arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵

کواکبیان: در مجلس نباید اختناق باشد

نماینده تهران در مجلس گفت: هر نماینده‌ای در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد درباره کلیه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهارنظر کند لذا نباید در مجلس اختناق باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مصطفی کواکبیان با استناد به اصل 84 قانون اساسی خطاب به مطهری اخطار داد: تذکر آقای کوهکن وارد نبود و شما می‌توانسیتد در مورد مساله موردنظر اظهار نظر کنید، بنده شاید سلیقه‌ام نمی‌گیرد چرا آن فایل صوتی در این شایط منتشر شد امادرست نیست جلوی اظهارنظر نمایندگان گرفته شود.

این عضو کمسیسیون امنیت ملی و سیاسیت داخلی مجلس با تاکید بر اینکه در مجلس نباید اختناق باشد گفت: یکی از نمایندگان شعار خیلی بدی در مجلس داد در حالی که در زمان آقای باهنر در مجلس ایشان قبل هر نماینده ای درباره زمین و زمان اظهارنظر می کرد و هیچ مانعی هم وجود نداشت.

نماینده مردم تهران خطاب به هیات رئیسه مجلس خواستار رفع مانع مطرح شدن درخواست تشکیل فراکسیون دفاع از مواضع ملی و دیپلماسی شد و افزود: 120 نفر از نمایندگان مجلس درخواست تشکیل فراکسیون دفاع از مواضع ملی و دیپلماسی داده اند اما هیات رئیسه جلوی آن را گرفته است، به این مساله رسیدگی کنید.

علی مطهری در پاسخ به تذکر کواکبیان گفت: همان طور که در جواب تذکر آقای کوهکن گفتند نواب رئیس در زمان اداره جلسه ملاحظاتی دارند اما به عنوان نماینده آزادند درباره هر موضوعی اظهار نظر کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کواکبیان ، مجلس ، اختناق
نظرات بینندگان