arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰

رهبر: طرح شناسایی مروجان فرقه‌های الحادی به صورت ویژه دنبال شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیطان پرستی یکی از هجمه فرهنگی کشورهای بیگانه است خاطرنشان کرد: باید به شدت با پیروان شیطان پرستی و فرقه‌های دروغین برخورد شود.

به گزارش انتخاب به نقل از خانه ملت، "محمد تقی رهبر"، در مورد اجرای طرح شناسایی شیطان پرستان و مروجان فرقه‌های دروغین گفت: این فرقه‌ها با خدامحوری تعارض دارند و نگاه پیشگیرانه دولت در این زمینه باید نگاهی ویژه باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: اشاعه شیطان پرستی از اندیشه‌های الحادی صهیونیسم نشات می‌گیرد که نمادهای ویژه‌ای در لباس و آرایش دارند که متاسفانه برخی جوانان ایرانی در دام این فرقه‌ها گرفتار شده‌اند.

وی با بیان اینکه ترجمه برخی کتاب‌های غربی هم به رواج شیطان پرستی دامن می‌زند خاطرنشان کرد: کتاب‌هایی که افکار موهوم افرادی مثل اوشو را ترویج می‌کنند به راحتی در جامعه می‌چرخند و این درحالی است که این کتب اندیشه‌های ضد دینی را در ذهن جوانان القا می‌کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اجرای طرح شناسایی شیطان پرستان و مروجان فرقه‌های الحادی باید به صورت ویژه دنبال شود و رسانه ملی هم باید در این زمینه اطلاع رسانی کند.

قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی از آغاز طرح شناسایی شیطان پرستان و عرفان‌های دروغین در کشور خبر داد و افزود: این طرح جزئی از اجرای طرح تحول اجتماعی و در کارگروه وحدت و همبستگی ملی تعریف شده است.

نظرات بینندگان