arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۰

انتقال تیم نفت تهران به اراك منتفی شد

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از مخالفت سازمان لیگ حرفه‌ای با انتقال تیم فوتبال این باشگاه به اراك و منتفی شدن این موضوع خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از مخالفت سازمان لیگ حرفه‌ای با انتقال تیم فوتبال این باشگاه به اراك و منتفی شدن این موضوع خبر داد.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت انتقال تیم نفت تهران به استان مركزی عنوان كرد: سازمان لیگ نامه‌ای به امضای عزیز محمدی رئیس سازمان برای ما ارسال كرده كه در آن با انتقال تیم نفت تهران به اراك مخالفت شده است. در این نامه عزیز محمدی تاكید كرده انتقال یك باشگاه باید به یك مؤسسه فرهنگی ورزشی غیر دولتی صورت بگیرد نه آنكه به استانداری واگذار شود. ضمن اینكه مؤسسه تحویل‌گیرنده باید زیرساخت‌ها و ضوابط AFC را دارا باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینكه تربیت بدنی استان مركزی نیز در نامه‌ای اعلام كرد، بدون تأمین منابع مالی حاضر به در اختیار گرفتن تیم نیست، انتقال تیم نفت تهران منتفی است. سازمان لیگ از ما خواسته هرچه سریع‌تر در مورد جذب بازیكنان و امضای قرارداد با آنها و ارائه فهرست تیم اقدام كند. از فردا (شنبه) كار خود را در این زمینه انجام می‌دهیم و تیم نفت در تهران به فعالیتش ادامه می‌دهد.

قنبرزاده در مورد وضعیت كادر فنی این تیم عنوان كرد: حسین فركی یكی از مربیان اعتقادی و كاملا فنی و تخصصی است و به همین دلیل فصل آینده نیز ایشان سرمربی تیم ما خواهد بود، البته معتقدم فركی می‌تواند در سطح ملی به كارلوس‌ كی‌روش هم كمك كند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
1
روكم كني نماينده اراك تو نمي دوني استان اراك پول نداره اگه پول ميداشت ازتيمهاي خودش حمايت ميكرد از تيمهاي ليك يك استان حمايت نميكنند حالا ميخواي از تيم ليگ برتر باآن همه هزينه حمايت كنند آقاي... نماينده ارك درتبليغات انتخابات سال بعد اعلام كن كه تيم راباپول به اراك مي آورم باين تبليغات ان شااله 4سالي ديگر درخدمت مردمت هستي
یک اراکی
|
GERMANY
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
خدا را شکر !!!
چقدر حرص خوردیم که این انتقال انجام نشه !!!
تبریک به اراکی هایی که فوتبال را میفهمند !!!
نظرات بینندگان