arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۰

همه کاره محرابیان مدیر شبکه خبر می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب به نقل از آخرین، مدیرکل حوزه وزارتی محرابیان در وزارت صنایع بزودی جای زابلی زاده مدیر شبکه خبر را می گیرد.

به دنبال کنار گذاشتن محرابیان از وزارت صنایع  و ادغام این وزارت خانه در وزارت بازرگانی ،قربانی که از وی به عنوان "دست راست محرابیان و همه کاره وزارت صنایع "یاد می شد یک هفته ای است که با آمدن غضنفری به وزارت صنایع از مسولیت حوزه وزارتی کنار گذاشته شد و به محل کار سابق خود درصداو سیما بازگشته است .

قربانی در حال حاضر بعنوان مشاور علی عسگری در معاونت فنی منصوب شده و در حال طی مقدمات نشستن بر صندلی ریاست شبکه خبر است که در طول سالهای اخیر زابلی زاده سکاندار آن بوده است . این انتصاب درحالی صورت می گیری که وی هیچگونه سابقه رسانه ای در حوزه خبر ندارد و کارمند بخش های فنی رسانه ملی بوده است.

وی که کارمند رسانه ملی است در طول مدت حضورش در وزارت صنایع توانست با استفاده از روابط خوبش با بدنه صدا وسیما در کمک به محرابیان با تهیه برنامه های مختلف  سفارشی در کنار پخش چشمگیر تیزرهای تبلیغاتی کمک شایانی بعمل آورد و حتی با وجود انتقادات شدید و صریح از عملکرد وزارت صنایع از سوی نمایندگان مردم و فعالان صنعتی وی با استفاده از این ظزفیت و روابط توانست از انعکاس این انتقادات در رسانه ملی جلوگیری کند.

مدیرکل سابق وزارت صنایع توانست پای جمع کثیری از دوستان و همکاران خود در صداو سیما  را بعنوان مدیر و معاون در وزارت صنایع باز کند . این درحالی است که حجم قرارداد پخش تیزر های تبلیغاتی بین صدا و سیما و وزارت صنایع در طول حضور قربانی در وزارت صنایع به بالاترین حد خود در سالهای اخیر رسیده بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
1
شایعه درست نکنید.هیچ کس نمی تواند جای زابلی زاده را بگیرد.او اعجوبه است و مدیر شبکه خبر شدن بچه بازی نیست.اینجا رسانه است.آنتن است.اولین اشتباه آخرین اشتباه است....
نظرات بینندگان