arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۰

من، عباس غفاري‌ام اما جن‌گير نیستم+عکس

اشتباه برخي سايت‌ها در درج عكس فردي به عنوان عباس غفاري جن‌گير برايش دردسر ساز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اشتباه برخي سايت‌ها در درج عكس فردي به عنوان عباس غفاري جن‌گير برايش دردسر ساز شده است.

به گزارش انتخاب، عباس غفاري فرزند اسماعيل و محقق داروهاي گياهي و متخصص طب رفلكسولوژي از كانادا در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اشتباه برخي سايت‌هاي خبري در درج عكس وي به جاي عكس واقعي عباس غفاري كه به اتهام جن‌گيري دستگير شده است، اظهار داشت: يك تشابه اسمي، حركت ناشيانه اينترنتي و ناداني، موجب شد كه نام و عكس من به صورت گسترده در اينترنت به عنوان جن‌گير و رمال انتشار يابد و پيرو آن توهين‌ها و بي‌حرمتي‌هايي به بنده صورت بگيرد.


وي افزود: اين اقدام توسط يكي از سايت‌ها آغاز شد و پس از آن برخي ديگر از سايت‌ها كپي‌برداري كردند و مدام مطالب را منتشر كردند بدون اينكه توجه كنند كه با آبروي كسي دارند بازي مي‌كنند. من را محكوم كردند به جن‌گيري و شيطان‌پرستي و چيزهايي كه نمي‌شود حتي آن را به زبان آورد.

غفاري در پاسخ به اين سؤال كه عكس شما به چه نحوي در اختيار اين سايت‌ها قرار گرفته بود، خاطرنشان كرد: من براي آشنايي مردم درباره طب سنتي و داروهاي گياهي مطالبي را در سايتم به همراه عكسم منتشر مي‌كنم. عكس را از آنجا برداشتند.

وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا عباس غفاري متهم به جن‌گيري و رمالي را مي‌شناسيد يا خير، گفت:‌ من اصلاً ايشان را نمي‌شناسم و فقط يك تشابه اسمي است. او 5 سال از من بزرگتر است. ضمن اينكه نام پدر من اسماعيل است ولي نام پدر وي علي است.

غفاري در پاسخ به اين سؤال كه به چه نحوي از اين اشتباه سايت‌ها مطلع شده‌ايد، گفت:من خبر نداشتم. يكي از آشنايان من در كانادا تماس گرفت و گفت مي‌داني در سايت‌ها درباره‌ات چه چيزهايي منتشر كرده‌اند؟ همچنين از اقوام من در آلمان تماس گرفتند و گفتند اين مطالب چيست كه درباره تو مي‌نويسند؟

وي خاطرنشان كرد: من پس از اطلاع از اين موضوع، به سايت‌هاي مختلف نامه نوشتم كه اين اشتباه خود را اصلاح كنيد. برخي سايت‌ها توجه كردند و عكس را عوض كردند اما برخي ديگر اين كار را نكردند.

غفاري خاطرنشان كرد: يك مدتي بود كه وقتي در اينترنت اسم غفاري را به همراه كلمه جن‌گيري سرچ مي‌كرديد غير از عكس من و مطالبي عليه بنده هيچ چيزي در اينترنت پيدا نمي‌شد!!!

دادسراي فرهنگ و رسانه در نامه‌اي به رياست اداره كل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشته است:‌
با توجه به شكايت آقاي عباس غفاري فرزند اسماعيل به شماره شناسنامه 64 صادره از شميران متولد 1337 مبني بر هتك حرمت وي توسط سايت‌هاي مشهور داخلي ايران از جمله (...) با چاپ عكس وي به جاي عكس فردي به نام ع-غ فرزند علي به شماره شناسنامه 23 صادره از شميران متولد 1332، ضرورت دارد به تمام مديران سايت‌هاي داخلي كشور اعلام گردد ظرف 24 ساعت نسبت به حذف عكس نامبرده اقدام و مراتب اشتباه اسمي آن فرد با شاكي و عذرخواهي از ايشان را اعلام نمايند در غير اينصورت به عنوان مفتري تحت تعقيب قرار خواهند گرفت.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
2
آقای غفاری ناشکری نکن اگه این اشتباه که کمی هم مشکوک به تبانی است نمی شد شاید تا 100 سال آینده هم این هم کاربر اینترنت با شما آشنا نمی شدند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
حالا عکس رو اشتباهی رسانه ای کردن ولی این چیزی رو ثابت نمی کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
2
ایشان هم مشغول ماهیگیری از آب گل آلود است! تصویر ایشان همان روزهای اول حذف شد!‌ ایشان با استفاده از تاکتیک القاب ۲۰ تومانی (ر.ک. زیبا تالیف محمد حجازی) دوره ی قجر، به این بهانه برای خود القاب و عناوین دست و پا میکند! ایشان هیچکدام از این القاب من درآوردی مورد ادعا را ندارند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
0
آقای غفاری استفاده سوء هم حدی داره / میشه که تموم بشه/ اینطوری شما رو هم وقتی مردم خوب بشناسن حتما اثرش معکوس میشه به نظر قبلی دوستمون نگاه کن که راجع به ماهیگیری شماست این میشه ضد تبلیغ / شما ثابت کردین انسان مورد اعتمادی نیستین
نظرات بینندگان