arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

واکنش سرپرست پرسپولیس به شائبه پیشنهاد مربی اوکراینی به استقلال

سرپرست باشگاه پرسپولیس به شائبه پیشنهاد مربی اوکراینی به باشگاه استقلال واکنش نشان داد و در خصوص بازیکنان اوکراینی پرسپولیس هم، گفت: برانکو خودش درخواست جذب این بازیکنان را داده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی اکبر طاهری به اخبار مربوط به پیشنهاد مربی اوکراینی به باشگاه استقلال و جهانیان عضو هیات مدیره استقلال واکنش نشان داد. وی بدون اینکه توضیحات قانع کننده‌ای در این ارتباط بدهد،گفت: این که چه کسی چه تیتری می‌زند و یا چه کسی چه اظهار نظری می‌کند را از من سوال نکنید!

وی درباره عملکرد تیم فوتبال پرپسولیس در چهار هفته ابتدایی لیگ شانزدهم افزود: تیم ما عملکرد خوبی در این چهار هفته ابتدایی داشت و امتیازات خوبی را نیز به دست آوردیم. امیدوارم که بتوانیم این روند را نیز حفظ کرده و به موفقیت برسیم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا با بازیکنان جذب شده می‌توانید به اهدافتان که قهرمانی در آسیا است برسید؟ تصریح کرد: ما اهدافمان را به سرمربی گفتیم و طبق نظر مربی نیز بازیکن گرفتیم. سرمربی نیز در رابطه با جذب بازیکن و چگونگی استفاده از بازیکن نظر می‌دهد و شرایط تیم را مدیریت می‌کند.

طاهری در خصوص بدهی های باشگاه پرسپولیس و شکایت بازیکنان و مربیان خارجی سابق این باشگاه، تصریح کرد: پرونده های زیادی وجود دارد که باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت آنها است. همین امروز هم فیفا باشگاه پرسپولیس را به پرداخت بدهی ۲۰۰ هزار دلاری به «تادئو» محکوم کرد. به هر حال باید این بدهی ها را پرداخت کنیم تا مشکلی برای باشگاه در روند کاری پیش نیاید.

وی در پایان در خصوص شائبه‌هایی که در رابطه با جذب بازیکنان اوکراینی وجود دارد، گفت: در این مورد به صورت صریح می‌گویم که سرمربی تیم در تعامل با باشگاه درخواست جذب این بازیکنان را داده است و باشگاه هم این بازیکنان را جذب کرد.

نظرات بینندگان