arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۵

محسن آژینی:هر آنچه را که در گزارش واگذاری املاک آمده است تکذیب می‌کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک سایت خبری از «محسن آژینی» یکی از افرادی که در گزارش واگذاری املاک شهرداری نام ایشان آمده بود تماس گرفت و چگونگی موضوع را جویا شد.

به گزارش انتخاب، محسن آژینی از فعالان فرهنگی و رسانه ای گفت: اینجانب وقتی نام خود را در گزارش مذکور دیدم، به شدت تعجب کردم چرا که بنده نه مدیر ارشد شهرداری هستم، نه مشاور شهردار محترم تهران و نه اصولاً هیچ‌گونه ارتباطی یا سمتی در شهرداری تهران دارم و همه آنچه را که در آن گزارش درباره خودم آمده است را کاملاً تکذیب میکنم.

آژینی در پاسخ به این سؤال خبرنگار مهر که پس چرا نام شما در گزارش به عنوان یکی از مشاوران شهردار که زمین دریافت نموده ذکر شده است گفت: این سؤال را باید از بازرس محترم تهیه‌کننده گزارش پرسید. اینجانب ابتدا تصور نمودم که اشتباهی شده یا تشابه اسمی وجود دارد ولی پس از آنکه بررسی مختصری کردم، متوجه شدم کسی به این نام در میان مشاوران شهردار وجود ندارد و لذا لازم دانستم این توضیح را عرض کنم که اینجانب یک فعال فرهنگی و رسانه‌ای هستم که چند سال پیش به همراه جمعی از دوستان تصمیم به راه‌اندازی فعالیتی مردم‌نهاد در حوزه فرهنگی گرفتیم و برای تأمین جا و مکان متوجه شدیم شهرداری مکان‌هایی را برای این‌گونه فعالیت‌ها با تخفیف واگذار می‌کند. در آن زمان با پیگیری که شد، زمینی در حدود 200 متر از شهرداری به قیمت روز و با کارشناسی رسمی دادگستری و با تخفیفی که شهرداری معمولاً برای اینگونه فعالیتها میدهد خریداری شد.بنده حدس می‌زنم اسم اینجانب از این باب در این گزارش آمده باشد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان