arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰

فرزند قذافي: اگر در نتيجه انتخابات تقلب نشود پدرم حاضر به برگزاري آن است/ نخست وزير ليبي: کناره گيري قذافي، خط قرمزی غير قابل عبور!

فرزند دیکتاتور لیبی از موافقت پدرش با برگزاری انتخابات تحت نظارت بین المللی خبر داد . سیف الاسلام قذافی فرزند معمر قذافی تصریح کرد پدرش با برگزاری انتخابات با نظارت بین المللی و مشروط بر انکه در نتایج ان تقلبی صورت نگیرد ، موافق خواهد بود .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرزند دیکتاتور لیبی از موافقت پدرش با برگزاری انتخابات تحت نظارت بین المللی خبر داد .

به گزارش انتخاب؛ سیف الاسلام قذافی فرزند معمر قذافی تصریح کرد پدرش با برگزاری انتخابات با نظارت بین المللی و مشروط بر انکه در نتایج ان تقلبی صورت نگیرد ، موافق خواهد بود .

سیف الاسلام به روزنامه ایتالیایی کوریه ره دلاسرا گفته است انتخابات در بدبینانه ترین حالت می تواند ظرف سه ماه یا تا پایان امسال انجام شود امکان حضور ناظران بین المللی برای سلامت و شفافیت انتخابات وجود خواهد داشت .

وی افزود: این انتخابات می تواند تحت نظارت اتحادیه های اروپا ، افریقا ، سازمان ملل و حتی پیمان ناتو برگزار شود

نخست وزير ليبي : کناره گيري قذافي، يک خط قرمز غير قابل عبور است

بغدادی محمودی، نخست وزیر لیبی روز پنجشنبه در دیدار با میخائیل مارگلوف فرستاده ویژه ریاست جمهوری روسیه به لیبی گفت مسئله کناره گیری معمر قذافی از قدرت، خط قرمزی است که در هیچکدام از گفتگوها و مذاکرات نباید از آن عبور کرد. ب

 نخست وزیر لیبی در یک کنفرانس خبری گفت : آنچه ما بیش از هر چیز دیگری در هر گفتگو و مذاکره ای برای آن اهمیت قائل هستیم، حفظ وحدت در لیبی است؛ معمر قذافی رهبر این کشور است و موضوع کناره گیری وی از قدرت، خط قرمزی است که در هیچ گفتگو و مذاکره ای نمی توان از این خط قرمز عبور کرد و من این موضوع را به اطلاع فرستاده ویژه روسیه هم رسانده ام
نظرات بینندگان