arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵

تایید پیش ثبت نام 600 متقاضی حضور در نمایشگاه مطبوعات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ثبت نام اولیه 600 متقاضی برای حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تایید شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، با پایان یافتن مهلت پیش ثبت نام نمایشگاه مطبوعات در پایان روز شنبه 6 شهریورماه، ثبت نام اولیه 542 رسانه و 56 متقاضی در بخش سایر (روابط عمومی سازمان‌ها و نهادها، ادارات کل ارشاد به نمایندگی از رسانه های منطقه ای و محلی، خدمات و صنایع مرتبط) تایید شد.

20 خبرگزاری، 99 پایگاه خبری اینترنتی، 50 روزنامه، 14موسسه مطبوعاتی(63رسانه)، 78 هفته نامه، 40 دوهفته نامه، 122ماهنامه، 23 دوماهنامه و 47 فصلنامه و...از جمله رسانه هایی هستند که روند پیش ثبت نام آن ها به تایید رسیده است.

بنا بر این گزارش، متقاضیانی که ثبت نام آن ها به تایید نرسیده است می توانند با کمیته اجرایی این ستاد از طریق شماره تلفن های ٨٤٠٩٥١٧٩ ، ٨٤٠٩٥١٦٨ و ٠٩٣٦٤٣٤٨٠٠١تماس بگیرند تا در صورت امکان مشکل ثبت نام را رفع نمایند.

بعد از پالایش اطلاعات رسانه هایی که در وبسایت نمایشگاه پیش ثبت نام انجام داده‌اند، تعداد دقیق رسانه‌ها، متراژ پایه برای غرفه‌ها و همچنین تعرفه دریافتی همراه با متراژ قطعی متقاضیان (بر اساس نقشه و فضای در اختیار نمایشگاه) اعلام خواهد شد که بنابر تصمیم ستاد برگزاری، تمامی رسانه های بخش خصوصی از تخفیف 60 درصدی برخوردار هستند.

لازم به یادآوری است ثبت نام قطعی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با امکان انتخاب محل غرفه توسط خود رسانه‌ها و به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان