arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰

ذوالفقار نسب : سرمربي پيروزي بزودي اعلام مي شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی کمیته فنی باشگاه پیروزی گفت :سرمربی تیم برای فصل جدید رقابتهای لیگ برتر بزودی معرفی خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR،  بیژن ذوالفقار نسبت در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود : امروز در جلساتی چند ساعته برنامه های حمید درخشان و حمید استیلی که از گزینه های مربیگری پیروزی هستند با حضور این دو مربی بررسی کردیم و سوالاتی که در ذهن اعضای کمیته فنی بود مطرح شد .

او با بیان اینکه رادمهر و پنجعلی اعضای دیگر کمیته فنی هستند افزود : علی دایی هم یکی از گزینه های سرمربیگری تیم که به دلیل اینکه در مسافرت خارج از کشور می باشد نماینده تام الاختیار او در جلسه حاضر شد و طی یک تماس تلفنی با دایی در گفتگویی چند دقیقه ای بخشی از برنامه های وی به خصوص سوالاتی در مورد مسائل حاشیه ای مطرح شد .

سخنگوی کمیته فنی باشگاه پیروزی عنوان کرد:به غیر از مسایل فنی موارد اخلاقی و شخصیتی نیز یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای انتخاب مربی تیم پیروزی است که مد نظر داریم .

ذوالفقار نسب تصریح کرد:نتایج بدست امده در جلسات را تا ساعاتی دیگر بررسی و پس از جمع بندی نظرات اعضای کمیته فنی سرمربی را در اسرع وقت که احتمالا فردا می باشد معرفی خواهیم کرد .

او در پایان خاطر نشان کرد:در انتخاب سرمربی فقط نظر اعضای کمیته فنی مورد نظر است و شخص دیگری دخالتی نخواهد داشت و لازم است بگویم هیچ مربی ایی از پیش انتخاب شده نیست و هر سه گزینه شانس دارند .
نظرات بینندگان