arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵

کی‌روش‌: حضور شما وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از معاون اول رییس جمهور به دلیل حضور در تمرین این تیم گفت: حضور شما به ما کمک می‌کند تا جایگاه پیراهن تیم ملی را بالاتر ببریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کارلوس کی‌روش پیش از آغاز تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال خطاب به اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور که در محل تمرین تیم ملی حضور پیدا کرده بود گفت: شما به قلب فوتبال ایران یعنی ورزشگاه آزادی آمده‌اید. از صمیم قلب از شما تشکر می‌کنم. این حضور معنای بزرگی برای بازیکنان تیم ملی و کادر فنی آن دارد.

او ادامه داد: حضور شما افتخار بزرگی برای همه ماست و مطمئنا همیشه به یاد ما خواهد ماند. ما به این حضور به چشم یک هدیه نگاه نمی‌کنیم بلکه این کار وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. ما، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی همیشه سعی می‌کنیم که جایگاه پیراهن مقدس تیم ملی ایران را بالاتر قرار دهیم و حضور امروز شما به ما کمک می‌کند که مسیرمان را هرچه محکم‌تر و با اطمینان بیشتر طی کنیم.

سرمربی تیم ملی افزود: باز هم از حضور شما در تمرین تیم ملی تشکر می‌کنم و به نمایندگی از خانواده بزرگ فوتبال ایران از شما می‌خواهم که سلام ویژه ما را به دکتر روحانی و دولت محترم برسانید و بابت تلاش‌های ایشان تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کی روش ، مربی ، تیم
نظرات بینندگان