arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰

تعلیق این کشور از عضویت در فیفا به خاطر دخالت مقامات دولتی در امور ورزشی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، عضویت کشور بلیز واقع در آمریکای مرکزی را به سبب دخالت مقامات دولتی در امور ورزشی کشور به حال تعلیق در آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ؛ تعلیق عضویت بلیز در فیفا به این معنی است که بازی برگشت این تیم در برابر تیم مونتسرات که قرار بود در مرحله مقدماتی جام جهانی دو هزار و چهارده روز یکشنبه برگزار شود، به تعویق افتاده است.

بلیز بازی مرحله رفت را که روز چهارشنبه هفته قبل در ترینیداد برگزار شد، با نتیجه پنج بر یک به نفع خود به پایان برده بود.

در بیانیه ای که بر روی پایگاه اینترنتی فیفا قرار گرفت، آمده است: این تصمیم بعد از آن گرفته شد که دولت بلیز روز هشت ماه ژوئن به فدراسیون فوتبال این کشور اطلاع داد این سازمان نمایندگی این کشور را در رقابت های محلی و یا بین المللی بر عهده ندارد و نمی تواند نماینده دولت و یا ملت بلیز باشد.

فیفا اعلام کرد این سازمان چاره ای جز تعلیق عضویت بلیز ندارد زیرا مقامات این کشور اعلام کرده اند نیروهای امنیتی مورد نیاز را برای تیم مهمان و سایر مقامات رسمی بازی تامین نخواهند کرد.

فیفا بدون اعلام تاریخ جدیدی برای بازی تیم بلیز با مونتسرات گفت اگر شرایط در فدراسیون فوتبال بلیز به حالت عادی باز گردد و تعلیق فدراسیون فوتبال این کشور لغو شود، این بازی باید تا قبل از دهم ژوئیه دو هزار و یازده برگزار شود.

به گزارش آسوشیتدپرس از ژنو، فیفا اعلام کرد اگر این بازی برگزار نشود، تیم بلیز از رقابت های جام جهانی دو هزار و چهارده اخراج خواهد شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
0
0
چه کشور مهم و تاثیر گزاری یادم باشه به دکتر بگم باهاش رابطه دوستانه برقرار کنه
نظرات بینندگان