arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

پیش نویس تفاهم نامه کاهش مشکل بیمه ای خبرنگاران و رسانه ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش روز پلاس ،مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور گفت که پیش نویس تفاهم نامه میان این سازمان، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن مدیران مسئول رسانه ها با هدف کاهش مشکلات و مسائل بیمه ای خبرنگاران و رسانه ها در حال نهایی شدن است.

 امیرعباس تقی پور در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: انتظار می رود که این تفاهم نامه شهریورماه 95 نهایی شود و به امضای مقام های ارشد طرف های مذاکره برسد. 

وی اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه، دبیرخانه ای دائمی با حضور نمایندگان سازمان تامین اجتماعی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن مدیران مسئول رسانه ها شکل می گیرد و آنها مسائل مختلف این حوزه را بررسی می کنند تا مشکلات و مسائل بیمه ای خبرنگاران و رسانه ها را به حداقل برسانند. 

مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: بر این باور هستیم که اگر در دوران تفاهم کنونی میان سازمان تامین اجتماعی و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این مسائل حل نشود، دیگر حل نخواهد شد. 

وی افزود: پیش نویس تفاهم نامه کنونی، محصول 2 سال رایزنی با حضور کارشناسان ارشد تامین اجتماعی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران مسئول رسانه هاست. 

تقی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توقف انتشار روزنامه 'خورشید' که زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی منتشر می شد، گفت: رسانه ها را برای سازمان فرصت و تمام آن ها را رسانه سازمان می دانیم و با همین رویکرد دکتر نوربخش دستور توقف انتشار این روزنامه را صادر کرد.

نظرات بینندگان