arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵

همه آنچه رضاییان را از پرسپولیس دور کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه خبرورزشی نوشت: گویا ماجرای رامین رضاییان و پرسپولیس تمامی ندارد و هر روز فصل تازه‌ای از این قصه ادامه‌دار منتشر می‌شود.

با وجود اینکه برانکو از همان ابتدا روی موضعش در قبال رضاییان ایستاده ماجرای او را خط قرمز اقتدارش در پرسپولیس می‌داند اما تلاش‌ها برای بازگشت رامین به پرسپولیس همچنان ادامه دارد و خیلی‌ها خواسته یا ناخواسته برای پرسپولیس حاشیه‌ساز شده‌اند. در این میان چیزی که دیگر کمتر مورد بحث و توجه قرار گرفته، نحوه عملکرد رامین رضاییان در فصل نقل و انتقالات و دهان‌کجی‌اش به پرطرفدارترین تیم آسیاست.

برانکو از طریق مترجمش روزهای متمادی پیگیر وضعیت رضاییان بود او بارها و بارها با رامین تماس گرفت اما رضاییان که مطمئن بود پرسپولیس دلش را زده و قرار نیست در این تیم توپ بزند، حتی یک بار هم پاسخ تماس‌های مترجم برانکو (بخوانید خود برانکو) را نداد و اولین اشتباهش این بود که درواقع به سرمربی تیمی که باعث شهرتش شده بود بی‌محلی کرد.

اشتباه دوم رامین بهانه‌ای بود که برای غیبتش در تمرینات پرسپولیس جفت و جور کرد. پدر رضاییان درگیر بیماری بود اما شرایطش به وخامتی که رامین مطرح کرد، نبود. بدتر اینکه رامین این حرف‌ها را مستقیماً به سرمربی‌اش نگفت و آن را در رسانه‌ها مطرح کرد. شما جای برانکو بودید، دلخور نمی‌شدید؟!

سومین اشتباه رامین این بود که خبر از جدایی‌اش نداد و سعی کرد زیرکانه و پنهانی از پرسپولیس جدا شود. در واقع اگر او رسماً اعلام می‌کرد که قصد جدایی دارد احتمالاً برانکو در جذب بازیکنان جدیدش تغییراتی را حاصل می‌کرد و تیم از این بابت متضرر نمی‌شد. کما اینکه پرسپولیس با جذب ناگهانی صادق محرمی نشان داد که جدایی رضاییان معادلات‌شان را به هم ریخته است.

اشتباه چهارم و بزرگ رضاییان فسخ قرارداد ناگهانی‌اش با باشگاه بود. رامین به استناد بندی از قراردادش سرخود و بدون توجه به احساسات خیل عظیم هواداران پرسپولیس راهی سازمان لیگ شد. برگه فسخش را گرفت و با خیالی راحت راهی ترکیه شد تا بازیکن ریزاسپور شود.

رامین برای سفرش به ترکیه احتیاج مبرمی به مهدی طارمی داشت چرا که ترک‌ها در وهله اول طارمی را می‌خواستند و در صورت حضور او در ترکیه حاضر به مذاکره و انعقاد قرارداد با رضاییان بود. رامین ماجرا را با طارمی در میان گذاشت و سرانجام او را راضی کرد تا همراهش به ترکیه برود و این‌گونه او را برای مدتی از پرسپولیس دور کرد و هنوز هم عاقبت پرونده طارمی و ریزاسپور نامشخص و شاید ترسناک است.

رضاییان که می‌دانست هواداران پرسپولیس را تا چه حد ناراحت کرده است، به محض عقد قرارداد با ریزاسپور و در بیرون از ساختمان این باشگاه پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و با آن عکسی یادگاری انداخت و در اینستاگرامش قرار داد. کاری که به مذاق پرسپولیسی‌ها خوش نیامد و بیشتر حالت ریا به خود گرفت و همین مسئله قرمزها را عصبانی‌تر کرد.

رامین وقتی در اردوی اتریش ریزاسپور احساس کرد جایی در ترکیب اصلی ترک‌ها ندارد و البته با رفتن مهدی طارمی احساس غربت بیشتری می‌کند، ساز جدایی کوک کرد و به فکر بازگشت به پرسپولیس افتاد. در واقع اگر او در ریزاسپور بازیکن فیکس بود، احتمالاً در ترکیه ماندنی می‌شد. با این حال او سعی کرد بازگشتش را فقط و فقط به علاقه‌اش به پرسپولیس نسبت دهد.
نظرات بینندگان