arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰

روسيه : ايران رتبه نخست را در مبارزه با مواد مخدر دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس سرویس فدرال کنترل مواد مخدر روسیه گفت: ایران رتبه نخست مبارزه با مواد مخدر را در منطقه و جهان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، ویکتور ایوانف در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی افزود: بدون شک تجارت قاچاق مواد مخدر از ایران به کشورهای دیگر بسیار سخت شده است اما از جاهای دیگر پشتیبانی می شود.

وی گفت :‌ با توجه به اینکه بیشترین حجم مواد مخدر تولیدی افغانستان به طور قاچاق وارد ایران می شود، نقش ایران در مبارزه با مواد مخدر بسیار حایز اهمیت است.

رییس سرویس فدرال کنترل مواد مخدر روسیه افزود: سخت گیری در مرزهای افغانستان با ایران به سلامت مردم کمک می کند اما وضع انتقال مواد مخدر مانند رودی است که از هرکجا آن را ببندید ، مسیر خود را پیدا می کند. ایوانف با بیان اینکه افغانستان بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر است ، گفت :‌ کلیدی ترین روش در مبارزه با مواد مخدر شناسایی منابع و حذف مراکز تولید در افغانستان است.

وی همکاری و هماهنگی های ایران وروسیه را مهم دانست و افزود : برگزاری اجلاس کشورهای پنجگانه حوزه دریای خزر به همین منظور و برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر در منطقه است.

رییس سرویس فدرال کنترل مواد مخدر روسیه با تاکید به ضرورت برپایی سالانه اجلاس یادشده ،گفت : در این اجلاس نقش دوکشور ایران و روسیه بررسی می شود. ایوانف افزود: در چارچوب تفاهم نامه هایی که بین کشورهای حاضر دراجلاس فراهم می شود ، باید افغانستان را نیز وارد این اجلاس کنیم.

وی گفت: قوانین جدید تصویب شده در جمهوری اسلامی ایران می تواند در روند مبارزه با مواد مخدر در منطقه حوزه خزر بسیار تاثیرگذار باشد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
0
شاهدت کیه ؟ دمم !
ناشناس
|
CANADA
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
0
شما نگی‌ کی‌ بگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
0
هورررررا !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
.... و مصرف !!
نظرات بینندگان