arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۲۰۱
تعداد نظرات: ۱۰۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
وزیر ارشاد:

علم الهدی مانع اصلی برگزاری کنسرت در مشهد است / به هیچ وجه قصد عقب نشینی ندارم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عامل اصلی لغو کنسرت‌ها در مشهد مقدس امام جمعه این شهر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عامل اصلی لغو کنسرت‌ها در مشهد مقدس امام جمعه این شهر است.

به گزارش «انتخاب»؛ علی جنتی صبح امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد لغو کنسرت‌های موسیقی در کشور اظهار کرد: دیدگاه ما شفاف و روشن است چرا که معتقدیم وظیفه اصلی وزارت ارشاد صدور مجوز برای کل اجراهای صحنه‌ای همچون موسیقی، تئاتر و نمایش است و هیچ کس جای دیگری نمی‌تواند برای این مجوزها محدودیت ایجاد کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عامل اصلی لغو کنسرت‌ها در مشهد مقدس امام جمعه این شهر است که اجازه نمی‌دهد حتی کنسرت‌های سنتی و محلی نیز برگزار شود.

به نوشته فارس، جنتی یادآور شد: استدلال آنها این است که در داخل سالن‌های برگزاری کنسرت برخی حرکات و اقداماتی از سوی تماشاگران به مانند رقص در سالن‌ها انجام می‌شود که اعلام شده است مسؤول تامین امنیت بیرون از سالن بر عهده نیروی انتظامی است و داخل سالن بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که ما وظیفه خودمان را قطعا درست و دقیق انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: ما کنسرت‌های موسیقی سنتی بسیار خوبی را در کشور در حال اجرا داریم و البته موسیقی‌های پاپ خیلی خوبی در کشور وجود دارد که سعی داریم از این موسیقی‌ها و خوانندگان حمایت کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هدف این هنرمندان این است که با آثار برجسته و منتخب خود نشاط و شور و حال خاصی را در جامعه به وجود آورند که امیدواریم با همکاری دستگاه قضایی کلیه برنامه‌های موسیقی و کنسرت‌ها به شکل مطلوب اجرا شود.

جنتی در مورد لغو کنسرت‌ها برای همیشه در مشهد گفت: 11 سال است که در مشهد کنسرت موسیقی اجرا نمی‌شود و ما خواستیم این کنسرت‌ها را برگزار کنیم اما امام جمعه مشهد مانع اصلی در این زمینه است.

وی اظهار کرد: امام جمعه مشهد معتقد است که همه این شهر مکان متبرکه امام رضا(ع) است در حالی که ما معتقدیم شرایط غیر از این وضعیت بوده و باید اجازه برگزاری کنسرت‌ها داده شود که در این زمینه با دستگاه قضایی مکاتباتی را انجام دادیم تا اجازه بدهند حداقل در سایر شهرهای خراسان رضوی کنسرت‌ها برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: جالب است بعد از 11 سال لغو کنسرت‌ها در مشهد حتی امام جمعه این شهر اجازه نمی‌دهد در سایر شهرهای خراسان رضوی همچون سبزوار، نیشابور و چناران کنسرت‌ها برگزار شود در حالی که ما بهترین خوانندگان همچون قربانی، سالار عقیلی، شهرام ناظری و کلهر را که در اجرای برنامه‌های موسیقی سنتی پیشتاز هستند و علاقمند به اجرای کنسرت در این شهرها داریم.

جنتی افزود: به هیچ‌وجه قصد عقب‌نشینی از مواضع خود را نداریم و با رئیس قوه قضاییه مکاتباتی را انجام دادیم تا موانع هر چه سریع‌تر از پیش‌ رو برداشته شود.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰۰
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۲۶
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
7
176
دو صد گفته نیم کردار نیست !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
چند درصد کنسرت میرن؟
خواسته یک درصد رو فریاد می کنید اما خواسته بقیه رو نه ، بهتره این بازیها رو تموم کنید جوونا به کار و ازدواج احتیاج دارن نه تار و تمبک/
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
از حقوق های نجومی بگید چه شد
میخواید مارو بفرستید کنسرت یا میخواید حواسمون رو از این ماجرا ها پرت کنید
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
15
190
اقای وزیر ارشاد اگه مبناي کشور قانون هست لطفا عقب نشینی نکنید تا ادمهایی که به قانون تمکین نمیکنند شناخته شوند!! پس فردا هم یه عده بلند میشن میگن اجازه برگزاری هیچ مراسم تو فلان جا رو نمیدیم!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
واقعا بعضی ها دوست دارند مردم همیشه در غم و قصه و ماتم باشند. انگار حیفه یه خورده ملت احساس شادی داشته باشن.
همراه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
خیلی ها دوست دارند مردم درغم و غصه باشند چون از این طریق پول در میاورند و هرچه دز غم وغصه بیشتر ، در آمد اونا نیز بیشتر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
21
133
دمت گرم
ایران من جاي قانون شكني نیست
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
ای کاش بعد از انتخابات 88 هم یاد احترام به قانون و ایران بودن ...
محمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
13
93
آقای جنتی قلبا دوستون دارم ولی گل به خودی زدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
8
108
مشهد از لحاظ اقتصادی در حال ورشکستگی است كاري بكنيد.
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
پر رونق ترین اقتصاد در شهر های ایران اقتصاد مشهده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
می خوان با ترویج موسیقی اقتصاد نیم بند مشهد رو هم خراب كنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
15
95
در اعتراض به ناتوانی در اجرای وظایف وزارتی خودت در سراسر کشور ، استعفا بدهی بسیار خوب است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
28
105
درود بر دولت تدبیر و امید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
27
77
این کارها سبب نزول شدید زایران و مسافران مشهدخواهد شد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
12
102
ایا شنیدن صدای موسقی در مشهد حرام است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
13
100
شما عقب نشینی کردی عزیزم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
6
81
شجاعتشو داشته باش بگو عقب نشینی کردم
غمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
12
58
جالبه که ادعای دموکراسی هم داریم. باور کنید نظر مردم با شما صددرصد متفاوت هست.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
120
47
این همه مشکل ما داریم فقط برای کنسرت چرا صداها بلند شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
اشتباهی منفی دادم:(
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
منم اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
بحث کنسرت نیست. بحث گرفتن آزادیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
منم اشتباهی منفی دادم
اینم مثبتم +
اعتدال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
105
30
-مشکلات حاشیه ای مشهد و وضعیت اسف بار اشتغال جوانان مشهدی
- تعیین تکلیف وضعیت سهام پدیده
-وضعیت آلودگی هوای مشهد و اتوبوس های فرسوده دودزا
-خسارت ها و عدم پیگیری از سوی دولت در مورد برجام
-جسارت سعودی ها و حتک حرمت چندین باره و شهید کردن زائرین ایرانی و حتی عدم پرداخت دیه شان (تعداد زیادی از خراسان بودند)
-فیش های حقوقی نجومی

این همه مسائل اصلی فراموش شده اما مسئله اصلی شان کنسرت تو مشهد.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
همه اینها که گفتی مهمه ولی این هم مهمه چون سر آغاز یک ظلم است.
alidad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
نباید به بهانه رسیدگی به اموری دیگر نهاد هاو افرادی که صلاحیت قانونی و اجرایی ندارند شخصا قانونگذاری کنند و بدعت ایجاد کنند باید در همه امور تابع قانون بود و این مشکلاتی که شما گفتید متاسفانه وجود داره و رسیدگی به اینها با قانون گریزی و وضع خودسرانه قانون از سوی اشخاص حل نمیشه
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
موافقم++++++++++
ناشناس
| Russian Federation |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
جلوی این بدعت باید گرفته بشود وگرنه دولت باید در استانها تعطیل شود و استانداران درخانه بنشینند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
5
63
مملکت ملوک الطوایفی است مگه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
بله همین طوره
حرفیه؟
ناشناس
| Russian Federation |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
متاسفانه در دو دهه اخیر به این سمت سوق داده شده است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
35
17
حاشیه نشینی
عدم سیستم قطار شهری قوی
به طور کلی حمل و نقل ضعیف
مشکلات بانکی و اقتصادی چند بانک و بنگاه ، آسفالت ضعیف با دست اندازهای زیاد
بافت فرسوده و بی عدالتی در تملیک و تملک های کلان شهری
خلاف فروشی و بی نظمی در ساخت و ساز و مبلمان شهری
بی عدالتی و شکاف طبقاتی
سرانه کم فضای سبز
فقز و اعتباد و بی خانمان ها
عدم انسجام بافت فرهنگی و آموزشی و قضایی و تجاری
و دهها مشکل ریز و درشت از مشكلات شهر مشهده.
