arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۰۳۵
تعداد نظرات: ۱۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵

فهم این بازیگر نازل از ابوعلی سینا و کیارستمی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فهم این بازیگر نازل از ابوعلی سینا و کیارستمی!«محمد آقازاده»، روزنامه نگار پیشکسوت در یادداشتی تلگرامی نوشت: «حامد بهداد» عکس ابوعلی سینا حکیم و فیلسوف ایرانی را وارونه در صفحه اینتساگرامش گذاشته است تا هم چنان نسبت به مرگ کیارستمی اعتراض بکند و در حقیقت اعتراص اش را به پزشکان نشان دهد. تردید نکنید میانمایگی در میان ما رواج یافته است و این میانمایگی که هرازگاهی به فرومایگی می رسد توسط سیمای ملی و رسانه ها در اعماق جامعه رسوخ می کند. بهداد که بازیگری نازل است برآن است سوار بر موج ها خود را در مدار شهرت نگاه دارد. انحطاط، بلاهت و ابتذال نشانه های روشنی دارد که از جمله آن ها همین اقدام سخیف بهداد است. او همان اندازه کیارستمی را می فهمد که ابوعلی سینا را، در حقیقت هر دو را نمی فهمد. جنس بازی او چه ربطی به فیلم های کیارستمی دارد …

همان طور که در مراسم سمندریان در تاتر شهر نشان داد که هیچ درکی از از کارگردان بزرگ تاتر ندارد و اصلا نمی تواند داشته باشد … متاسفانه نظام رسانه یی با چهره سازی از آدم های درجه چهار و حذف افراد شاخص و نخبه می کوشد پروژه سیاست زدایی و رواج ابتذال را پیش ببرد …

این بار هم بهداد به کاهدان زده است و اگر معنای فلسفه و پزشکی را می فهمید این طور بی محابا به ابوعلی سینا یورش نمی برد که قرن هاست چهره شناخته شده در سطح جهان است .. متاسفانه سطح شعور جامعه آن چنان تنزل پیدا کرده است که نزدیک به ده هزار این وهن را لاک زده اند … باید با روشنگری جلوی ابتذال ایستاد که با پول و امکانات فراوان این چنین در اعماق جامعه ریشه می دواند …

نوشتن در مورد افراد پیش پا افتاده برای صاحب این قلم آسان نیست ولی وقتی مرزهای وقاحت تا این حد جلو می رود باید تمام قد جلوی آن ایستاد و به پزشکان گفت خوش به حال تان که دشمنانی این چنین دارید که حتی معنای شعور تاریخی و اجتماعی را نمی داند… کاش خانه سینما، خانواده کیارستمی و خود بازیگران این عمل را تقبیح کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
22
138
می گویند برادر حاتم طایی که دوست داشت مانند برادرش شهرت و آوازه ای داشته باشد برای دستیابی به این هدف در زمزم ادر.. کند تا مشهور شود این کار را کرد ولی باز هم به نام برادر حاتم طایی معروف شد . بزرگش نخوانند اهل خرد / که نام بزرگان به زشتی برد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
واقعا ایشون روزنامه نگار هستند؟؟؟مطالعه شون چقدره؟وقتی نماد یک عده رو وارونه می کنن منظور وارونه شدن و خراب شدن اون جامعه ای است که اون نماد رو دارن.نه خود نماد.فکر می کنم این مطلب برای یک فردی که حتی ادبیا رو تا ششم ابتدایی خوانده باشه قابل درکه.
سارا
| United Arab Emirates |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
عجب روزگار جالبی. همه با ادعای خودبرتر بینی به دیگران حمله می کنن. همه. حتا همین خبرنگار که نمی دونه نقد باید عاری از احساسات شخصی نگارنده باشه وگرنه آقای خبرنگار یادداشت شما هم پر از بد و بیراهه جالبه که همه هم برای همدیگه متاسفیم! چقدر زشته که این روزها همه داریم حمله می کنیم ناسزا می گیم و بعد هم به جای خودمون برای دیگران متاسفیم!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
سارا خان و ناشناس محترم 19:29 باسلام
برای دفاع از یک نفر قرار نیست به دیگران توهین شود . اگر پزشکی با کوتاهی و قصور خود باعث فوت بیماری شده (که متاسفانه مورد مشابه ای هم برای بردار بنده رخ داد) ولی با بی احترامی و اهانت و مسخره کردن بزرگان علم و ادب کشور و یا سایر پزشکان ، مشکلی حل نمیشود بلکه باید از مسیر صحیح وقانونی با معضل برخورد نمود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
6
14
افرین
سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
44
194
برای حامد بهداد و کسانی که از روی جهل لایک کرده اند باید تاسف خورد. همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
50
17
لاک زدیم؟یا لایک؟؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
27
158
با تشکر از مقاله خوب بالا. آقای حامد بهداد در هنگام بازیگری و در سایر موارد ، همواره رفتار غیرعادی از خود بروز می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
21
107
احسنت.
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
7
21
با تشکر از مطالب بجا و درستی که بیان کرده اید. به امید آنروز که جامعه ما به بلوغ فرهنگی برسد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
این روزی نامه نگار نمی فهمد که بهداد می خواهد بگوید پزشکان نماد بزرگمردی چون سینا را وارونه کرده اند
محمد جعفری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
دوست خوبم که از آمریکا پیام میفرستی واقعا فکر می کنی که بهداد این منظور رو داشته؟ درسته که میشه برداشت های مختلفی کرد و شاید نویسنده کمی تند نوشته و البته خوب کاری کرده که تند نوشته((معمولا نوشتن در مورد یک شخص یه روند هست ن یک رویداد آقای بهداد کارهای زشت کم انجام نداده)) اما به طور کلی هر بهداد هر منظوری داشته این حرکتش با ابن سینا جالب نبوده، و همچنین جامعه پزشکی خیلی هاشون افراد محترمی هستن و کلا نباید اتفاقی رو به کل جامغه نسبت داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
11
102
نردبان خلق از اين ما و مني است
عاقبت اين نردبان افتادني است
متاسفانه غرور و تكبر در هنر نفوذ كرده و خيليها را غرق كرده
پاسخ ها
تتنبق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
نردبان اين جهان ما و مني است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
19
107
بی حرمتی به شخصیتی که مورد احترام جهان پزشکی است، و انسانها مدیون زحمات و نبوغش بوده و خواهند بود، با هیچ منطقی قابل دفاع نیست، یکم تفکر در خصوص تبعات انجام بک کار قبل از انجام یک کار چیز بدی نیست.
پاسخ ها
سارا
| United Arab Emirates |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
من از کسی طرفداری نمی گنم ولی این نگاه یکطرفه ست. به قول روانشناسان واقعیت، برداشت ما از واقعیته! پس شاید درست باشه که یک عکس وارونه رو تعبیر به بی حرمتی نکرده و اعتراض به پزشکان غیرمتعهدی که مسیر بوعلی سینا رو وارونه میرن قلمداد کنیم. اینقدر سریع حمله و قضاوت نکنیم دوستان.
امسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
9
13
این متن هم که فقط ناسزاست! منطق کجا رفته
سهراب
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
192
51
اعتراض "حامد بهداد" خیلی هم به دل من چسبید!
حرفش حرف دل ماست...
از داغ دل ماست...
دمش گرم
دمش گرم
دمش گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
حامد بهداد با این اقدام به نماد جامعه رفاه زده پزشکی ایران اعتراض کرده نه به ابو علی سینا چرا صورت مساله را عوض میکنید
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
آقای ناشناس! بهداد اگه اعتراضی به پزشکان داره با حرف و زبون و جمله بگه نه با کله پا کردن بوعلی سینا که پزشکی دنیا مدیون اون هست و کتابهاش در دانشگاه های دنیا تدریس میشه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
افرين به حامد بهداد. واقعا شجاعه
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
فارغ از اینکه اعتراض به بوعلی سینا نیست و به کسانیست که حیثیت بوعلی رو خدشه دار کردند، این جمله دوست ناشناسمون که "کتاب هاش در دانشگاه های دنیا تدریس میشه" هم ازون حرفاست!!!! :))
ک م
| United States of America |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
آقا سهراب این دوستمون درست گفته در خارج تدریس میشه و بهتر از شما که ایرانی هستید میشاسندش و برایش سالگرد هم میگیرند
ناشناس
|
France
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
173
41
بهداد کارش درسته .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
84
74
سلام
فکر کنم این روزنامه نگار پیشکسوت هم معنای اون رو نمیدونه
منظور بهداد انحطاط پزشکان و وارونگی مسیر ابوعلی سینا توسط پزشکان بوده
و نوعی در روز پزشک این رو تداعی می کنه که روز پزشک در چنین جامعه ای
روز سرنگونی اخلاق است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
حرف این کاربر ناشناس را قبول دارم. نویسنده مقاله فوق حتی یک دلیل برای دعوی خود اقامه نکرده و فقط انگ زده است. بازیگری را درجه چندم خوانده و سطح سلیقه مردم را نازل؛ اینها ربطی به اصل موضوع ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
موافقم
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
مغلطه نکن بابا جون! کارش غلط بود دیگه!
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
همینطور که شما این کار بهداد و اینطور که گفتی میخونی نگارنده این متن و خیلی های دیگه جور دیگه ای میخونن و هر کسی هم حق و به خودش میده
اقای بهداد اگه اعتراضی به جامعه پزشکی داشت لزومی به وارونه کردن عکس این بنده خدا نبود مگه زبون یا قلم نداشته که این کار و کرده اگه اینجوریه از فردا هر کسی به هر حرفه ای اعتراضی داره عکس شخص برجسته اون رشته رو سرو ته بزاره و بگه اعتراض دارم مثلا فکر کنید عکس حافظ و سعدی یا دکتر حسابی یا بیل گیتس و یا .... همه رو وارونه کنیم به قصد اعتراض ایا درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
38
64
احسنت ، کاملاً با نظر نویسنده موافقم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
58
53
ايشان اصلا منظور بهدادو نفهمیده
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
41
55
باعث تاسف است که ساده ترین پیام آقای بهداد رو وارونه دریافت کرده اند. با نگاهی سطحی به تصویر اینستاگرام آقای بهداد میتوان اعتراض ایشون رو به وضعیت بهداشتی و پزشکی کشور رو شاهد بود ونه مضحکه کردن حکیم ابوعلی سینا. برای جناب بهداد پر واضح است که ابوعلی از مفاخر ما میباشد که کشورهای آسیای میانه سعی در مصادره ایشون به نفع خود دارند پس جناب بهداد هرگز قصد توهین به ساحت حکیم بزرگوار نداشته و نخواهند داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
اين چه جور روزنامه نگاريه که منظوره حامد بهداد رو وارونه فهميده!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
21
51
صرف نظر از اینکه رفتار حامد بهداد درست بوده یا نه و منظور او از این کار چه بوده است ،
اما ، ادبیات بکار رفته در این یادداشت صحيح نيست.
آیا این ادبیات و شیوه ی برخورد روش درستی است....؟؟؟؟
شما با همین ادبیات میخواهید از ابن سینا و کیارستمی و سمندریان دفاع کنید....؟؟؟؟
ناشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
23
39
کاملا درسته
حمیدرضا
|
Finland
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
5
10
خوب خودتو تحویل گرفتی . معنی عکس وارونه را نفهمیدی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
31
36
باید در جواب این روزنامه نگار نوشت که واقعا متوجه استعاره ای بودن کار بهداد نشده یا فقط میخواد اتهام ببنده و سطح کار یک بازیگرو پایین بیاره و خرابش کنه؟ خب همه ابوعلی سینارو به عنوان پزشک مشهور میشناسن و این کار بهداد کنایه از اینه که کار پزشک پزشکی در این مملکت نازل شده و سقوط کرده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
2
4
آقای منتقد من از بهداد و امثالهم و جوی که برای نظیر ایشان در تمام رشته ها و شاخه ها بوجود امده دل خوشی ندارم
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
34
48
آفرین به این نویسنده . حرف دل خیلی ها رو زدی .
محسن باولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
32
45
احسنت به این فهم. از نگارنده کمال تشکر را دارم. واقعا برای من هم سوال بود و هست که آقای بهداد کجای سینما و اندیشه ایران قرار دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
18
37
آقای آقازاده سپاسگزارم.
بزرگمهر
|
United States of America
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
7
37
کلاآدم درهرشغل ومقام وموقعیت بایـــدباوقـاروباادب باشـدابن سینــاافتخــارایــران است به طوری که بعضی ازکشورهای حوزه خلیج فارس دنبال مصادره ایشان هستند،شکـل خوبی نداردمفاخـرمان رابازیچه افکارخودکنیم
محسن
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
13
34
سلام
کاملا با این موضوع که درک این بازگیر کم است موافقم نه به خاطر مطلب شما بل به صورت کل
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
بهداد که بازیگری نازل است برآن است سوار بر موج ها خود را در مدار شهرت نگاه دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
12
30
احسنت انتخاب
سهيل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
19
30
با سپاس
تا به حال اينقدر از خواندن يك تحليل لذت نبرده بودم.ممنون از شما و تاسف به حال جامعه اي كه معلوم نيست به كدام سمت ميرود
علی
|
Germany
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
27
24
جناب آقا زاده عزیز ادبیات شما هم صحیح نیست. و در این ادبیات مدیریت و راهکار دیده نمی شود. ببخشید
رضا مشهدالرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
6
24
مشكل اين است كه رسانه ها اينها رادر معرض ديد مردم قرار ميدهند كه ظرفيتش راندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
12
17
به قول جناب آقازاده، خوش به حالٍ جامعه ی پزشکی، که منتقدش شخصی چون حامد بهداد است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
16
31
حالا مگر این آقای هنرپیشه کی هست که اظهار نظر او اهمیت پاسخگویی داشته باشد ؟ با سرنگونی ابن سینا شخصیت بین المللی عالم که تغییر نمی کند ولی متاسفانه یک نکته واضح است که سطحی اندیشی جامعه هنری ا ایران فرا تر چیزی است که به نظر می رسد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
15
19
امیدوارم نظرم و ثبت کنید...اصلا صحبتم دفاع از پزشکان نیست اما یکی دیگه از مشکلات جامعه ی ما همین به اصطلاح هنرمندانی هستن که چهار کلاس سواد ندارن ولی به شدت ادعای فرهنگ سازی دارن...برادر من شما کلا چند بار اقای کیارستمی بزرگ و دیده بودی.امثال اقای کیارستمی برای موقعیتشون کلی زحمت و تجربه های مختلف کسب کرده بودن یه شبه به جایی نرسیده بودن..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
بهداد هنرمند خوب و باسواديه. لطفا اول منظورش رو بفهميد بعد راجع بهش بنويسيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
44
11
جامعه پزشکی فعلا با اخلاق ترین و مسئول ترین قشر جامعه ما هستن ... اگر فکر میکینید در مرگ آقای کیا رستمی کسوری شده در دادگاه اعلان نمایید و پس از تایید و اثبات در جامعه علنی کنید.......... نه اینکه هر كسي به اسم هنرمند و ...نظر بدهد و پزشکان را محکوم کند
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
منفی ها رو دارین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
اقدامات جامعه پزشکيه قابل دفاع نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
اخوی شما از آب گل آلود ماهی نگیرید. جامعه پزشکی جنبه کوچکترین اعتراضی را ندارد، این بهترین مصداق بداخلاقی است!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
23
22
از بازیگر درجه چندم بیش از این انتظار نداشتیم و نداریم.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
21
26
بهداد از خودش گذشته تا پزشکان برای خطا پزشکی شون جوابگو باشن اقای کارشناس محترم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
درود بر بهداد عزیز.

کاش مثل بهداد بیشتر بود.

کاش بقیه هم جرات بهداد را داشتند.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
10
9
ولی بازیگر خوبی است حالا . . . فکر معقول بفرما گل بی خار کجاست.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
8
13
یک پست اینستاگرامی چه غوغایی می کند؟ بنظر من کار حامد بهداد درست نیست و ارزیابی نگارنده مقاله هم از جناب بهداد از نظر من درست هست و ایشون نمیتونه یک بازیگر حرفه ای باشد. واینم عرض کنم کلا اتقاقی همه پولکی شدیم و اتفاقی همه چیزا هم با هم اتفاق می افته. اتفاقی سطح فرهنگ پیشرفت نمیکنه ، اتفاقی به هم توهین میکنیم اتفاقی محکوم می کنیم و اتفاقی زندگی می کنیم. خدایا اتفاقی زندگی ما را بر مدار درست قرار بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
8
23
به نظرم این مقاله نسبت به کار بهداد بیشتر رنگ و بوی توهین داشت.به نظرم کار بهداد خیلی جسورانه و حرف دل خیلیاست.حرف دل اونایی که عزیزاشونابه خاطر اشتباهات ابتدایی یکی از مدعی ترین اقشار جامعه از دست دادن...به رییس جمهور شدیدترین انتقادا میشه اما هر کسی از پزشکها انتقاد کرد بدترین حملات بهش شد...نقش وارونه ابن سینا به عنوان نماد اخلاق پزشکی یعنی سقوط ارزشهای پزشکی که یک حقیقت...یادمون رفته اون بخیه صورت دختر بپچه و خیلی از موارد دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
5
13
نهصد سال ازمرگ ابوعلی سینا می گذرد وهنوز ژرفای اندیشه او را به درستی درک نکرده اند. هنوز فلسفه بوعلی تدریس می شود وبسیاری از بزرگان هنوز نمی توانند نهایت اندیشه ی او را درک کنند. بگذریم از کتابهایشان درطب که دنیای پزشکی امروز به آنها برگشته است .
محمد رضا اسلامیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
15
10
بازیگز محبوب من حامد بهداد بود و براش ارزش قائل بودم ولی از وقتی این رفتار و این حرکتش را دیدم واقعا متاصف شدم که سینما چنین هنرمندانی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
متاسف
امید خراسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
7
16
این ادبیات نشان از کینه توزی دارد. اگر کار بهداد زشت است که هست ، کاری که پزشکان با کیارستمی بزرگ کردند هم زشت بود و همچنین بکار بردن چنین جملات و عباراتی نیز زشت است . من پرمایگی در نوشته شما ندیدم آقای آقازاده ! هرچند ادبیاتتان خوب است!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
10
19
برای سایت انتخاب متاسفم که با فهم نادرست عکس بهداد این یادداشت نازل را به عنوان پیشنهاد تیتر می کند!
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
17
9
احسنت به اين جواب دندان شكن

اي كاش من هم چنين قلم شيوايي داشتم و ميتوانستم تمام نابساماني هاي اجتماعي و فرهنگي و... را نقد كنم .

با تشكر
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
8
13
به نظر من منظورش از این عکس این بوده مه پزشکان امروزی با رفتارهاشون بی احترامی به بوعلی سینا می کنند.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
اخه بهداد کیه که بوعلی سینا رو تخریب می کنه
ینی نمی فهمه برای اعتراض پزشکی نباید به یه اسطوره توهین کنه؟
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
4
7
هیچ کس حق ندارد خود را دانای کل و بقیه مردم که از نظر ایشان بالغ بر 10 هزار نفرند را مبتذل و بی شعور بخواند. جناب آقای بهداد می توانست پیام خود را به صورتی مودبانه تر و هوشمندانه تر طرح کند با این حال به نظر نمی رسد ایشان قصد توهین به ابوعلی سینا را داشته باشد بلکه منظور ایشان اتفاقاً وارونه شدن ارزش های اخلاقی و پزشکی در ایران امروز است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
2
5
مگه ابن سینا باعث مرگ کیارستمی شده که نویسنده مقاله اون کامنت و توهین و بسط به این دانشمند جهانی داده؟
بهداد خواسته بگه که این سهل انگاری و بی مبالاتی بعضی از پزشکان هست که شان و مقام ابن سینا رو تحت تاثیر قرار داده
زمستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
6
6
سلام، مسئله حامد بهداد نیست، مسئله جان آدمی ست که بهای ش از مزد گور کن کم تر است،
هنرمند خوار است در این سرزمین. درد این است. مسئله این است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
7
6
عکس و پرچم کشوری رو بر عکس نصب کردن یعنی بی احترامي.
بابک
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
5
9
دراینکه برخی،نه همه،ازپزشکان عاری ازصفاتی هستندکه لازمه پزشک بودن است شکی نیست......اماباخواندن این مطلب آدم احساس میکنه بیشترحب وبغضی شخصی انگیزه نگارش بوده....درمورداین کاربهدادمیشه بحث کردامااینکه اورو بازیگردرجه چندم خونده جای سوال داره.......
پاسخ ها
سارا
| United Arab Emirates |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
دقیقا. آدم با خوندن یادداشت نویسنده فکر می کنه دقایقی قبل از سکته یادداشت نوشته! خود خبرنگار به همه توهین کرده. با افتخار هم منتشر شده به عنوان نقد!
سیامک
|
United States of America
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
7
13
لطفاً چند خط هم از سوابق کاری این آقا بنویسید. البته که هیچ آقازاده ای! قدرت درک اعتراض یک هنرمند فرهیخته مثل حامد بهداد را ندارد.
رضا
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
5
14
شما نياز مبرم به روشنگرى داريد با اين الفاظ و نوشته خودتان نشان داديد كه شما بسيار نازل تر از بهداد هستيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
4
12
یادداشت آقای آقازاده مودبانه نیست !
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
4
9
بعضی از تیترهای انتخاب منو یاد روزنامه ... میندازه.
لازم نبود به خاطر اشتباه این بازیگر بهش توهین بشه و شخصیتش هدف قرار بگیره.
پاسخ ها
سارا
| United Arab Emirates |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
به نظرم در واقع تندروی هایی که شد شخصیت خود افراد رو نشون دادو همین آقای خبرنگار طوری این یادداشت رو نوشته که با خودت میگی بهداد و پزشک و هر بنی بشری هر کاری کرده بی خیال ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
7
5
اینقد جوش نزن سکته میکنیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
6
12
اقای بهدا نه تنها درجه چندم نیستن خیلی هم درجه اول هستند. منتها چون عادت دارن خیلی رک حرف بزنن خیلی از متملقین بدل پر از نیاز از تملق کردن و شنیدن نمیشینه.
درود بر حامده عزیز .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
4
0
با تشکر از سایت خبری تحلیلی انتخاب. لطفا برای افزایش اندازه نوشتار متن یک حدی را تعیین فرمایید... منظور همان سایز فونت نوشته هاست. باتشکر
mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
7
11
با سلام
بعضی ها خیلی دوست دارن همه چیز رو وارونه جلوه کنن تا دیده بشن برادر عزیز نیازی به این کارا نیست و شما و امثالهم نمیتونید چهره حامد بهداد رو خراب کنید شما برو مطالعه کن تا بتونی چیزی بنویسی که دیده بشی در ضمن این ادبیات مناسب کسی که خودش رو نگارنده میدونه نیست.

درود بر حامد بهداد عریز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
6
7
ممکنه حامد بهداد قصد توهین به ابن سینا رو نداشته ولی درک تاویل پذیری و تفسیر معنا و مباحث هرمنوتیک و به اصطلاح مرگ مولف از ساده ترین چیزهایی هست که یک هنرمند باید بدونه. ایشون اگه به قول برخی از عزیزان کار استعاری کرده باید بفهمه که چه معانی ناخوشایندی از حرفش نه به جامعه صرفا پزشکی که به شخص ابن سینا قابل برداشت هست. اگر هم قصد توهین مستقیم به یکی از سردمداران علم این سرزمین رو داشته که دیگه جز تاسف و اعلام برائت حرفی نمیشه گفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
13
7
من واقعا از خوندن یادداشت های عزیزان تعجب کردم. یاداوری می کنم ابوعلی سینا افتخار ملی ما ایرانیان است، ما داریم کجا میریم. اهانت به ابوعلی سینا یعنی اهانت به همه ایرانیان نه قشر خاص. چرا باید اجازه بدیم کسی به فرهنگ و تاریخمون اهانت کنه. غیرتتون کجاست!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
15
5
این بازیگر رو باید تحریم کرد
روش خوبی برای ابراز عقیده نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
4
15
به نظر من هم آقای بهداد قصد بی احترامی به بو علی سینا را نداشته بلکه خواسته به جامعه پزشکی اعتراض کند در ضمن ناخورسندی مردم از جامعه پزشکی فقط به خاطر مرحوم کیارستمی نیست بلکه رفتار غالب پزشکان مغرورانه و کاسکارانه است و به درمان بی توجه بوده و بسیار اهمال کاری می کنند و گرنه یقینا تا این حد نسبت به این قشر بدبین نمی شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
3
11
"انتخاب" نظراتی را كه حاوی توهین است، منتشر نمی كند.. !!

پس چرا یه مقاله توهین آمیز چاپ میکند؟!!
کار آقای بهداد در دید عموم سنجیده نبوده...
اما کار مقاله نویس و نشر آن توسط انتخاب مایه تاسف است.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
1
1
من نه پزشکم و نه پیراپزشک. کمی جامعه شناسی خوانده ام. در یک تحلیل، با اعتراف به نامناسب بودن رفتار و عملکرد برخی از پزشکان، می توان دلیل تنفر اقشار مختلف جامعه از پزشکان را موفقیت آن ها در دفاع از منافع صنفی شان دانست. غیر از این صنف (و صنف دیگری که جای پرداختن به آن در اینجا نیست) هیچ صنف دیگری نتوانسته است به این مهم دست پیدا کند. (شاهد آن هم استقبال مردم از رشته های پزشکی) به عنوان مثال فرزندان معلمان، مهندسان، هنرپیشگان، کارگران و .... .
وجود این زمینه سبب می شود، زمانی که فرد یا گروهی تخریب پزشکان را در پیش می گیرد، از استقبال عمومی برخوردار شود.
این یک خصلت عمومی است که اگر نمی توانی خودت بالا بروی، حداقل پاهای آن کسی را که بالا رفته بگیر، شاید تو هم بالا رفتی اگر هم نرفتی مهم نیست، مشکلی که برایت پیش نمی آید! در نهایت آن که بالا رفته زمین خواهد خورد و نه تو! آقای بهداد هم از جنس همین آدم ها است که برای بالا رفتن (اینجا بخوان مشهور شدن بیشتر) پاهای ابن سینا را چسبیده اما حواسش نبوده که پاهای ابن سینا از دست های ایشان خیلی بزرگتر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
1
اگر ابوعلی سینا حالا زنده بود، به خاطر وضع موجود بعضی از پزشکان، فكر ميكنيد چه نظري داشت.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
4
2
راستش با نظر نویسنده در مورد اینکه حامد بهداد خیلی دوست داره بگه آدمه متفاوتیه و رفتارهای عجیبش (مثل رفتارش در زمان تشییع سمندریان و...) ناشی از همین مسئله است. یا مثلا اینکه ناگهان طرفدار افکار و سینمای کیارستمی شده و حالا بر اساس همان رویه همیشگی میخواهد بگوید مثل مهرجویی اعتراض دارد و ... کاملا موافقم. در زمینه پرداخت بیش از حد رسانه ها به افراد سطحی نیز کاملا حرف شما درست است. همچنین معتقدم بهداد به خاطر آمدن به صدر خبرها درگذشت کیارستمی و روز پزشک را بهانه کرده اما فکر نمی کنم هدفش تمسخر بوعلی سینا بوده باشد. یه وقتا آدما از روی شتابزدگی برای اهداف سطحی ناخواسته بجای درمان چشم اسیب دیده طرف را کور می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
7
4
هر چند با برخی واژ های بکار رفته جناب آقازاده موافق نیستم ولی انتقادش به جاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
8
7
من یک سئوال از حامد بهداد دارم خود ایشون چقدر بابت یک فیلم که 2ماه درگیرآن هستند دستمزد می گیرند؟چقدر زشت است یک مثلا جراح که 24سال درس خوانده ودود چراغ خورده در تایباد یا ایرانشهر خدمت کند وچیزی جز دشنام نصیبش نباشد وجناب بهداد با دریافت چند صد میلیون مدعی باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
4
13
اعتراض بهداد به پزشكان فعلي بوده نه ابن سينا
همه هم اينو ميدونن خودشون رو به تجاهل ميزنند
مهتاب
|
Austria
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
1
7
اگه انقدر عصبى نبودى جناب آقازاده مى فهميدى كه منظور بهداد از اين كارش كاملاً سمبليك و در كنايه به گروهى از پزشكان سودجوى حال حاضر جامعه ماست، وگرنه كدوم عقل سليمى با ابن سينا مشكل داره؟ به هرحال آقاى بهداد اهل جار و جنجاله و اين رو توى دعواهاى مطبوعاتى و غيرمطبوعاتى با بزرگانى مثل گلمكانى و عرب نيا هم نشون داده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
2
6
فکر کنم اکثر کامنتها رو یکی دو نفر نوشتن.
فرجام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
6
2
فکر میکنم حامد بهداد ابن سینارا نمی شناسد ممکن نیست کسی ابن سینا را بشناسد وچنین کار سخیفی بکند
رضا
|
Russian Federation
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
1
7
متاسفانه محمد آقا زاده حتی پیر هم که شده همچنان بدون رعایت بسیاری از اصول اولیه ، تند و خارج از معیار و ملاک می نویسد و حرمت قلم را نگه نمی دارد. من چندان دل خوشی از بهداد و گنده گویی هایش ندارم اما باید رعایت ادب را در برخورد با دیگران داشت.
مسلما بهداد ابن سینا را به خوبی می شناسد و به او احترام می گذارد نمی خواسته به ابن سینا توهین کند و مسلما کیا رستمی را هم می شناخته و این که سطح فیلم های او ارتباطی به کار های کیارستمی ندارد دلیل عدم شناختش از کیارستمی نیست. آقازاده با این جمله به اکثریت دست اندرکاران سینما هم توصیه می کند چون سطح کارتان با کیارستمی اختلاف دارد در مورد او نباید حرف بزنید!
بهداد با این کار، تنها می خواسته اعتراضش را به بسیاری از پزشکان که درست برعکس ابن سینا عمل می کنند را برساند. آقازاده و معترضان به بهداد که منظورش را درک نکرده اند بروند و کمی عمیق تر فکر کنند.
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
1
7
بنحوی مردم باید بتوانند اعتراض خودشان را به بی تفاوتی و جرم های برخی از پزشکان نشان بدهند و این شعله باید روشن بماند تا زمان اصلاح کامل در وزارت بهداشت .
گاهی حامد لیدر این حرکت شده
خدا قوت پهلوان
جعفر
|
Canada
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
4
6
دقيقا اين اعتراض درسته چون بايد نام پزشك هم نمايانگر خدمت به مردم باشه ولي در زمان فعلي نمايانگر تجارت هستش و استفاده از نام ابوعلي سينا توسط اين قشر در ايران نام او رو هم خدشه دار كرده
منظور ايشون اين بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
گندی که توسط ایشان زده شده با فلسفه بافی قابل ماست مالی نیست
سپیده
|
Finland
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
1
1
اگرحامدبهدادجزو مفاخرکشور ماست پس وای برما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
1
منظور آقای بهداد به زبان عامیانه پایین آوردن پرچم حکیم بزرگ، ابن سیناست بواسطه رفتار کاسبانه بسیاری ار پزشکان نقد ناپذیر
محب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1
2
با عرض سلام خدمت همه دوستان یه چیزی اینجا نادیده گرفته شده یکی از دوستان گفته حرف دل کسایی رو زده که بستگانشون به خاطر اشتباهات پزشکی از دست دادن ایا میدونید چند نفر به خاطر همت واز خود گذشتگی این دوستان به زندگی برگشتن؟؟؟هر جور حساب کنیم همه به نحوی مدیون این قشر هستیم از بدو تولد تا همین لحظه با ارزوی سلامتی برای همه
Hesam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
3
با عرض ادب و احترام به قشر زحمتکش و دلسوز پزشکان که در اقلیت به سر می برند و تبریک روز پزشک به این عزیزان لازم دانستم در اینجا من هم مانند سایر دوستان کامنتی در اینباره بگزارم.
