arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۰

بدبینی‌های دردسرساز یک زن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بدبینی‌های یک زن به شوهرش سناریوی عجیبی را رقم زد و وی را تا پای طلاق پیش برد.

زن جوان یک دزد اجیر کرد تا خودروی شوهرش را سرقت کند و از وی انتقام بگیرد.

مشکوک شدن زنی به شوهرش در رابطه با ارتباط پنهانی با زنان دیگر موجب به سرقت رفتن خودرو و حساب بانکی شوهرش شد.

با ارجاع پرونده‌ای از دادیار سوم ناحیه 27 تهران به پایگاه سوم پلیس آگاهی، مردی با حضور در دایره مبارزه با سرقت گفت: «دیروز هنگامی که ساعت 6 عصر به خانه بازگشتم و پس از چند دقیقه‌ای استراحت می‌خواستم با خودروام برای خرید بیرون بروم، متوجه شدم خودرو در پارکینگ نیست و همسرم نیز از این موضوع هیچ اطلاعی ندارد».

در ادامه پس از ثبت شدن شماره پلاک خودرو در سیستم خودروهای سرقتی پلیس آگاهی پس از گذشت 5 روز ماموران در کاشان موفق به کشف خودرو شدند و راننده‌اش را دستگیر کردند. او به کارآگاهان گفت: همسر مالباخته چندین بار با تلفن همراهم تماس گرفت و مرا با یکی از دوستان همسرش اشتباه گرفت و از من خواهش کرد تا به وی کمک کنم. وی می‌گفت که شوهرش با چند زن دیگر رابطه پنهانی دارد و به همین منظور قصد جبران و صدمه مالی به او را دارد. فردای آن روز من مقابل خانه‌شان رفتم و خودرو و مدارک و اسناد مالی مالباخته را تحویل گرفتم.

در پی اظهارات متهم، کارآگاهان همسر مالباخته را به پایگاه احضار و در این‌باره تحقیق کردند که وی اظهار بی‌اطلاعی کرد. در نهایت با مواجهه حضوری بین متهم و همسر مالباخته وی لب به حقیقت باز کرد و گفت: چند وقتی است که تلفن‌های مشکوک و گاهی مزاحم به شوهرم می‌شود و من به رفتارها و صحبت‌های او مشکوک شده بودم و فکر می‌کردم که وی با زنان دیگری مراوده دارد.

براین اساس قصد کمک گرفتن از یکی از دوستان شوهرم را داشتم تا به حقیقت برسم. از دفتر تلفن شوهرم تلفن یکی از دوستانش را برداشتم و به او زنگ زم و درخواست کمک کردم و او به مقابل خانه‌مان آمد و از وی خواستم تا داخل خودرو دستگاه شنود بگذارد تا مکالمات همسرم ضبط شود. او هم به دروغ به من گفت که باید خودرو را به جای دیگری ببرد تا دستگاه را نصب کند و خودرو را برد و دیگر نیاورد و من هم جرأت نکردم به شوهرم چیزی بگویم. با فاش شدن این سناریو مالباخته به کارآگاهان گفت: چندی پیش من به عنوان مدیر یک شرکت بزرگ مشغول به کار بودم و با توجه به جوانی‌ام یکی از همکارانم به من حسودی می‌کرد و به هر طریق می‌خواست تا وجهه مرا خدشه‌دار کند و با دادن تلفن خانه‌ام به چند زن قصد داشت بین من و همسرم اختلاف بیندازد که این اتفاق افتاد و در حال حاضر با وقوع این اتفاقات قصد جدایی از همسرم را دارد.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکری استقاقی، فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران در رابطه با این پرونده گفت: متهم دستگیر شده با استفاده از اعتماد بی‌مورد همسر مالباخته اقدام به سرقت خودرو کرده بود و با استفاده از مدارک و اوراق شناسایی مالباخته از حساب بانکی وی حدود 5 میلیون ریال پول برداشت کرده است؟
نظرات بینندگان