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
چه عجیب این یکی یادش رفته آخرش بنویسه چرا اینا رو ول کردین چسبیدین به کنسرت؟!
یکی نیس بگه شماها چرا تا الان اینقد برای مشهد دلسوزی نمی کردین؟ یهو الان همه چی یادتون افتاده. ضربه خورده به سرتون یا چی؟
محمدجواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
دوست عزیز: تقریباً اکثر مواردی که نوشتی از وظایف شهرداری هاست. مسئله مشکلات شهر ما نیست در این زمینه. بحث اینه که چرا عده ای باید به خودشون اجازه بدن تفکرشون رو به سایرین تحمیل کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
2
27
اگر اینطوریه که هر کی قانون وضع میکنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
بله اینطوریه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
7
50
تنها کنسرت نیست که در این شهر ممنوعه.خیلی چیزهاست از جمله دوچرخه سواری دختران.در سیستم دوچرخه شهری مشهد مانند تمام شهرها دوچرخه زنانه نیز لحاظ شده است ولی وقتی برای ثبت نام مراجعه کردیم مسئول مربوطه گفت بنا به دستور شفاهی از دختران ثبت نام به عمل نمیاید.از شهرداری پیگیری کردم همین جواب رو دادند.تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل......
پاسخ ها
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
دوچرخه میخوای سوار بشی!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچ مشکل دیگه ای نیست فقط همین!
اهالی یزد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
105
16
ما هم نمی خواهیم در شهرمان کنسرت برگذار شود. این را به کی باید بگوییم
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
تو نمی خواهی . ولی من میخوام .از طرف خودت فقط نظر بده و نگو ما میخواهیم .تو نماینده مردم یزد نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
عزیزم نرو. صدای کنسرت کل شهر رو فرا نمیگیره . صداش فقط تو یه سالن خاص و کوچیکه. نخواستی نرو. به دیگران چکار داری
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
این رو برو به اون هایی بگو که دیشب سعی کردن کنسرت شهرام و حافظ ناظری رو به هم بزنن ولی وایسا چوابتم بگیر که هم کنسرت برگزار شد هم مردم به شدت مشتاق بودن. اگر ی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
برو اعمالت را صالح کن با موسیقی گوش ندادن کسی به بهشت نمی رود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
برو قندهار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Russian Federation |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
شما بهتر پس از برگزاری یک رفراندوم در شهر یزد راجع به نظر اهالی یزد اظهار نظر کنی. وگرنه این شاعبه به ذهن میرسد که شما نظر خودت را مهمتر از نظر کل جامعه میدونی.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
8
62
از طرف یک جوان مشهدی بنام حامد، می گویم شادی جوان مشهدی را دریغ می کنند. درحالی که این شهر دومین کلان شهر کشور است و سینما هویزه آن بعد کوروش تهران از نظر فروش دوم است. این دیار دیار مطهری و شجریان و اخوان ثالث و امام محمدغزالی است.من نمی بخشم. اسف بار است. مردم بدانید خود مردم مشهد به ستوه آمده اند اما ............ مشهد مگر شهر این کشور نیست!!!!! قانون برای همست.
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
آقای حامد خان به جای تاسف باید اعتراض کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
72
14
آقای وزیر ،کنسرت مهمتر است یا حل مشکلات اقتصادی مردم و بیکاری جوانان ما،به خاطر لجبازی با یک شخص،منافع مردم را به خطر نیندازید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
یعنی هرکس از پیش خود قانون وضع کرد بقیه سکوت کنند؟؟؟؟
ایرانی55
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
1
2
شما اخبار حوادث رو در مشهد پیگیری کنین میفهمین مشهد چه خبره!
راستی تو مملکت ما میشه یه راهی پیدا کرد مردم خودشون نظر بدن نه هر بار یکی بیاد بگه مردم میخوان یا مردم نمیخوان!
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
انشالله در 50 سال آینده به این مهم دست خواهیم یافت.
ثمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
6
40
علم به این نتیجه رسیده که موسیقی آرامبخش روان میباشد متاسفانه در سرزمین عزیز ما ایران شادی معنایی ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
3
28
شما عقب‌نشینی کردید. بهتر بود با نوشتن نامه‌ای به مردم، از اقدامات خود همه را مطلع می‌کردید و به رییس جمهور نیز اطمینان می‌دادید که در انجام قانون قاطع هستید.
اما...

اما نکردید این کار رو. شما عقب‌نشینی کردید و اجازه دادید تا در کشور بر خلاف قوانین اقدام شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
6
21
از وزیر شجاع ارشاد می خوایم با جدیت اين قضيه را دنبال کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
2
24
تا دیروز همین وزیر ی گفت نباید کنسرت برگزار شود و الان ضد حرف خوش می گوید//
حیدر علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
1
18
اقای جنتی بعد از سه سال که از دولت می گذرد هنوز رییس سازمان اوقاف را تغییر نداده.ایشان همسو با دولت نیست.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
5
40
عده ای می خواهند مردم همیشه عزادارباشندوبه شادی نپردازند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
5
22
ما چه گناهی کردیم مشهدی هستیم و مجبوریم توی این شهر زندگی کنیم. اگر برگزاری کنسرت در مشهد اشکال شرعی داره باید در تمام کشور جلوش گرفته بشه اگر هم که مشکل شرعی نداره چرا باید یک نفر برای یک شهر جدا از تصمیم بگیره؟
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
گناهت اینه که سکوت کردی در برابر همه چی ... تا شد این.
یک نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
1
8
با سلام و عرض ادب
من چند سئوال دارم از همه آقایانی که خود را معتقد می دانند.
آیا مواد مخدر حرام نیست ؟ آیا سیگار حرام نیست ؟ دزدی و رشوه و اختلاس حرام نیست ؟ آیا اگر یک عده به فرض 100 نفر به یک سفارتی حمله کنند و برای 80 میلیون آدم مشکل ایجاد کنند حرام نیست ؟ آیا ایران یعنی 4 الی 5 میلیون آدم طرفدار عقاید افراطی از این دست ؟ آیا خاک وطن برای 4 الی 5 میلیون آدم افراطی است ؟ اینها حداکثر به اندازه طرفداران خود از این مملکت سهم دارند نه بیشتر !
محسن
|
United States
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
1
3
جای تاسف داره آقای وزیر عقب نشینی میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
2
5
متاسفم.وقتی میگن به بهانه موسیقی ودر حاشیه خلاف شرع انجام میشه و خود وزیر میگه توی سالن رقص و.. هست ودر جوار امام هشتم این یک حرمت شکنی اشکاره چطور ماها که اسممون مسلمانه خواستار پا فشاری وزیر برای این مراسم هستیم.ایا نباید بخواهیم هیچ جای کشور اسلامی کار خلاف شرع انجام نشه. از هیچ مدلش.
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
2
اگه این طوره توی مشهد باید نقاره زنی هم برداشته بشه مگر نقاره زدن موسیقی نیست؟؟؟!!! چطور داخل صحن خود حرم موسیقی اجرا میشه؟؟؟؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
4
16
آخه چرا باید در برابر فردی که هیچ احترامی به قانون قایل نیست عقب نشینی کرد
سيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
36
6
بي حجابي را برخورد كنيد
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
باشه :))))))))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
ديگه چي رو برخورد کنيم؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
6
20
تمام مردم مشهد اقاي وزير با شما هستن
ناشناس
|
Turkmenistan
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
31
7
کنسرت ظاهرا موضوع و اولویت دولت است نه مردم مشهد و ایران .
نادر
|
Germany
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
6
32
لطفا رادیو را هم در مشهد پخش نکنید!
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
آفرین. مشهد جای اینکارها نیست. یکی میگفت باید دستشویی های عمومی رو هم از تو خیابونا جمع کنن! مشهد که جای اینکارها نیست :))))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
14
آقاي وزير اگر قدرت مقابله نداريد لطفا استعفا دهيد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
1
0
دلیل آمدن مردم به مشهد کنسرت نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
4
18
بنده در عمرم حتی یکبار کنسرت نرفته و علاقه ای هم ندارم ولی زیبنده یک مملکت نیست که قانون زیر پا گذاشته شود اگر این باب شود هرج و مرج در اینده رخ خواهد داد از طرفی دنیا چه برداشتی از وضع اجرای قانون کشور خواهد داشت اگر این را تحلیل کنند و اهمیت دهند یا شاید می خواهند کنسرت های قانونی مجوز دار و تحت کنترل را مانع شوند تا کنسرت های زیر زمینی که همراه ممکنه فساد باشه توسعه پیدا کند نمی دانم چه هدفی دارند و....
مجتبی واو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
9
3
از عملکرد آقای وزیر راضی نیستم. البته مسایلی مثل مساله ی اقتصادی که بعضی از دوستان مطرح می کنن به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چه ربطی داره؟ لطفا کامنت بی ربط نذارید.
و اما درمورد کنسرت ها، هر چند که من دلیل این همه اصرار وزیر ارشاد رو بر مساله ی کنسرت و موسیقی نمی فهمم، و ما مشکلات فرهنگی دیگری هم داریم، اما در این میان ممانعت از برگزاري كنسرت هم اقدام بحث برانگیزی هست من تا به حال چند کنسرت رفتم و فکر می کنم هم کنسرت های بد در ایران داریم و هم کنسرت های خوب(از حیث شئونات دینی).
ی نفر از جامعه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
3
9
کهآدم نباید نظر خودش رو به خورد دیگران بده و اونارو مجبور به تبعیت کنه. جامعه داره عوض میشه مردم دیگه بدون فکر حرفی رو باور نمی کنند و یک مقدار خودشون هم فکر می کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
12
خودسانسوری میکنی انتخاب؟؟؟ آمار سانسورهات شدیدا بابلا رفته !! دانستن حق مردم است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
6
23
فقط گریه فقط گریه.پدرمون دراومد بابا بزار مردم یه کمی شاد باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
برو اختلاس کن تا شاد بشی!!!!
چرا میخوای بری کنسرت تا حامیان اختلاس بیان بریزند سرت بزننت.....؟؟؟؟
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
1
2
تو زمانه ای هستیم که برای همه چیز متخصص داریم اما بزرگان دارند درهمه چیز دخالت می کنند
رامبد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1
0
با سلام
مانع اصلی شما هستید که هر روز با یک فیلمی اشک مردم رو در میارید. یک روز با فیشهای حقوقی، یک روز با کالای قاچاق، یک روز با رکورد و الان هم با اعتقاد مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1
3
باور کنید پیشرفت مشهد برای اهالی موجب افتخار است، چه ایرادی دارد شهر مشهد پیشرفته و پر رونق باشد...
چرا میگویید اینجا فقط یک شهر زیارتی هست...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1
3
بعد انتظار دارند سرمايه گذاري خارجي بشود در اينجا!! بيان كلي هزينه كنند بعد يه فردي بلند شه بگه اين صنعت از لحاظ اسلام حرام است. حالا به دنيا حق ميدهيد در اين زمينه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
2
حرمت قانون را متولي بايد نگه دارد وگرنه بعدا از مردم گله اي نداشته باشند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
2
بحث کنسرت نیست بحث قانون گریزی و قانون شکنیه، باید همه به قانون چه خوب چه بلد احترام بزارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
اینها هیاهو برای هیچ است
لاپوشانی معضلات است
تاجیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
4
نتیجه عقب نشینی همین میشه که جشن هفته دولت در ورامین هم لغو میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
5
1
اگر کنسرت فقط موسیقی وشادیه که تلویزیون 24 ساعته داره میزنه. اگر هم بی عفتی و بی حیایی را یک عده‌ای با بهانه کنسرت می‌خوان اون یک حرف دیگه است.
m
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1
3
اقای جنتی واقعا متاسفم یک وزیر به این راحتی حق مردم رو له کنه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
3
من تابه حال کنسرت نرفتم ولی به دلیل اين قانون گريزي برخی از افراد به خواست مردم آن هم به بهانه دینداری ، تصمیم دارم به کنسرت بروم.
صدرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
راستی کی دشمن است؟ آمریکا ؟ نه بابا .
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
1
0
به هر حال برگزاری مراسمات باید نظارت بشه نه قطع بشه...
ولی موافقم که امروز مشکل کشور ما رکود و بیکاریه...پول نداشته باشی بری کنسرت چه فایده!!!!!!
عاقبت به خير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
1
از آقاي جنتي ميخوايم به هرقيمتي كه باشدبااين قانون شكني آشكارمقابله كنند.
هادی
|
-
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
6
0
آفرین بر بزرگ ایران زمین آیت الله علم الهدی
مرد زنده ی ایران زمین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
2
کنسرت تو یه فضای بسته است مثل عروسی تو کنسرت هر ترانه و اهنگی خونده و اجرا نمیشه و کنترل شده است ولی تو عروسی نه تو کنسرت رقص نداریم مگر معدود خنده شادی یا دست تکون دادن ولی تو عروسی تا دلتون بخواد رقص هست . تو مشهد شاید سالیانه به تعداد انگشتای دست هم نرسه کنسرت اجرا میشه ولی عروسی تا دلتون بخواد حداقل روزی یه دونه . پس چرا جلوی عروسی ها رو نمیگیرید؟ مگه قوانین اسلام استثناء داره؟استثناء گذاشته؟جواب بدید؟ مخلص و ختم کلام اینه این بود که افراط نکنید.مردمی باشید با مردم باشید مردمو اذیت نکنید زور نگید. اجبار نداشته باشید.
aomidia
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
بسمه تعالی
بدون تاخیر وزیر محترم ارشاد کنسرتی را که انقلابی و اسلامی است بر گزار نمایند پلیس مملکت مجری قانون است نکند میخواهند بلای سینما رکس آبا دان را در مشهد تکرار بکنند و باعث قتل شرکت کنندگان بنمایند در ضمن اگر کاری بر خلاف شئونات اسلامی نمودند طبق قانون با مجریان وکارگزاران اقدام نمایند
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
8
0
درود بر آيه الله علم الهدي.دمت گرم .احسنت .خدا پشت وپناهت .جلوي اينا خوب ايستادي .اگر همه امامان جمعه مثل شما جلوي ابزار فساد رابگيرن ديگر نياز به خشونت وبرخورد نيست.
پاسخ ها
MO-SDG
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
دوست عزیز فاسق خواندن کسی که به مشهد می اید جلوی فساد را گرفتن نیست بی قانونی جلوی فساد گرفتن نیست .
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
شاید در دید اول بگیم ک مشکلات بزرگ تر هست و باید رسیدگی بشه ولی این که اجازه تفریح و شادی و سرخوشی چون کنسرت از جونا و علاقه مندان گرفته بشه هیچ درست نیست.انسان قدر انتخاب داره و عقل کسی که تشخیص میده شاید هم خونی نداری با اعتقاداتش شرکت نمیکنه تو این مراسم ها وکسی که احساس نیاز به این نوع محافل داشته باشه میره و استفاده میکنه و قطعا راضی خواهد بود.
نباید جونا با این تفریحات کم منع بشن از خواسته های کوچیکی مثل کنسرت رفتن.محرومیت فساد میاره نه این محافل شاد و دلچسب.ادم عقده ای میشه و این انرژی از راه نادرست تخلیه میشه
اگر انسانی رو از همه چیز محروم کنن و در اتاقی در بست قرار بدن جهت این که کار ناشایست انجام نده قطعا بعد از مدتی تو کصافط خودش غرق میشه.
راه حل محرومیت نیست
نظرات بینندگان