arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰

طرح اسرائیل برای دفاع از اعراب در مقابل ایران لو رفت!

وزارت دفاع اسرائیل در حال کار بر روی ادغام و یکی کردن 4 سپرضد موشکی خود است که در پایان همه ی این سیستم ها از سوی یک فرماندهی واحد کنترل می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هفته نامه امریکایی "دیفنس نیوز" نوشت: اسرائیل در حال ادغام سپرهای ضدموشکی خود است تا از کشورهای عرب در مقابل ایران دفاع کند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخابEntekhab.IR،  وزارت دفاع اسرائیل در حال کار بر روی ادغام و یکی کردن 4 سپرضد موشکی خود است که در پایان همه ی این سیستم ها از سوی یک فرماندهی واحد کنترل می شوند.

این هفته نامه به نقل از یک مقام ارشد امریکایی نوشت: این طرح نه تنها به نفع اسرائیل است است بلکه به نفع نیروهای امریکا در خاورمیانه و حتی کشورهایی که رابطه دیپلماتیک با اسرائیل ندارند هم است.

در این طرح با ادغام این سیستم های ضدموشکی که توسط صنایع هوایی اسرائیل ساخته شده است، موشک های دوربرد ایران و دیگر موشک ها رهگیری و در نتیجه متوقف می شوند.

مدیر دفاع موشکی پنتاگون به این نشریه می گوید: این طرح اسرائیل باعث متوقف کردن موشک ها می شود. این طرح به امریکا و متحدانش در منطقه کمک می کند که در مقابل تهدید ایران از خود دفاع کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
2
آقا اينها چقدر حقه بازند براي امتياز گرفتن ازايران چه ترفندهايي ميزنند آخه تهديد ما كجا بوده تا نگراني ودلخوري بين ايران واعراب پيش بياد فوري وزير محترم امورخارجه را ميفرستيم اونجا تازه با كلي ندامت وباامتياز حالا انتظارشون زياده خوب اين سري انشاءالله شخص رئيس جمهور تشريف ببرند تا اونهارو از دلخوري در بيارند.
نظرات بینندگان