arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰

حمله دوباره به کاشاني؛ دايي: فقط با هيأت مديره مذاکره مي کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دايي بعد از اينکه برنامه هاي خود را براي فصل جديد ليگ برتر به مسؤولان باشگاه پرسپوليس داد، همراه با خانواده اش به اسپانيا و آلمان سفر کرد.در همين زمينه دايي مصاحبه اي با فارس انجام داده که گزيده اي از آن را مي خوانيد
* چرا با توجه به اتفاق هاي قبلي به باشگاه پرسپوليس برنامه داديد؟
من حرف هايم را قبلا گفته ام اما باور کنيد دليل اصلي اين کارم اين بود که نتوانستم به مردم نه بگويم، به همين دليل تصميم گرفتم برنامه هايم را ارائه کنم. نقش مردم و برخي از دوستان در اين تصميم بسيار دخيل بود.
* باشگاه پرسپوليس اعلام کرد، گزينه هاي مدنظر بايد در باشگاه حضور يابند و درباره برنامه هايشان صحبت کنند.
ببينيد اينها يکسري اتفاق هايي است که خود آقايان برنامه ريزي مي کنند. من برنامه هايم را به طور کامل و شفاف به مسؤولان باشگاه پرسپوليس ارائه کرده ام.
* منظورتان چيست؟
بسيار واضح است، در حالي که آقايان مي دانند من در ايران نيستم و رسانه ها و خيلي از خبرگزاري ها و سايت ها خبر مسافرت مرا منتشر کرده اند، چطور بايد به باشگاه بروم و از برنامه هايم دفاع کنم؟
* اطلاع داريد که از طريق کميته فني سرمربي پرسپوليس انتخاب خواهد شد؟
چطور اين روزها يادشان افتاده که کميته فني تشکيل دهند؟ چرا پاي کساني را وسط مي کشند تا پشت آنها پنهان شوند؟ چرا کميته فني را به مردم و رسانه ها معرفي نمي کنيد تا نظراتشان را بدهند؟ شايد بعد از اين حرف هاي من اين کار را بکنند. آقايان اعلام کرده اند امروز جلسه فني براي تشريح برنامه است، اما چرا نمي گويند اين جلسه با حضور چه کساني برگزار خواهد شد؟
* انتقادهاي شما از آن سوي مرزهاي ايران فقط به همين موارد ختم مي شود؟
خير. به تمام افرادي که با لباس پرسپوليس عرق ريخته و زحمت کشيده اند احترام مي گذارم، اما کسي نبايد به خود اجازه دهد پشت پيشکسوتان و بزرگان پرسپوليس پنهان شود و هر کاري دوست دارد انجام دهد.
* چرا به پيشنهادهاي ديگرتان فکر نمي کنيد؟
فقط من و خداي خودم مي دانيم که چند پيشنهاد داشتم، اما به عشق پرسپوليس و هواداران به هيچ کجا نرفتم، حتي يک کلام هم با پيشنهاددهندگان حرف نزدم و پاي ميز مذاکره براي صحبت هاي اوليه ننشستم.
* تصميم نهايي دايي چيست؟
در نامه اي نماينده خودم را به آقايان معرفي کردم تا برنامه هايم را در جلسه تشريح کند. من حرف هايم را قبلا زده ام، دوباره مي گويم رودرروي برخي آقايان دور يک ميز نمي نشينم، در صورتي که هيأت مديره پرسپوليس مشخص شود با کمال ميل و فقط به خاطر هواداران پاي ميز مذاکره خواهم نشست، چون برخي آقايان چند روز پيش اعلام کردند ماموريتشان تمام شده و مي خواهند به آموزش و پرورش برگردند، اما اين طور نشد. من با اين آقايان کاري ندارم.
* خبر داريد که علي کريمي هم با پرسپوليس قرارداد بست؟
بله. خيلي خوشحالم اين اتفاق افتاد. علي مي تواند به پرسپوليس کمک کند. کريمي را قبل از سفرش به شالکه مي خواستم چون او مي توانست به ما کمک کند، اما او تصميم گرفت به آلمان برود که من به نظر او احترام گذاشتم، چون بازي در شالکه کار کوچکي نيست و علي لياقتش را داشت. کريمي در فهرست من که به باشگاه ارائه کردم، بود و خوشحالم پرسپوليسي شد. من براي او آرزوي موفقيت مي کنم.


نظرات بینندگان