arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰

سفر خانم بازیگر به هند برای انرژی‌درمانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت جهان نوشت:
 
خانم ش. ع در گفتگويي كه با يك سايت سينمايي انجام داده، از سفر خود به هند براي تكميل دوره‌هاي انرژي درماني خود پرده برداشته است.

وي در این گفتگو اذعان كرده كه "من در مقطعي كوتاه به هندوستان سفر داشتم تا دوره‌هاي انرژي درماني‌ام را تكميل كنم. بعد به ايران برگشتم."

ش. ع ادامه مي‌دهد: من مدت سه سال در دانشگاهي بين‌المللي در دبي زبان انگليسي مي‌خواندم و پس از گذراندن دوره‌هاي انرژي درماني، اين بار نيز همچنان مشغول تحصيل زبان هستم.

اين‌كه اين بازيگر سينمايي به راحتي از تكميل دوره‌هاي انرژي درماني خود در هند در مصاحبه با رسانه‌ها خبر مي‌دهد حاكي از آن است كه موضوع انرژي درماني در ميان برخي هم‌صنفان وي، به موضوعي عادي تبديل شده است.
 
ش. ع همچنين در اين مصاحبه، در بيان اصلي‌ترين دغدغه‌هاي خود، ذكر اشتباه سال تولدش در سايت‌ها را به عنوان يكي از ناراحتي‌هاي هميشگي خود عنوان كرده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
3
0
قال اله تعالی: "الا بذکرالله تطمئن القلوب" این نتیجه ضعیف شدن ایمانهای ماست که داریم به روش های منسوخ غربی که دیگه خودشون استفاده نمی کنن رو می آوریم. انرژی درمانی !!!؟؟؟ یوگا !!!؟؟؟ ...
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
به خدا هند غرب نیست .. یوگا هم غربی نیست چون از هنده و هندم غرب نیست شمال و جنوبم نیست اون یکیه.. اوکی؟؟؟
عليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
2
جناب آقاي عيسي اين موضوعات چه ربطي به ضعف ايمان دارد چرا هر اتفاقي مي افتد فورا آنرا به دين و مذهب و ايمان افراد ميسنجيد شما در چه جايگاهي هستيد كه خودتان را ملاك و داوري صالح براي قضاوت در مورد ايمان افراد مي دانيد اين جملات بيان كننده نوعي تهمت به افراد است كه اگر خود شما فرد با ايماني باشي نمي بايست به اين گونه براي مخالفت با چيزي ايمان افراد را نشانه بگيري و مورد تهمت قرار بدهي هيچ كس در جايگاه خداوند تبارك و تعالي قرار نگرفته كه بتواند در مورد اين مسايل داوري كند آيا اگر خداوند قدرتي را در وجود بشر قرار داده كه از ن در جهت صحيح استفاده شود بي ايماني است اگر خداوند علمي را در اختيار يك پزشك قرار داده كه ميتواند به هر طريقي به ساير افراد كمك كند اين نوعي بي ايماني افراد است واقعا شما چطور فكر مي كنيد كه اين گونه به راحتي خودتان را به عنوان داوري صالح قرار مي دهيد و قضاوت مي كنيد و راي صادر ميكنيد همين عمل شما نشانه كاملي از بي ايماني است شما در جملات خود از آيات شريفه قران براي بيان افكار بي پايه خودتان استفاده مي كنيد آيا اين نشانه كج فهمي و بي ايماني نيست آيا شما در آيات قران از قدرتي كه خداوند در وجود انسان قرار داده كه در صورت استفاده صحيح از آن از ملايك نيز برتر مي شويد چيزي خوانده ايد آيا در آيات شريف كلام الله به قدرتي كه خداوند در وجود انسان قراداده و اشاره به آن نموده كه زمين و آسمان مسخر انسان هاي صالح خواهد شد چيزي شنيده ايد و يا اينكه اصلا از واقعيات اين نوع علم در دنيا تحقيقي داشته ايد كه فورا به دليل عدم اطلاع افراد را به بي ايماني متهم مي كنيد يعني شما اگر مثلا به پزشكي مراجعه كنيد كه طب سوزني را انجام مي دهد بي ايمان شده ايد اگر كسي حجامت كند بي ايمان است لطفا وقتي دانشي در زمينه ايي نداري از بيان نظر هم خودداري كنيد مطمئن باشيد هيچ كسي در دنيا از اينكه شما نظر اشتباهي را بيان نكرده ايد از شما دلگير نخواهد شد
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
آره بابا اصلا نمیدونه هند غربه یه شرقه!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان