arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰

جايزه يورو 2012 مبلغ 196 ميليون يورو اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) روز جمعه جایزه شانزده تیم حاضر در مرحله نهایی یورو دو هزار و دوازده را که در اوکراین و لهستان برگزار می شود، یکصد و نود و شش میلیون یورو اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، جایزه تیم های اروپایی حاضر در یورو دو هزار و هشت که در سوییس و اتریش برگزار شد، یکصد و هشتاد و چهار میلیون یورو بود.

هر تیم حاضر در مرحله نهایی یورو دو هزار و دوازده که تابستان آینده برگزار می شود،‌ دست کم هشت میلیون یورو جایزه می گیرد. در مرحله گروهی این رقابت ها نتیجه مساوی پانصد هزار یورو و پیروزی یک میلیون یورو پاداش دارد. تیم سوم هر گروه ( چهار گروه چهار تیمی ) نیز یک میلیون یورو پاداش خواهد گرفت. صعود از هر مرحله ای پاداش ویژه دارد.

تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی دو میلیون یورو، نیمه نهایی سه میلیون یورو، فینال چهار و نیم میلیون یورو و تیم قهرمان هفت و نیم میلیون یورو پاداش می گیرند. جام ملت های اروپا آخرین بار با حضور شانزده تیم برگزار می شود. در یورو دو هزار و شانزده که به میزبانی فرانسه برگزار می شود، بیست و چهار تیم شرکت خواهند کرد. قرعه کشی مرحله پلی آف ( حذفی ) یورو دو هزار و دوازده، سیزدهم اکتبر دو هزار و یازده برگزار می شود.

تیم های نخست هر گروه و بهترین تیم دوم به صورت مستقیم به یورو دو هزار و دوازده صعود می کنند و هشت تیم دیگر رده دوم در مرحله پلی آف رقابت می کنند. قرعه کشی مرحله نهایی یورو دو هزار و دوازده، دوم دسامبر دو هزار و یازده در کیف برگزار می شود.

مسابقات یورو دو هزار و دوازده از هشتم ژوئن تا اول ژوئیه برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان