arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵

کی روش : به قطر احترام می گذارم/بازی زیبایی می شود/جشن جام جهانی پیش روست

کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حضور یافت و توضیحاتی را درباره مسابقه فردا ارائه کرد.مصاحبه ای که به صورت زنده از تلویزیون پخش شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مسیر سختی برای صود به جام جهانی داریم.

کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حضور یافت و توضیحاتی را درباره مسابقه فردا ارائه کرد.مصاحبه ای که به صورت زنده از تلویزیون پخش شد.

جشن جام جهانی را پیش رو داریم

به خبرنگاران خوشامد می گویم. جشن جام جهانی را پیش رو داریم. فردا برای ایران آغاز راه خواهد بود. مطمئنا مسیر دشواری برای تک تک تیم های حاضر در گروه خواهد بود. بازی دشواری را پیش رو خواهیم داشت.امیدوار هستیم در مسیر پیش رو یکی از جایگاه های تیم های صعود کننده را مال خود کنیم. هدفمان این است که در جام جهانی حضور داشته باشیم.
قطر هم یکی از کاندیداهای جدی صعود به جام جهانی است. کارهای خوب و سرمایه گذاری های خوبی قطر انجام داده تا به جام جهانی برسد. بازی سختی را مقابل قطر داریم. آماده سازی خوبی توسط قطری ها صورت گرفته و بازیکنان خوبی دارد اما امیدوارم استادیوم آزادی فردا پر از هوادار باشد و بتوانیم موفق باشیم.
 
وظیفه من نیست گمراهان را روشن کنم

باید مطلبی را شفاف بازگو کنم. صحبت هایی که من چند روز گذشته انجام دادم، ربطی به حرفهای الان ندارد. اگر شخصی توانایی گوش دادن به مسائل را خوب ندارد، من سرمربی ایران هستم و وظیفه من نیست گمراهان را روشن کنم. باید درباره بازی صحبت کنیم و مهم ترین مساله است. هیچ تیمی در جهان قبل از شروع بازی نمی تواند خودش را برنده بازی بداند. کارهای گذشته به الان ربطی ندارد. کاری که امروز و فردا انجام می دهیم، ارزش ما را تعیین می کند.
 
استخدام دورگه ها در قطر به ما ربطی ندارد

در درجه دوم، با کمال احترام به مصاف قطر می رویم. آماده سازی خوبی داشتند و مدتها است خودشان را آماده می کنند. سیاست های خاصی را برای بازیکنان شان در نظر گرفتند که به خودشان مربوط است و به ما ربطی ندارد. کار ما این است که برای توسعه فوتبال ایران تلاش کنیم و کارهایی که حریف ایران انجام می دهد به ما ربطی ندارد.
 
به قطر احترام می‌گذارم

قطر آماده سازی خوبی داشته و کادر مربیگری و بازیکنان خوبی دارد. احترام زیادی برای قطر قائل هستیم. کار ما این است که فردا درون زمین به خوبی بجنگیم تا به اهدافمان برسیم.مقابل تیمی بازی می کنیم که دقیقا مثل ما سعی می کند به جام جهانی روسیه برسد. این تیم توانسته جام جهانی 2022 را به آسیا بیاورد و باید از زحمات آنها قدردانی کنیم و به دستاورد آنها احترام بگذاریم. نه تنها باید احترام بگذاریم که باید زحمات آنها را ارج بنهیم.
 
به خاطر انتخاب بازیکن سردرد گرفتم

همه بازیکنان در سلامت کامل هستند. آماده و پر از انگیزه و اشتیاق هستند. من دیشب سردرد بدی داشتم چراکه انتخاب بازیکن دشوار است. 25 بازیکن آماده دارم که می خواهند فردا بازی کنند. من به همین خاطر دارو مصرف کردم تا سردردم برای انتخاب بازیکنان خوب شود.
 
اعلام ترکیب قطر

بازیکنان من، مردان فوتبال ایران ثابت کرده اند با انگیزه لازم و نگرش مناسب وقتی به زمین می روند، می توانند عشق و تعهد واقعی شان را نشان دهند. فردا نیز این عشق را نشان خواهند داد. بازیکنان تیم ایران را نمی توانم بگویم چون چند تن از دوستان قطری هم حضور دارند. اما من ترکیب قطر را اعلام می کنم.
کی روش در این لحظه ترکیب 11 نفره قطر در بازی فردا را اعلام کرد!
 
بازی زیبایی شاهد خواهیم بود

فردا شاهد بازی زیبایی خواهیم بود. فکر می کنم با حضور هواداران  بازی زیبایی را شاهد باشیم. ما آنالیز خوبی از قطر داریم و می توانیم روز خوبی را سپری کنیم.
 
بازی با قطر 15 دقیقه اول مسابقه ما است

هیچ شکی نیست که نقاط قوت خود را داریم. باید در نظر داشته باشیم که بازی با قطر فقط قسمتی از بازی های ما در مسیر صعود به جام جهانی است. ما با چین و کره، ازکبستان و سوریه هم بازی داریم. بازی با قطر را به 15 دقیقه اول مسابقه صعود به جام جهانی تشبیه می کنم.

با تغییرات زیاد هم مشکلی پیدا نمی کنیم

ما بعد از 15 سال راهکارهای زیادی را برای پست های مختلف زمین داریم. می توانیم بازیکنان خود را تعییر دهیم و موفقیت خود را حفظ کنیم. می توانیم امروز بازی کنیم و یک بازی نیز در 4، 5 روز آینده با تغییراتی که در نفرات ایجاد می شود انجام دهیم.

نظرات بینندگان