arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۵

تاکید نتانیاهو بر دیدار دوجانبه با عباس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی تاکید کرد که برای دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیازی به میانجیگری طرف سومی نیست.

به گزارش انتخاب به نقل از النشره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی خواستار دیدار دوجانبه با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بدون حضور طرف سوم شده بود.
 
بر اساس این گزارش «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت: برای مشارکت در نشستی که روسیه در تلاش برای برگزاری آن در مسکو با حضور محمود عباس است، تصمیمی نگرفته ام.
 
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: معتقدم که من و محمود عباس می توانیم به صورت دونفره با یکدیگر دیدار کنیم و مسائل موجود را حل کنیم.
 
نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در پایان در یاوه گویی هایی در اظهاراتی زیاده خواهی گفت: ما یک کشور برای مردم یهودی می خواهیم که تمامی گروه ها در آن زندگی کنند.
 
پیش از این یک منبع دیپلماتیک به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد: احتمال دیدار «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در پایان ماه سپتامبر سال جاری میلادی وجود دارد.
 
این منبع دیپلماتیک در ادامه افزوده است: این دیدارِ احتمالی در مسکو به انجام خواهد رسید. البته دو طرف در حال بررسی بیشتر این دیدار هستند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان