arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵

ریزش کوه روی پرشیا در جاده کرج – چالوس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز با اشاره به مهمترین حوادث 24 ساعت گذشته استان، از فوت یک نفر بر اثر ریزش کوه در جاده کرج – چالوس خبر داد.

به گزارش انتخاب و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز، داود رجبی گفت: اولین حادثه 24 ساعت گذشته درساعت 11 و سی و پنج دقیقه در شهرک صنعتی کوثر در محور اشتهارد ـ ماهدشت، سقوط جوان 32 ساله از ارتفاع بوده که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.
وی افزود : حادثه بعدی در ساعت 18و پانزده دقیقه در محورکرج ـ چالوس برخورد پژو 405 با دختر بچه 6 ساله است که به محض اطلاع از حادثه نیروهای امدادی به محل اعزام وضمن اقدامات اولیه به اولین مرکز درمانی منتقل شد .

رجبی ادامه داد : در ساعت 19، در برخورد پژو با پرشیا در محور کرج ـ چالوس، 3 تن مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی جهت ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند .

وی با اشاره به ریزش کوه بر روی خودروی پرشیا در محدوده تونل 5 محور کرج ـ چالوس، اظهار کرد: این حادثه درساعت 2 و سی دقیقه بامداد رخ داده که متاسفانه در این حادثه یک نفر مصدوم و یک نفر نیز فوت کرده است. در این حادثه عملیات رها سازی توسط نیروهای امدادی هلال احمر نیز صورت گرفت.

نظرات بینندگان