arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

کشف انبار مواد خوراکی قاچاق در کرمانشاه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف انبار دپوی کالاهای سلامت محور با وزن 60 تن خبر داد و گفت: ارزش این محموله قاچاق بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار منوچهر امان اللهی امروز (13 شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود محموله‌های برزگ کالای قاچاق خارجی به ویژه کالاهای سلامت محور از استان‌های جنوبی کشور، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت به مدت چندین شبانه روز، انبار دپوی کالاهای قاچاق در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی و همکاری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، این انبار مورد بازرسی قرار گرفت.

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از این انبار مقدار 27 تن برنج خارجی قاچاق، 20 تن تخمه آفتابگردان خارجی، 13 تن عدس خارجی و نیز مقادیری لیمو عمانی و نمک فاقد مصرف انسانی کشف شد.

 امان اللهی ارزش ریالی این محموله 60 تنی را بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان