arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰

محمدرضا خلعتبري به تیم قطری پیوست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه الغرافه قطر شامگاه پنجشنبه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و تیم ملی ایران با امضای قراردادی دو ساله به این باشگاه پیوسته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، خلعتبری با حضور شیخ عبدالعزیز بن جاسم آل ثانی عضو هیئت مدیره باشگاه الغرافه ، جاسم المنصوری معاون دبیرکل باشگاه و محمود الغزال نائب رئیس کادر فنی تیم الغرافه و با حضور نمایندگان رسانه های داخلی قطر رسما قراردادش را امضا کرد.

محمدرضا خلعتبری از پیوستن به این باشگاه بزرگ ابراز خوشحالی و تاکید کرد پیشنهادهای زیادی داشته است اما پیشنهاد الغرافه را ترجیح داد و تلاش خواهد کرد بهترین سطح خود را در لیگ قطر و جام باشگاههای آسیا با تیم جدیدش به نمایش بگذارد.

خلعتبری افزود : پس از اینکه دیدم بازیکنان جهانی در لیگ قطر بازی می کنند به دوحه آمدم و تلاش خواهم کرد الغرافه همواره در رده های اول قرار بگیرد و افتخارات زیادی را کسب کند و پس از آن به اشتغال در اروپا فکر خواهم کرد.

وی افزود : مدیر برنامه هایم به من توصیه کرد به جای پیشنهادهایی که به صورت همزمان با پیشنهاد الغرافه از تیمهای ترکیه ای و اماراتی دریافت کرده بودم در الغرافه بازی کنم و به من تاکید کرد این تیم دروازه ای برای بازی کردن در بزرگترین تیمهای اروپایی خواهد بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گناباد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
1
به نظر من خلعتبري اشتباه بزرگي كرد كه رفت.
شما همه بازيكنان ايراني كه به باشگاههاي عربي رفتن نگاه كنين كدومشون تونستن پيشرفت كنن؟؟؟؟
آخر سر نه خواهند رفت باشگاههاي اروپايي نه به درد تيمهاي ايراني خواهند خورد چون فوتبالشان افت ميكنه.
مثال عنايتي معدنچي خطيبي سامره و ...
پاسخ ها
مرتضي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
راست ميگه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
0
0
منم با حرف بچه ها راضی هستم محمد رضا خلعتبری افت بدی میکنه و خودش هم ضرر میکنه اگر سپاهان میامد فوتبالش در سطح جهانی میشد
نظرات بینندگان