arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰

وضعیت نهایی سکینه آشتیانی نامعلوم است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئيس كل دادگستري آذربايجان‌شرقي گفت: سكينه آشتياني دوران محكوميت خود را سپري مي‌كند و وضعيت نهايي او نامعلوم است.
به گزارش انتخاب به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مالك‌اژدر شريفي ظهر امروز در جمع خبرنگاران بر همراهي اصحاب رسانه در پيشبرد اهداف قوه قضائيه تاكيد كرد.
وي با بيان اينكه افزايش تعداد مراجعان به دادگستري استان امري طبيعي است، اظهار داشت: ‌با توجه به افزايش جمعيت و ازدياد نسل اين افزايش مراجعه كننده طبيعي است و ساير ادارات نيز با اين مسئله رو در رو هستند.
رئيس كل دادگستري آذربايجان شرقي ادامه داد: ‌در حال حاضر تنها در مجتمع دادگستري استان سه ساختمان و 13 طبقه درگير رفع مشكلات مردم هستند.

* عمده مراجعان به دادگستري مربوط به تعاوني‌هاي مسكن است
اين مسئول افزود: عمده مراجع به دادگستري مربوط به تعاوني‌هاي مسكن، كلاهبرداري و برخي موضوعات جنايي است كه البته نوع مراجعات در شهرهاي مختلف استان متفاوت است.
شريفي با اشاره به پرونده جراحت محيط ‌بان در خداآفرين افزود: اين پرونده مربوط به يك قاضي معلق در آذربايجان‌غربي است كه محيط‌بان مزبور توسط فاميل وي در هنگام شكار اين دو تن مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.
وي گفت: ‌اين دو تن پس از تيراندازي متواري شدند كه در حال حاضر دستگير و موضوع در خداآفرين در حال پيگيري است.
رئيس كل دادگستري آذربايجان‌شرقي در ادامه با اشاره به طرح برخورد با بي‌حجابي و جمع آوري ماهواره اضافه كرد: ‌اين طرح به صورت هماهنگ با مقامات قضايي و از طريق نيروي انتظامي اجرا مي‌شود و مقطعي بودن آن نيز به علت كاهش اين موارد در جامعه است كه ضرورت ادامه طرح را منتفي مي‌كند.
شريفي دادگستري آذربايجان‌شرقي را جزو استان‌هاي برخوردار از نظر وجود قاضي دانست و ادامه داد: وضعيت وجود قضات در استان نسبت به بسياري از استان‌هاي كشور بهتر است و تلاش مي‌شود كاستي‌هاي موجود نيز با روش‌هاي مديريتي جبران شود.
وي متذكر شد: در حال حاضر 352 قاضي در استان فعال است كه نسبت به سال 1386، 72 نفر افزايش نشان مي‌دهد مضاف بر اينكه 40 قاضي نيز در سال‌هاي گذشته بازنشست شده‌اند.

* سكينه آشتياني دوران محكوميت خود را سپري مي‌كند
رئيس كل دادگستري آذربايجان‌شرقي همچنين با اشاره به آخرين وضعيت سكينه آشتياني اذعان داشت: تمام مسائل در مورد وي مطرح شده و سكينه آشتياني دوران محكوميت خود را سپري مي‌كند و وضعيت نهايي او نامعلوم است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
وضعیت نامعلوم ! چه جواب دندان شکنی !!!!!!!!!
نظرات بینندگان