arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵

پرسپولیسی‌ها صاحب اتوبوس می‌شوند

رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز همراه با جمعی از معاونان و مدیران باشگاه در جریان بازدید از خط تولید اتوبوس‌های اسکانیا در ایران، قرارداد خرید اتوبوسی ویژه را با شرکت عقاب افشان به امضا رساندند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جعفر کاشانی، علی اکبر طاهری، محمد ترکاشوند و پندار خمارلو امروز سه‌شنبه به منظور بازدید از خط تولید اتوبوس‌های اسکانیا در ایران و عقد قرارداد خرید یک دستگاه اتوبوس ویژه، سفر یک روزه‌ای به استان سمنان داشتند. در جریان این سفر مسئولان باشگاه پرسپولیس علاوه بر بازدید از شرکت و خط تولید اتوبوس که با همراهی عبدالله اکبری‌راد مدیر عامل شرکت انجام شد، قرارداد خرید یک اتوبوس دو محور (مارال) منعقد گردید.

طراحی داخلی این اتوبوس به صورت VVIP با امکانات رفاهی لازم خواهد بود. همچنین طراحی بیرونی و داخلی اتوبوس مختص پرسپولیس به انجام رسیده و با انعقاد قرارداد در مرحله تولید قرار می‌گیرد. زمان تحویل اتوبوس نیز اواخر پائیز جاری اعلام شده است.

بازدیدکنندگان از این کارخانه ضمن مشاهده مراحل تولید اتوبوس‌های شهری و بین شهری این شرکت، با استقبال کارکنانی روبرو شدند که از تولید اتوبوسی برای تیم فوتبال پرسپولیس ونیز قرار داشتن تیم در صدر جدول و شرایط خوب آن ابراز خوشحالی می‌کردند. آنها با مسوولان باشگاه عکسی هم به یادگار گرفتند.


منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: ایسنا
برچسب ها: اتوبوس ، صاحب ، پرسپولیس
نظرات بینندگان