arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵

دو تصادف در استان اصفهان/ ۴ نفر کشته و ۱۳ زخمی شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به دو تصادف در بعدازظهر امروز گفت: در این دو تصادف یک زن و سه مرد کشته و ۱۳ مرد و زن نیز مصدوم شدند.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به‌ تصادف یک دستگاه پراید با خودروی جک در کیلومتر ۳۰ چوپانان به جندق اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۳:۴۲ امروز رخ داد که پس از اعلام به واحد ۱۱۵ اورژانس، دو واحد امدادی از نائین به محل حادثه اعزام شدند.

وی تعداد سرنشین‌های آسیب‌دیده حادثه را ۸ نفر اعلام کرد و افزود: در این سانحه ۷ نفر که شامل ۱ مرد، ۲ زن و ۴ کودک بودند مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی از سوی تکنسین‌های اورژانس توسط واحدهای امدادی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از انتقال مصدومین حادثه به بیمارستان حشمتیه نائین خبر داد و خاطرنشان نشان کرد: به علت انحراف به چپ خودرو و نهایتاً به خاطر شدت ضربه وارده به خودروی جلویی(پراید) یکی از سرنشین‌های آن که خانمی ۷۰ ساله بوده فوت می‌کند.

عباس عابدی در ادامه از تصادف تاکسی پژو با خودروی پروتون خبر داد و تصریح کرد: این حادثه ساعت ۱۵:۵۱ امروز در محور مجلسی به سمت بروجن، مقابل نیروگاه گازی چهلستون به وقوع پیوست.

وی با اشاره به اعزام ۴ واحد امدادی اورژانس از مبارکه، دیزیچه، زیباشهر و مجلسی به محل تصادف گفت: در برخورد تاکسی پژو با پروتون ۶ نفر مصدوم شدند که ۳ نفر از آن‌ها زن با تابعیت افغانی و ۳ نفر دیگر نیز مرد بودند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تعداد فوتی‌های این حادثه را ۳ نفر عنوان کرد و افزود: سه نفر فوتی حادثه، هر سه مرد با تابعیت افغانی هستند که دو نفر از آن‌ها در دم جان باختند و یک نفر دیگر نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی تکنسین‌های اورژانس بیان کرد: مصدومین پس از انجام اقدامات اولیه و معاینه پزشکی به بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه منتقل شدند.
نظرات بینندگان