من شاید بهتر از خیلی ها حال و روز خانواده محترم کیارستمی را بتوانم درک کنم چون خودم زخم خورده قصور پزشکی هستم و مادرم را چند سال پیش در یک عمل ساده خارج کردن کیسه صفرا از دست دادم.
عمل توسط معروف ترین جراح خوزستان که یکی از جراح های بنام کشور هستن انجام شد.
دکتر بدون در نظر گرفتن این موضوع که بعد از عمل نمی تواند در کنار بیمار باشد و باید به سفر برود مادر بنده را عمل کردند و فردای آن روز به سفر رفتند.
عمل مادرم با موفقیت انجام نشده بود و پزشکش هم نبود تا به وضعیتش رسیدگی کند و سایر پزشکان هم بگفته خودشان حق دخالت در کار همکار پر آوازه شان را نداشتند و به اصرار ما یکی از آنها بلاخره بر سر تخت مادرم حاضر شد و نسخه ای نوشت که البته به کار نیامد.
ما پر پر شدن عزیزمان را میدیدیم و کاری از دستمان بر نمی آمد تا اینکه بر اثر ضعف جسمانی از میان ما پرگشود.
بعد از این اتفاق و بعد از مدتی که از شوک خارج شده بودیم از پزشک شکایت کردیم و خدا را شکر با تلاش فراوان توانستیم محکومش کنیم.
در این مدت که درگیر پرونده بودیم با موارد بسیاری مواجه شدیم که بیمارانی بر اثر قصور پزشکی عضوی از بدن خود را و یا خانواده ای عزیزی را از دست داده بودند که از آنجا که با قوانین آشنایی نداشتند یا گمان نمی کردند که شکایتشان به جایی برسد و یا اعتماد بیش از اندازه به کار پزشک بدنبال شکایت از پزشک نرفته بودند.
اینها را که گفتم برای این نبود که کسی ازرده خاطر و اندوهگین شود بلکه برای اینکه میدانم این چنین اتفاقاتی بر اثر دور شدن پزشکان ما از اخلاق و پول پرست شدن آنها در جای جای این مملکت در حال اتفاق افتادن می باشد و قصدم تذکر به دوستان بود که با دید بسته بیمارشان را کاملا به دست پزشکان واگذار نکنند.
متاسفانه تا چنین اتفاقی برای یک آدم سرشناس نیفتد صدایش در نمی آید.
خدا عباس کیارستمی را رحمت کند که با رفتنش تکانی به جامعه پزشکی داد که بخود بیاید.
البته مسئولین محترم تاکنون تمام تلاش خود را گذاشته اند تا بی سر و صدا این پرونده ختم به خیر شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
2
کینه‌توزی علیه صدا و سیما، حتی به بهانه نقد یک بازیگر! واقعا جای تاسفه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1
1
خوب چرا مسقیماً از حامد بهداد نمیخواهید که منظورش رو توضیح بده ؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1
1
توهین به ابن سینا؟ یعنی اینقدر در جریان نیستید؟ پزشکان ما در مسیری برعکس ابن سینا درحرکتند فقط به مال اندیش فکر میکنند. علاقه آنها را به این حرفه نمیکشاند. ابن سینا تاجرزاده ای بود که از عشق و ناز و نعمت دست شست وپی درمان مردم رفت گاه دردربار شاهان گاه کنار بی نوایان خدمت کرد. پزشکان امروزی کجا مثل ابن سینا هستند؟ پول نمیدی بخیه می کشند و کشتن یک فرد بخاطر پولیپ، در بی حسی نخاعی بیماری را به زندگی نباتی رساندن. اینها وارونه ای از ابن سینایند.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
واقعا همونطور که گفتید اصلا ارزش نداره برای آدمهای بی ارزش وقت گذاشت و مطلب نوشت و اصلا کوچکترین توجهی نباید بشه چراکه همون چیزیه که میخوان، کسانی که میدونن کار آقای بهداد بیخود بوده که هیچ، افرادی هم که طرفدارش هستن با این مطالب تاثیری روی آنها گذاشته نمیشه و اگه مطلب بنویسیم فکر میکنه شخص مهمی هست که به کارش توجه شده.
نظرات بینندگان