arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰

رونالدو مانند رؤساي جمهور در استانبول

شهراستانبول ترکيه اين هفته به دليل ورود کريس رونالدو مهاجم پرتغالي رئال مادريد و نامزد روس او ايرينا شايک درهمهمه بي سابقه اي فرو رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهراستانبول ترکيه اين هفته به دليل ورود کريس رونالدو مهاجم پرتغالي رئال مادريد و نامزد روس او ايرينا شايک درهمهمه بي سابقه اي فرو رفت. رونالدو که به مناسبت افتتاح يک مرکز تجاري جديد که به دميرمون رئيس باشگاه بشيکتاش تعلق دارد وارد اين شهر شده بود، به محض فرود در فرودگاه آتاتورک استانبول با استقبالي نظير رؤساي جمهور کشورها مواجه شد.

به گزارش انتخاب؛ بالگردي روي باند فرودگاه آماده منتقل کردن او از فرودگاه به مقصد هتل کمپينسکي بود. اما عمده مشکلات زماني رخ دادند که رونالدو مجبورشد از هتل به مرکز تجاري مورد نظر برود. تمامي خيابان هاي مجاور هتل به دليل تراکم جمعيت قفل شده بودند و همين موضوع سبب شد برگزارکنندگان مراسم به رونالدو توصيه کنند تا فقط يک لحظه دراين مرکز تجاري حاضر شود و هيچ ملاقاتي با هواداران خود نداشته باشد. رونالدو تنها 2 دقيقه به هواداران خود اختصاص داد و از بالکن مرکز تجاري براي آنها دست تکان دارد. اين تغيير برنامه که به دستور پليس امنيتي صورت گرفت به مذاق هواداران ترک خوش نيامد و سبب اعتراض آنها درخيابان هاي استانبول شد.

خيلي از هواداران از 8 ساعت پيش از ورود رونالدو براي امضا گرفتن از ستاره رئال مادريد مقابل مرکز تجاري ايستاده و برخي ديگر صدها کيلومتر براي تحقق روياي خود و عکس گرفتن با رونالدو به اين شهر آمده بودند. رونالدو در گفتگويي کوتاه به خبرنگاران ترک گفت که از حضور دراستانبول و اين استقبال گسترده واقعا خوشحال است و درمورد احتمال حضورش در يکي از تيم هاي ترکي گفت که هنوز ساليان زيادي تا پايان فوتبال او باقيمانده و نمي تواند از الان آينده را پيش بيني کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
5
همه مچل یک خوشگذران.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
اینها نمی دانند که فوتبال اروپا و اکثر کشورها با قمار و شرط بندی و تبلیغات و ... تغذیه می شود فوتبال در ذات خود خوب است اما این جور کارهای قمار و ... خرابش می کند رونالدو هم نابغه فوتبال است به هر حال زیاد جای تعجب ندارد شخصیت مشهوری است.
نظرات بینندگان