arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰

این هم خبر خوش وزارت مسکن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون وزير مسكن و شهرسازي خبر خوش وزير در بخش مسكن را بسته اجاره‌بها دانست و اضافه كرد: اين بسته فعلا در شهرهاي تهران و كرج كه با بحران افزايش اجاره روبرو هستند، اجرا مي‌شود.
به گزارش انتخاب، مهندس جمشيد نورصالحي ـ مديرعامل جديد شركت عمران شهرهاي جديدـ در گفت‌وگو با ايسنا در پاسخ به اين سوال كه آيا خبر خوشي كه وزير مسكن و شهرسازي هفته گذشته وعده آن را داده بود، كنترل اجاره‌بها است؟ اظهار كرد: من در جريان مصاحبه ايشان نبودم اما آن چيزي كه اعلام شده احتمالا همان بسته مربوط به اجاره‌بها است كه روز گذشته درباره آن بحث شده بود.

وي ادامه داد: بر اساس اين بسته نرخ اجاره‌بها نسبت به قرارداد سال گذشته با نظارت تعزيرات و وزارت دادگستري 7 تا 9 درصد افزايش مي‌يابد.

معاون وزير مسكن و شهرسازي با اشاره به اين‌كه اين بسته در شهرهاي جديد اجرا نمي‌شود، گفت: اين بسته فعلا در شهرهاي تهران و كرج كه با بحران افزايش اجاره روبرو هستند اجرا مي‌شود.

چهارشنبه هفته گذشته وزير مسكن و شهرسازي پس از اين‌كه چندين بار از پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعيت بازار اجاره طفره رفته بود، اظهار كرد: هفته آينده خبر خوشي براي مردم داريم؛ وضعيت اجاره‌بها درست مي‌شود.

 

نظرات بینندگان