arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۱۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰

دستگیری یكی دیگر از تجاوزكنندگان خمینی شهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب به نقل از عبرت در پی اقدامات قضایی و پلیسی دقیق "هشتمین مرد خبیث واقعه خمینی شهر" پس از چند روز كار اطلاعاتی و با دستور دادستان خمینی شهر در شهرستان مباركه در فاصله 90 كیلومتری اصفهان و در مخفیگاهش بازداشت شد تا به زودی در برابر بازپرس بت شكن،قاضی مسئول پرونده به سوالات مورد نظر پاسخ بگوید، پیش از این و در دو عملیات دیگر 7 نفر دیگر از متهمان بازداشت و روانه زندان شدند تا با این دستگیری رقم افراد بازداشتی كه مستقیما در جنایت دست داشته اند به عدد 8 برسد.

دادستان خمینی شهر ضمن اعلام این خبر  گفت:بازپرس پرونده بصورت كاملا متمركز در تلاش است تا در هر زمان دستورات مقتضی را برای دستگیری متهمان صادر نماید و پرونده هرروز با تحولاتی مثبت روبرو است و امید می رود تا سایر متهمان نیز در اسرع وقت گرفتار شوند.

حجه الاسلام رضایی در گفتگوی اختصاصی با عبرت نیوز گفت:متهم بازداشت شده منصور-پ نام دارد و ازافراد شرور شهرستان خمینی شهر بوده كه پس از شركت در جمع جوانان جنایتكارو از ترس برخورد قانونی از منطقه گریخته وپس از جابجایی های متعدد به شهرستان مباركه می رود.

بر اساس این گزارش ماموران پلیس آگاهی اصفهان با كسب نیابت قضایی از دادسرای خمینی شهر روانه مباركه شده وپس از انجام یك مجموعه اقدامات اطلاعاتی و كشف مخفیگاه متهم موفق شدند وی را شب گذشته غافلگیر و بازداشت كنند .


سرهنگ'حسین حسین زاده' افزود: 'م.پ' كه خود را در یك گاوداری در منطقه 'زیباشهر' شهرستان مباركه مخفی كرده بود، یكشنبه شب توسط ماموران آگاهی آن شهرستان دستگیر شد.

وی با بیان اینكه ماموران آگاهی شهرستان مباركه بلافاصله با محاصره منطقه، این فرد شرور را دستگیر كردند، افزود: متهم در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف كرد. علاوه بر این فرد، شخصی كه به این متهم پناه داده بود نیز دستگیر شد. براساس قانون، افرادی كه به متهمان پناه دهند و یا هنگام فرار به آنها یاری رسانند، مجرم شناخته و به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

'غلامرضا انصاری'رییس دادگستری استان اصفهان،چهارشنبه گذشته اعلام كرده بود: از 14 عامل شناسایی شده این حادثه، هشت نفر دارای سوابق كیفری هستند و شش نفر دیگر پرونده ای در دادگاه های استان اصفهان ندارند.

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده درباره سوابق كیفری عاملان تجاوز به عنف در خمینی شهر افزود: از این هشت نفر، سه نفر در زمینه های شرب خمر، ایراد ضرب و جرح،‌ قمه كشی، آدم ربایی، سه نفر دیگر در زمینه های آدم ربایی، رابطه نامشروع، نزاع دسته جمعی و چاقو كشی و دو نفر هم در زمینه شرب خمر و سرقت، سابقه كیفری در دادگاه های استان اصفهان دارند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
1
5
رئیس كل دادگستری گلستان نیز با اشاره به حوادثی كه در خمینی شهر اصفهان رخ داد گفت: در بعضی جنایات عامل اصلی خود قربانی است.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
در مورد حادٍثه کاشمر چطور؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
اگه راست میگین جوون خودتون , اینا که به قول خودتون شرور و سابقه دارن چرا اصلا آزادن و دارن ول میچرخن!؟
جزئ اینه که قانون وجود نداره تو این مملکت ؟ جز اینه که تنها چیزی که تو این مملکت اهمیت نداره مردمن؟ جز اینه که انقده قانون کشکی داریم که هر کسی به خودش جرات میده از این جنایتها بکنه؟
واقعا من ریش شد واسه اونای زنهای بیچاره , واسه اون مرداشون که ناموسشون و جلوی چشماشون ...

دلم کباب واسه اون زن آبستن
لعنت به هر چی دروغ و ریاء که سر منشآء همه ی رذالتهاست
دلم خونه بخاطر این جریان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
بالاخره متجاوزان مقصرند و یا افرادی که به آنها تجاوز شده است؟
اردشیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
هر کس از ظالم پشتیبانی کند مانند خود ظالم است.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
دستشون درد نگیره گرفتن ..... ولی چرا اصلا باید این اتفاق بیفته اونم توی مملکت اسلامی ما؟واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان