arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰

فروش خیره کننده ی تلويزيون هوشمند سامسونگ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت «سامسونگ الکترونیکس» کره جنوبی ، بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان روز پنجشنبه اعلام کرد فروش تلویزیونهای هوشمند این شرکت تنها پس از گذشت سه ماه از آغاز تولید آن به دو میلیون دستگاه رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، شرکت سامسونگ با اعلام این خبر افزود با توجه به تقاضای گسترده این نوع تلویزیون در خارج این شرکت در سه ماهی که از ارائه تلویزیون هوشمند می گذرد توانسته است دو میلیون دستگاه از این نوع تلویزیون بفروشد.

خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی به نقل از این شرکت افزود در این مدت هفتصد و سی هزار دستگاه تلویزیون هوشمند در آمریکای شمالی و هفتصد و ده هزار دستگاه نیز در کشورهای اروپایی فروخته است.

به گزارش خبرگزاری آلمان از سئول ، شرکت سامسونگ اضافه کرد این محصول که به اینترنت نیز متصل است در خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا نیز با استقبال خوبی روبرو شده است.

این شرکت افزود در خاورمیانه و جنوب شرق آسیا یکصد و هفتاد هزار دستگاه تلویزیون هوشمند و در کره جنوبی نیز یکصد و بیست هزار دستگاه به فروش رفته است.

شرکت سامسونگ برای جذب مشتری بیشتر با شرکت «ال جی» کره جنوبی و «سونی» ژاپن رقابت می کند.

شرکت سامسونگ ژانویه گذشته اعلام کرد تلاش می کند در سال دو هزار و یازده ، چهل و پنج میلیون دستگاه تلویزیون در سراسر جهان بفروشد که نسبت به سال دو هزار و ده ، به میزان دوازده درصد افزایش خواهد داشت.
نظرات بینندگان