arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰

آقاتهرانی: تعلق به غیر ولایت تعلق به غیر خداست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو فراكسیون اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها، اصحاب رسانه و خبرنگاران باید در كار خود فقیه باشند و یا اگر نیستند از افراد آگاه مشورت گیرند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی شامگاه جمعه در نشست اصحاب رسانه اصفهان افزود: رسانه باید در تبعیت به مردم صداقت و صراحت داشته باشد، البته راست گفتن واجب نیست اما دروغ گفتن حرام است زیرا برخی مواقع با بیان برخی موضوعات دشمن از آن سوء استفاده می‌كند و یا گاهی مواقع راست گفتن باعث غیبت می‌شود.

آقای تهرانی اظهار داشت: انتظار مردم از شما اصحاب رسانه صداقت است و شما باید صداقت عملیاتی داشته باشید.

اصحاب رسانه نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی ساكت نباشند

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: نسبت به دستاوردهای انقلاب ما تعهد داریم.

آقا تهرانی افزود: شعارهایی كه در انقلاب اسلامی مطرح شد باید حفظ شود و در این عرصه باید دشمن شناسی داشته باشیم.

مشروعیت نظام به ولایت فقیه است


وی در ادامه سخنان خود گفت: برخی افراد ساده از كنار ولایت فقیه گذر می‌كنند كه این موضوع اشتباه است زیرا نظام ما به ولایت فقیه است چرا كه به طور مثال اگر ایشان رئیس جمهور را تنفیذ نكند رئیس جمهور رئیس جمهور نیست.

این عضو فراكسیون اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه ولایت زیر مجموعه توحید است ادامه داد: هیچكس نمی‌تواند آزادی انسان را جزخالق آزادی محدود كند.

تعلق به غیر ولایت تعلق به غیر خداست


آقا تهرانی در ادامه سخنان خود به آفات موجود دركار رسانه‌ای اشاره كرد و گفت: یكی از این آفات آفت تعلق است و بزرگترین آفت نیز تعلق به غیر ولایت خداست و هر چه هست باید وابستگی به حق باشد چرا كه غیر آن كار را خراب می‌كند.

این عضو فراكسیون اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: اصحاب رسانه باید در كار خود نیت درست داشته باشند و از طرف دیگر موضوعات را درست بیان كنند.

آقا تهرانی اظهار داشت: اگر این مسائل درست رعایت شود ابلاغ و تبلیغ یك عبادت است، عبادتی بس بالا چرا كه این موضوع باعث بصیرت مردم می‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
احمد
|
United States
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
وجدانا خدا را وارد بازی سیاسی نکنید...و گناهان خود را به حساب او نگذارید ..که او دانا و توانای مطلق است ..بی شک روزی به حساب ظالمین خواه رسید..مگید نه فقط چند صفحه تاریخ بخوانید..متوجه میشوید
نظرات بینندگان