arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰

بکن باوئر : بالاک با بازي در برابر برزيل از تيم ملي خداحافظي کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 اسطوره فوتبال آلمان به کاپیتان سابق تیم ملی این کشور توصیه کرد پیشنهاد حضور در بازی دوستانه مقابل تیم ملی برزیل را به عنوان دیدار خداحافظی از تیم ملی آلمان بپذیرد.
 
به گزارش خبرگزاری آلمان از برلین ، در پی اعلام یواخیم لو سرمربی تیم آلمان مبنی بر اتخاذ تصمیم نهایی برای خودداری از دعوت میشائیل بالاک به تیم ملی در یورو 2012 ، فرانتس بکن باوئر ستاره سابق فوتبال آلمان به هافبک سابق چلسی و بایرن مونیخ پیشنهاد کرد در این بازی حضور یافته و رسما با تیم ملی وداع کند ، اما بالاک با عصبانیت از قبول این درخواست خودداری کرد. با این همه بکن باوئر در اظهار نظری به بالاک توصیه کرد دست از لجبازی برداشته و در این دیدار که دهم ماه اوت در اشتوتگارت برگزار خواهد شد ، حضور یابد.
 
بکن باوئر به روزنامه بیلد گفت : بالاک درخور وداعی شایسته با تیم ملی است و من از او می خواهم تا در این بازی حاضر شود. بالاک 34 ساله که در تیم بایرلورکوزن توپ می زند ، 99 بازی ملی در کارنامه دارد و با حضور در این بازی رسما به باشگاه 100 تایی های فوتبال ملی جهان خواهد پیوست.

رکورد بازی در تیم ملی آلمان با 150 بازی در اختیار لوتار ماتیوس قرار دارد و در این فهرست بکن باوئر در 103 بازی ملی حضور داشته است.
نظرات بینندگان