arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۸۹

برف و باران از فردا در تهران

با ورود سامانه بارش به نیمه غربی كشور از بعدازظهر در نوار و نیمه غربی كشور شاهد بارندگی‌هستیم كه بارش‌ها در مناطق مرتفع به صورت بارش برف است و این بارش‌ها ازچهارشنبه تهران را فرا می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان هواشناسی اعلام كرد: با ورود سامانه بارش به نیمه غربی كشور از بعدازظهر در نوار و نیمه غربی كشور شاهد بارندگی‌هستیم كه بارش‌ها در مناطق مرتفع به صورت بارش برف است و این بارش‌ها ازچهارشنبه تهران را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایلنا بنابر اعلام سازمان هواشناسی جو پایداری كه اكثر نقاط به ویژه شهرهای صنعتی را چند روزی فراگرفته است امروز بعدازظهر با ورود سامانه بارش به غرب كشور به پایان می‌رسد.

با ورود سامانه بارش به نیمه غربی كشور از بعدازظهر در نوار و نیمه غربی كشور شاهد بارندگی هستیم كه بارش‌ها در مناطق مرتفع به صورت بارش برف است.

بنابر این گزارش شدت بارش‌ها از كردستان به سمت استان‌های جنوبی و كرمانشاه و ایلام و بخش‌های شمالی خوزستان و همدان رو افزایش است و از روز پنجشنبه جنوب استان آذربایجان غربی نیز به این مناطق اضافه می‌شود.

این گزارش می افزاید: در روز چهارشنبه استان‌های چهارمحال و بختیاری و كهكیلویه و بویراحمد از بارش‌های قابل توجهی بهره‌مند می‌شوند.

در تهران نیز از چهارشنبه شب بارش‌ها آغاز می‌شود كه بارش‌ها به صورت برف و باران است كه البته بیشترارتفاعات استان تهران را فرا می‌گیرد.

نظرات بینندگان