arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۰

فابرگاس : هنوز بازيکن و کاپيتان آرسنال هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاپیتان تیم فوتبال آرسنال انگلیس حاضر نشد در مورد موضوع انتقال خود به بارسلونا توضیح دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، فرانسسک فابرگاس ستاره تیم آرسنال در پاسخ به سوالی در مورد احتمال بازگشت او به بارسلونا تنها گفت‌: من بازیکن آرسنال می مانم.

ملی پوش اسپانیایی که در آکادمی لاماسیای باشگاه بارسلونا پرورش یافته ، اضافه کرد :  بدون آنکه بخواهم به باشگاهی که در آن بزرگ شده ام ، بی احترامی کنم باید بگویم اگر روزی قرار باشد آرسنال را ترک کنم خواهم گفت.اما در حال حاضر من بازیکن آرسنال هستم و از حضور در این تیم خوشحالم.

فابرگاس در ادامه از اینکه آرسنال در شش فصل اخیر در کسب قهرمانی ناکام مانده اظهار نارضایتی کرد و افزود : من همیشه به دنبال پیروزی هستم و وقتی با وجود تمام تلاشتان قهرمان نشوید ، مایوس خواهید شد.

مطبوعات اسپانیایی اخیرا نوشتند آرسن ونگر مربی فرانسوی آرسنال اعلام کرده اگر فابرگاس بخواهد برود برای حفظ او تلاش نخواهد کرد.اما او یک ماه قبل از آن گفته بود بار دیگر برای حفظ فابرگاس آماده جنگ است.

روزنامه دیلی اسپرتس چاپ بارسلونا نوشت : مذاکرات دو باشگاه برای انجام این انتقال به مراحل حساسی رسیده است و فابرگاس امیدوار است دو باشگاه هرچه سریعتر بر سر مبلغ انتقال به توافق برسند.

این روزنامه رقم پیشنهادی بارسا برای خرید این هافبک 24 ساله و ملی پوش اسپانیایی را 30 میلیون یورو و درخواست آرسنال را 10 میلیون یورو بیشتر اعلام کرد. سال قبل آرسنال پیشنهاد بارسلونا در این مورد را رد کرد.

فابرگاس در سال 2003 و در سن 16 سالگی به آرسنال پیوست. فابرگاس که در مادرید مصاحبه می کرد در پایان گفت : من طرفدار بارسلونا هستم.مثل پدربزرگم ، عمویم و داییم ...این تیم را از کودکی دوست دارم چون یک کاتالان هستم.اما در عین حال من در حال حاضر کاپیتان آرسنال نیز هستم.
نظرات بینندگان