arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۰

افزايش قيمت سيم‌كارت‌ با كدهاي قديمي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبر عرضه‌ي محدود سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه هيچ تاثيري بر بازار سيم‌كارت نداشت و تنها تغييري كه طي يك ماه گذشته در اين بازار شاهد بوديم، بحث واگذاري سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول با قيمت جديد 124 هزار و 800 تومان بود كه تاثيراتي را برروي قيمت سيم‌كارت گذاشت.

به گزارش انتخاب، افشار فروتن لاريجاني - رييس انجمن صنفي فروشندگان سيم‌کارت، گوشي و لوازم جانبي - ايسنا با بيان اين مطلب اظهار كرد: استفاده از سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه تخصصي‌تر خواهد بود و سيم‌كارت‌هاي اين اپراتور مشتركان خاص خود را خواهد داشت اما شايد با آن فراگيري را كه در سيم‌كارت‌هاي اپراتور اول و دوم شاهد بوديم و طيف وسيعي از مشتركان را پوشش داد، در سيم‌كارت‌هاي اين اپراتور شاهد نباشيم.

رييس انجمن صنفي فروشندگان سيم‌کارت، گوشي و لوازم جانبي درباره خدمات و سرويس‌هاي ويژه سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم گفت: تا زماني كه اين سيم‌كارت‌ها وارد بازار نشود و كاربران و مردم از سرويس‌ها و خدمات آن آشنايي و آگاهي نيابند، نمي‌توان انتظار تاثيري را در بازار داشت زيرا خود مردم بايد اين سيم‌كارت‌ها را مورد استفاده قرار دهند و بعد از آشنايي به سمت آن‌ها متمايل شوند.

وي ادامه داد: در حال حاضر بازار خريد و فروش سيم‌كارت‌ دو دسته شده است كه دسته اول سيم‌كارت‌هاي ارزان‌قيمت اعتباري و دسته دوم بازار سيم‌كارت‌ها با كدهاي قديمي هستند كه هر كدام متقاضيان خاص خود را دارند.

اين كارشناس ادامه داد: با عرضه‌ي سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول با قيمت جديد 124 هزار و 800 تومان، قيمت سيم‌كارت‌ با كدهاي قديمي‌تر افزايش يافت و مي‌توان گفت بازار در چند ماه و به ويژه در يك ماه اخير شاهد افزايش قيمت در سيم‌كارت‌ها با كدهاي قديمي به ويژه كد يك بود.

 

نظرات بینندگان