arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰

مقام سعودی: رئيس جمهور يمن به کشورش باز نمي گردد / العربیه: باز می گردد!

یک منبع در عربستان سعودی روز جمعه اعلام کرد علی عبدالله صالح رئیس جمهور یمن که در یکی از بیمارستانهای ریاض بستری است به کشورش باز نخواهد گشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  یک منبع در عربستان سعودی روز جمعه اعلام کرد علی عبدالله صالح رئیس جمهور یمن که در یکی از بیمارستانهای ریاض بستری است به کشورش باز نخواهد گشت.

این منبع که خواست نامش فاش نشود با اعلام این خبر افزود : صالح به یمن باز نخواهد گشت.

وی با اشاره به اینکه صالح احتمالا عربستان را ترک خواهد کرد افزود : هنوز محلی برای اقامت وی مشخص نشده است.

اخبار متفاوتی درباره وضع جسمانی رئیس جمهور یمن که چهارم این ماه پس از انفجار در مسجد کاخ ریاست جمهوری یمن زخمی شد، منتشر می شود.

اما مسئولان یمنی می گویند صالح پس از بهبود به صنعا بازخواهد گشت و به کار خود ادامه خواهد داد.

فرانس24: خبر سعودي ها مبني بر منتفي بودن بازگشت صالح به يمن در اين کشور منتشر نشده است

خبرنگار شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار در یمن در ارتباط تلفنی با این شبکه گفت: خبر سعودی ها مبنی بر منتفی بودن بازگشت علی عبدالله صالح به یمن در این کشور منتشر نشده است. مجری فرانس بیست و چهار در مقدمه این گزارش گفت: علی عبدالله صالح به یمن بازنخواهد گشت جمله ای است که سر و صدای زیادی به پا کرده است.

یکی از مسئولان سعودی که خواسته است نامش فاش نشود این خبر را اعلام کرده است.شارلوت وولو از صنعا در این باره گفت: هنوز حزب رئیس جمهور یمن این خبر را تایید نکرده است و حتی این خبر در بین مردم نیز منتشر نشده است زیرا قطع برق در سراسر یمن همچنان ادامه دارد به طوری که در صنعا از صبح امروز جریان برق حداکثر نیم ساعت وصل بوده است.

به این ترتیب با قطع جریان برق، امکان استفاده از تلویزیون و اینترنت نیز وجود ندارد و در نتیجه خبرها نیز منتشر نمی شود.اما حتی اگر این خبر تایید شود چندان غافلگیر کننده نخواهد بود زیرا از دو هفته پیش، علی عبدالله صالح به صورت علنی مشاهده نشده است.

فقط پیام صوتی وی منتشر شده است برای اینکه سندی بر زنده بودنش باشد.با وجود اینکه صالح مدتی است یمن را ترک کرده است اما مخالفان و معترضان هنوز فریاد پیروزی سر نداده اند و حتی خواستار بازگشت وی برای محاکمه اش هستند.

مسئول يمني تاکيد کرد صالح به يمن بازخواهد گشت

عبدو الجندی معاون وزیر اطلاع رسانی یمن ادعای یک منبع در عربستان سعودی را که گفته بود علی عبدالله صالح رئیس جمهور یمن به کشورش باز نخواهد گشت ، رد کرد.

الجندی با اعلام این خبر افزود : رئیس جمهور تا چند روز آینده به کشور بازخواهد گشت.

وی از ارائه توضیح بیشتر در این باره خودداری کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از صنعا ، پیش از این یک منبع در عربستان سعودی که خواسته بود نامش فاش نشود گفته بود : صالح به یمن بازنخواهد گشت.

اخبار متفاوتی درباره وضع جسمانی رئیس جمهور یمن که چهارم این ماه پس از انفجار در مسجد کاخ ریاست جمهوری یمن زخمی شد منتشر می شود.

العربيه: صالح چند روز آينده به کشور بر مي گردد

شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از ریاست جمهوری یمن از بازگشت علی عبدالله صالح رئیس جمهور یمن به کشور ظرف چند روز آینده خبر داد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
جالب است که کلیه هزینه های العربیه از طریق عربستان پرداخت میشود
نظرات بینندگان