arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

نقوی‌حسینی: جریان اصولگرایی نمی‌تواند جبهه پایداری را نادیده بگیرد /ما تندرو نیستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده عضو جبهه پایداری می‌گوید تشکل متبوعش بخش عمده‌ای از جبهه اصولگرایی است و ائتلاف اصولگرایان نمی‌تواند این جبهه را نادیده بگیرد.

سیدحسین نقوی حسینی، درباره ائتلاف اصولگرایان به خبرنگار خبرآنلاین گفت: ائتلاف یعنی اینکه همه جریانات و همه گروه‌ها در آن حضور داشته باشند و معنای ائتلاف این است اما اینکه سهم هر گروه و اثرگذاری آنها چه اندازه است متفاوت است ،معمولا در ائتلاف ها همه گروهها می توانند زیر چتر بیایند و برخی از گروهها از ائتلاف ها بیرون می ماند .

وی اظهار داشت: جبهه پایداری نیز بخش عمده ای از جبهه اصولگرایی است و ائتلاف اصولگرایان نمی تواند این جبهه را نادیده بگیرد ،این ائتلاف باید نقش درستی به جبهه پایداری بدهد یعنی همانگونه که باید نقش سایر گروهها را در این ائتلاف به درستی ببیند باید نقش جبهه پایداری را نیر ببیند .

نقوی حسینی با بیان اینکه در جریان اصولگرایی باید مشی دنبال شود که همه گروههای اصولگرا در ائتلاف حضور داشته باشندگفت: تصمیم اصولگرایان تا این لحظه این است که اگر قرار است ائتلافی شکل بگیرد با حضور همه گروهها باشد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر گروههای تندرو بخواهند سنگ اندازی های را سر راه ائتلاف داشته باشند چگونه باید با آنها برخورد شود، گفت: من اصطلاح تندرو را قبول ندارم چراکه معتقدم اعضاء جبهه پایداری دیدگاه خودشان را بیان می کنند و این تندروی نیست.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم تصریح کرد:بدون توجه به اعضاء جبهه پایداری اصلا ائتلافی شکل نمی گیرد، اگر جبهه پایداری در ائتلاف نباشد نام آن دیگر ائتلاف نیست و ممکن است بخشی با همدیگر ائتلافی انجام دهند ولی دیگر نامش ائتلاف اصولگرایی نیست.

برچسب ها: اصولگرا ، جبهه ، تندرو
نظرات بینندگان