arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵

شبکه سه «به‌روز» تر می‌شود

سری جدید برنامه «به‌روز» با ساختاری جدید، بخش‌های متنوع و گوناگون و با رویکرد مستند گزارش،ی از مهرماه روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
این برنامه به تهیه‌کنندگی سید مصعب لواسانی تنها برنامه شبکه در حوزه فناوری اطلاعات است که  از سال ۱۳۹۰ با تولید بیش از ۲۴۰ قسمت، پخش آن تاکنون ادامه دارد.

برنامه تلویزیونی«به‌روز» با هدف تولید محتوای بومی و عدم استفاده از تصاویر آرشیوی سایر شبکه‌های جهانی و همچنین  آموزش مهارت‌های تکنولوژیکی اعم از سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و رباتیک تهیه می‌شود تا مخاطبانِ علاقمند به این حوزه، با کسب مهارت‌های روز، بتوانند راهی بازار کار شوند.

بخش‌های مختلف این برنامه شامل معرفی و بررسی برترین نرم‌افزارهای کاربردی روز دنیا، سرگرمی و اطلاع‌رسانی، برترین برنامه‌های علمی و تکنولوژی تحت عنوان دیباچه، نقد و بررسی محصولات و فناوری‌های روز دنیا، بیان امکانات و قابلیت‌های نرم‌افزار های موبایل ، بررسی گجت‌ها، معرفی سایت‌ها، معرفی بازی‌های موبایلی، کارگاه سخت‌افزار، نکته و ترفند و اخبار جدید این حوزه به صورت نریشن است.

یکی دیگر از بخش‌های مورد توجه برنامه، بررسی و پرداختن به فناوری‌های بومی، فضای دانشگاهی و علمی کشور است که بخش‌هایی نیز با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور ساخته شده است.

سایر عوامل تولید عبارتند از مجریان برنامه حامد حاجیلو، مژده خنجری و صدرا مخملی. کارشناسان برنامه: امیر گلخانی ،حامد محمدی و احسان محمد ابراهیم.

کارگردان و تولید محتوای تصویری برنامه: مجید پیک،  سردبیر و مدیریت تولید محتوای برنامه: مهدی جهانگیری،  تصویربرداران: مجید پیک، کیوان هندی  و  احسان خدابنده لو، سرپرست تیم بررسی گجت: صدرا مخملی، نویسندگان : مهدی جهانگیری، میلاد جابری شفیع، طاها جهانگیری و صادق مجدپور، دستیار تهیه و مدیر وب‌سایت: احسان خدابنده لو.

برنامه «به‌روز» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است که به صورت روتین جمعه‌ها از ساعت ۱۳:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.


منبع:روابط عمومی شبکه سه سیما

نظرات بینندگان