arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۴۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰

حسینیان:این رفتار احمدی‌نژاد خلاف لوطی گری بود

رئیس فراكسیون دولتگرایان مجلس با بیان اینكه رای به احمدی نژاد به خاطر خودش نبود بلكه به خاطر راهش بود، گفت:‌ ما احمدی‌نژاد را به خاطر شخص خودش انتخاب نكردیم بلكه به خاطر ویژگی‌هایی كه داشت از جمله ساده زیستی، استكبار ستیزی و احیای گفتمان امام(ره) مورد حمایت قرار دادیم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فراكسیون دولتگرایان مجلس با بیان اینكه رای به احمدی نژاد به خاطر خودش نبود بلكه به خاطر راهش بود، گفت:‌ ما احمدی‌نژاد را به خاطر شخص خودش انتخاب نكردیم بلكه به خاطر ویژگی‌هایی كه داشت از جمله ساده زیستی، استكبار ستیزی و احیای گفتمان امام(ره) مورد حمایت قرار دادیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان رئیس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش ملی شهدای بصیرت و یادواره شهید عبدالحمید دیالمه كه صبح امروز دوشنبه در محل مجلس قدیم برگزار شد، طی سخنانی شهادت را نقطه اوج انسانیت و همان هدف خلقت و آفرینش دانست و افزود: شهدای بصیرت در بین شهدا ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی دارند.

وی به ویژگی‌های شهدای بصیرت در خطبه ۱۵۰ نهج‌البلاغه حضرت علی(ع) اشاره كرد و افزود:‌ شهید دیالمه نیز از این جنس بود به طوری كه وقتی تشخیص می‌داد در جایی باید نورافشانی كند هیچ واهمه‌ای نداشت و جوانی بود كه وقتی لب به سخن می‌گشود بینش‌ها و نگرش‌ها را با همه سختی‌ها و زخم زبان‌های دوستان تغییر می‌داد.

حسینیان در ادامه به هجمه رسانه‌ها علیه خود اشاره كرد و افزود: در مقطعی روزنامه‌های زنجیره‌ای به خاطر برنامه چراغ اتهاماتی را به من روا داشتند اما از سویی دیگر نیز دوستان خودی برای اعلام برائت از خود مصاحبه‌هایی را انجام می‌دادند كه برای من خیلی سخت بود به طوری كه من حتی من چندین بار گریه كردم چون انتظار داشتم دوستان شمشیر به دست بگیرند و به میدان بیایند و آن هنگام به یاد مظلومیت شهید دیالمه افتادم.

وی با بیان اینكه شهید دیالمه در مورد بنی صدر و موسوی افشاگری كرد، گفت: ‌افرادی ماند شهید دیالمه در فهم و درك یك گام جلوتر از دوستان خود هستند و شخصیت افراد را به خوبی درك می كنند و می‌دانند كه چه كسی در چه شرایطی چه كاری را خواهد كرد.

رئیس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس در بخش دیگری از سخنانش با تاكید بر اینكه امروز بیش از هر زمان دیگری برای تداوم حركت احتیاج به بصریت داریم، گفت: باید حوادث روزگار را بشناسیم و برای این كار احتیاج به بصیرت داریم.

وی با بیان اینكه باید به سئوالات كی؟ كجا؟ چه كسی؟ و چه چیزی؟ پاسخ صحیح دهیم تا اهل بصیرت باشیم، گفت: گاهی انسان‌ها شرایط را درك می‌كنند اما در جای خود اقدام نمی‌كنند. به طور مثال همه شهدای كربلا این خصوصیت را داشتند و در جای مناسب همراه امامشان حركت كردند اما توابین كه چند سال بعد قیام كردند آنچنان در تاریخ تاثیرگذار نبودند چرا كه در شرایطی كه امام حسین(ع) به آنها احتیاج داشت همراه ایشان نبودند و عمل به هنگامی را انجام ندادند.

حسینیان با تاكید بر اینكه باید ببینیم چه كسی چه هنگامی شعاری را سر می‌دهد، گفت: نباید به دنبال هر شعار ولو حق راه بیافتیم حتی اگر كلمه طیبه لا اله الا الله از دهان شیاطین بیرون بیاید نباید آن را قبول كنیم.

وی در ادامه به تحولات منطقه اشاره كرد و افزود: امروز در منطقه و جهان اسلام تحولات عظیمی كه بی‌شك متاثر از انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی بوده است در جریان است به طوری كه در اكثر كشورهای منطقه و حتی جرقه‌هایی از بیداری اسلامی را در عربستان مشاهده می‌كنیم.

رئیس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به این كه امام راحل چنین تحولاتی را پیش‌بینی می‌كردند، گفت: حضرت امام(ره) در آن مقطع فرمودند انقلاب اسلامی صادر شده و اثرات آن را ابتدا در شرق عالم و سپس در غرب عالم خواهید دید.

وی اضافه كرد: جهانخواران منزوی خواهند شد و در كنار انزوا آرام نخواهند نشست بلكه به دنبال انتقام شكست خود از انقلاب اسلامی هستند.

حسینیان ادامه داد: در حقیقت نظام سلطه دو كار را انجام می‌دهد یكی حاكمیت بر انقلاب‌های دینی و مصادره آن برای ناكارآمد جلوه دادن انقلاب ایران در اذهان عمومی و دیگر اینكه با شعار حقوق بشر برای تخریب چهره نظام و همچنین با تشدید تحریم‌ها و اتخاذ راههای دیگر به مصاف با انقلاب اسلامی خواهند آمد كه ما باید آماده باشیم.

رئیس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس خاطرنشان كرد: اما امروز كه می خواهیم نفس راحتی بكشیم و بگوییم كه جریان فتنه شكست خورده احمدی‌نژاد با حركت نسنجیده خود یك یاس و حیرت را برای نیروهای در خط رهبری ایجاد كرد.

وی تصریح كرد:‌ در حال حاضر ما در حوادث پیچیده، تلخ، ناگوار و كمرشكنی قرار گرفته‌ایم كه بصیرت تنها راه نجات‌مان است و انشاء الله این گردنه سخت را هم طی خواهیم كرد كه با پیروزی اسلام و نیروهای مومن ختم خواهد شد.

حسینیان با تاكید بر اینكه در این شرایط حساس باید چشم خود را به دهان رهبری بدوزیم و نه كوتاهتر، نه بلند، نه عقب‌تر و نه جلوتر از رهبری حركت كنیم، گفت: در زمان فتنه ۸۸ خیلی‌ها در مقابل فریاد رهبری سكوت كرده بودند اما امروز فریادهایی از گوشه و كنار بلند كردند و می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. حتی كسانی كه برخورد دوگانه با فتنه ۸۸ داشتند و منتظر بودند كه كدام طرف پیروز می‌شود و به آن طرف بپیوندند هم اكنون كه دیدند جریان فتنه بیش از آنچه كه فكر می‌كردند بی ریشه است فوراً به این طرف آمدند و انقلابیون دو آتشه شدند.

رئیس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس با بیان اینكه جریان بالنده حزب‌الله وابسته به فرد نیست، گفت: اگر صدها نفر مثل احمدی‌نژاد هم بیاید و برود این جریان بالنده به حركت خود ادامه می‌دهد و باید ادامه دهد و هرگز هیچكس از مومنین یاسی نباید به دل خود راه دهد زیرا این جریان حزب‌الله پوینده و آماده آمدن حضرت مهدی(عج) و برپایه حكومت ایشان است بنابراین با آمدن و رفتن افراد مختلف به این جریان آسیبی نخواهد رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر خیلی از افراد نگرانند و می‌گویند دیدید شما كه از احمدی‌نژاد حمایت می‌كردید چه شد؟ اما ما نسبت به آنچه كه در گذشته انجام داده‌ایم شرمنده نیستیم و آن زمان درست حمایت كردیم و با استنباط اینكه نظر رهبری این است چنین كاری را كردیم و بر حمایت خود در گذشته از احمدی‌نژاد اصرار می‌ورزیم.

حسینیان اضافه كرد: امروز هم اگر مخیر به انتخاب بین موسوی و احمدی‌نژاد شویم واضح است كه دوباره احمدی‌نژاد را انتخاب می‌كنیم زیرا فرق می‌كند بین بچه تخسی كه گاهی در برابر پدر عصیان می‌كند و بچه‌ای كه پدر خود را صرفاً شوهرننه می‌پندارد.

وی با انتقاد شدید از عملكرد احمدی‌نژاد گفت: رهبری در دولت های نهم و دهم بیشترین حمایت را از رئیس جمهور و دولت كرد اما این رفتار احمدی‌نژاد خلاف لوطی گری بود.

رئیس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس با بیان اینكه واقعاً عجیب است كه انسان همه چیز خود را فدای یك جریان انحرافی كند كه خیرخواه او هم نباشد، گفت: صحبت‌هایی از مشایی كه در مراسم رونمایی از منشور كوروش منتشر شد كاملاً نشان داد كه تفكر این فرد انحرافی است و از تفكر امام و اسلام نشات نگرفته است بلكه از همان جریان فكری سروش این زمان نشات گرفته است.

وی با بیان اینكه اگر انسان همه هستی و آبروی خود را فدای چنین جریانی كند كار معقولی نكرده است، گفت:‌ متاسفانه این جریان وجود دارد و ظاهراٌ همچنان ادامه هم خواهد داشت.

حسینیان در ادامه در بیان وظیفه امت حزب‌الله در این شرایط گفت: امت حزب‌الله در این شرایط هم باید تلاش كند كه جلوی نفوذ و سرایت این تفكر انحرافی را در نهادهای حكومتی بگیرد و در عین حال هم باید در چنین موقعیت همان طور كه رهبری سیاست‌شان بر این قرار گرفته، هیمنه دولت اسلامی را حفظ كند البته امر بسیار مشكل و مسئولیت خطیری است كه احتیاج به مطالعه زیادی دارد تا خدایی نكرده امت حزب‌الله روحیه خود را از دست ندهند.

وی اضافه كرد: در این راستا بزرگان قوم نشسته‌اند و برای حفظ تفكر امت حزب‌الله می اندیشند.

رئیس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس در بخش دیگری از سخنانش با تاكید بر اینكه احمدی نژاد به خاطر خودش نبود بلكه به خاطر راهش بود كه مورد حمایت امت حزب‌الله قرار گرفت، گفت:‌ ما احمدی‌نژاد را به خاطر شخص خودش انتخاب نكردیم بلكه به خاطر ویژگی‌هایی كه داشت از جمله ساده زیستی، استكبار ستیزی و احیای گفتمان امام(ره) مورد حمایت قرار دادیم ضمن اینكه گفتمان و اندیشه ضداستكباری امام(ره) زنده تر از گذشته است و اگر در این تفكر انسان‌ها صد بار مورد آزمون قرار گیرند و شكست بخورند این راه همچنان ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
گویا جناب حسینیان لا اله الا ا... را از زبان کسانی که امروز آنها راشیاطین میداند قبول کرده و یادش نمی اید واقعا عشق به قدرت بعضی از انسانها را از خدا هم دور میکند حتی اگر روحانی باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
به احمدی نژاد که می رسد کارهاش خلاف لوطی گری است ولی در مورد دیگران اسرائیلی و صهیونیست و امریکایی و ...... هستند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
لوطی گری؟؟؟ وقتی چون تویی بشود نماینده نباید هم با ادبیات قانون حرف بزند!‌
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
ای کاش اين دولت و اين نمايندگان لوطی بودند. آقا، لوطی ها مرام داشتند ، معرفت داشتند ، به ناموس مردم احترام ميگذاشتند، شما کداميک ازين خصلتها را داريد؟ نالوطی ها!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
خاک بر سر مجلسی که بجای استفاده از اختیارات قانونی خود به روسای قوای دیگر می آید و برای سرجا نشاندن یک قانون گریز می خواهد از رفاقت استفاده کند. آقای حسینیان اگر واقغا نماینده مردم است بهتر است از طرح سوال و استیضاح احمدی نژاد حمایت کند.
م.م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
دقيقا بعد از مراسم رونمائي از منشور كورش بود كه مشائي با احمدي نژاد براي كاري به مجلس شوراي اسلامي مراجعه كرده بودند و همگان به چشم خود ديديم كه چگونه حسينيان از گردن مشائي آويزان شده بود و چپ و راست صورت او را غرق بوسه كرده بود . منظورم اين بود كه آن چيزي كه حسينيان در مورد مردم فكر ميكند خودش است .
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
با سلام
لطفا به اين جملات دقت كنيد :
((
امروز هم اگر مخیر به انتخاب بین موسوی و احمدی‌نژاد شویم واضح است كه دوباره احمدی‌نژاد را انتخاب می‌كنیم زیرا فرق می‌كند بین بچه تخسی كه گاهی در برابر پدر عصیان می‌كند و بچه‌ای كه پدر خود را صرفاً شوهرننه می‌پندارد))
از قديم گفته اند تا مرد سخن نگفته باشد عيب و هنرش نهفته باشدمشكل اصلي ما عدم درك واقعيات توسط افرادي مثل آقاي حسينيان است كه مشكلات را بزرگتر مينمايد اين چه تعابير زشتي است كه ايشان به كار ميبرد چه تشبيه بي معني و نادرستي از كسي كه خود را در دنياي سياست همه كاره ميداند چه تحليل آبكي و بي معني از شرايط و اتفاقات واقعا اين رفتار آقاي احمدي نژاد رييس جمهور محترم مصداق اين تعابير شما هست آيا گروه انحرافي و حمايتهاي بي دريغ از كارهاي اين گروه بر خلاف نظر مقام معظم رهبري با اين تشبيه شما معني و رابطه ايي دارد كاش كمي مطالعه بيشتر ي داشتيد
نظرات بینندگان