arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۰

چرا دایی را فیفا قبول دارد و ما نداریم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حرفهای زیادی برای گفتن دارد اما به قول خودش سن و سال اجازه نمی دهد آنها را به زبان بیاورد و باید خیلی از حرف ها را در دلش نگه دارد.

به گزارش  انتخاب، سرطلایی فوتبال ایران دلش پر است. از نا ملایمتی ها،بی احترامی ها و از بی توجهی که به پیشکسوتان می شود.به قول خودش حرف های زیادی در سینه دارد که نمی تواند آنها را بیرون بریزد. همایون بهزادی در گفت و گو با خبر آنلاین حرفی می زند که جگر آدم می سوزد. اصلا مشخص نیست فوتبال ما به کجا دارد می رود که یکی از گلزن ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس و کسی که تاریخ فوتبال ایران مدیونش است حالا آروزی مرگ می کند:«بهترین آرزویم در وضعیت این روزهای فوتبال مرگ است.خسته شدم از این همه ناملایمتی ها و بی احترامی ها.»

بهزادی که با صدایی گرفته و بغض آلود حرف می زد با اشاره به اتفاقات افتاده در فوتبال این روزهای ایران حرف هایی می زند که تنها یک راه را جلوی پای آدم قرار می دهد،اینکه فقط باید تاسف خورد وبس:«خیلی اتفاقات افتاده است،خیلی حرف ها برای گفتن دارم ولی خب چون سن و سالی از ما گذشته است سعی می کنیم بعضی ازحرف ها را در دل نگهداریم. البته خیلی از حر فها را هم نمی شود نگفت و نباید در سینه نگه داشت! ناصر که فوت کرد همه فهمیدند چه محبوبیتی در قلب مردم دارد. دلیلش هم این بود که او زیر بار حرف زور نمی رفت و واقعیت ها را می گفت. مرگ ناصر درس بزرگی بود برای همه آنهایی است که هنوز دستشان از این دنیا کوتاه نشده است.»
بهزادی ادامه حرف هایش را به پرسپولیس و انتخاب حمید استیلی ربط می دهد. آنجا که او ضمن تعریف و تمجید از سرمربی تازه سرخپوشان حرفش را رک و پوست کنده می زند و می گوید در حق دایی ظلم کردند:«به حمید تبریک می گویم. او بچه خوبی است و یکی از بازیکنانی که برای باشگاه پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است. ولی ماجرای های چند روز اخیر در این تیم چند تا سوال را در ذهن من ایجاد کرده است. اول اینکه چطور می شود مسئولان فعلی باشگاه علی دایی را خودشان انتخاب می کنند اما برای انتخاب استیلی کمیته فنی تشکیل می دهند.
خدا نکند که تشکیل کمیته فنی ابزاری بوده باشد برای اینکه اهداف خودشان را در تیم پیاده کنند. اگر این طوری بوده باشد باید گفت وا مصیبت ها. امروز برای من خیلی مهم است که بدانم چرا دادکان به عملکرد آقایان معترض است چرا علی پروین ایراد می گیرد و چرا حمید جاسمیان،ضیا عربشاهی، مجتبی محرمی،عابدازده، دایی و خیلی از برزرگان تاریخ پرسپولیس به این اتفاقات ایراد می گیرند. آیا همه آنها اشتباه می کنند و کار آقایان درست است؟ چرا علی دایی باید این همه ناگفته داشته باشد؟چرا دایی را فیفا قبول دارد و ما قبولش نداریم و می گوییم همه ادعاهایش غلط است؟آیا ما اشتباه می کنیم یا فیفا؟ من خیلی حرف ها در سینه دارم ولی فقط می خواهم بگویم در حق دایی ظلم و جفا شد و آخرین ظلم هم این بود که او تا 30/5 صبح وقت داشت که جواب مسئولان باشگاه را بدهد. باید بگویم مردم ما خیلی هوشیار تر از این حرف ها هستند »

بهزادی که سعی می کند به کسی بی احترامی نکند با تاکید دوباره بر اینکه نمی خواهد زیاد مسائل را باز کند انتقادهایش را ادامه می دهد و می گوید:«می خواهم بگویم چرا از نسل اول پرسپولیس که بعد از انحلال شاهین آمدند و پرسپولیس را بنیان گذاشتند یک نفر هم نباید در کمیته فنی باشد. من نمی خواهم چنین حرفی را به زبان بیاورم اما باید بگویم چرا به این بنیان گذاران پرسپولیس این همه بی احترامی شده است؟محراب شاهرخی و پرویز دهداری رفتند، صفر ایرانپاک و ایرج سلیمانی هم همین طور، این پنج، شش نفر دیگری هم که بنیان گذار باشگاه بوده اند تا چند سال دیگر دستشان از دنیا کوتاه می شود، ولی شما ببیند که چقدر بی مهری و بی توجهی و بی احترامی به آنها شده است.زنده یاد ایرج سلیمانی به من می گفت که در زمان مدیریت دوستان در سه سال پیش به باشگاه رفته بود که به او گفته بودند شما را نمی شناسیم!صفر ایرانپاک جنازه اش درسوئد مانده بود و کسی نبود تا آن را به کشور بیاورد. حالا خدا رفتگان هدایتی را بیامرزد که هزینه انتقال پیکرایشان را به تهران تقبل کرد تا بزرگ مرد فوتبال ایران و پرسپولیس در کشور خودش دفن شود و به وصیتی که کرده بود عمل شود. حمید جاسمیان می گوید من پول دفن و کفن هم ندارم! ولی با وجود اینکه هدایتی چنین خدمتی به پیشکسوت تاریخ پرسپولیس کرده من و امسال جاسمیان حاضر نشدیم به استیل آذین برویم وعضو کمیته فنی باشیم چون می خواستیم به باشگاه خومان وفادار بمانیم. در این 30 سال هم به هیچ پیشنهادی جواب مثبت ندادیم در حالی که من و جاسمیان در این سن و سال می رویم و در مدرسه فوتبال کار می کنیم.»

سرطلایی فوتبال ایران به بستری شدنش در بیمارستان اشاره می کند. او می گوید در این مدت هیچ یک از آقایان نه تنها به ملاقاتش نرفته اند، بلکه تلفنی هم حال او را نپرسیده اند:«باز هم گلی به جمال هواداران پرسپولیس. آنها چه از داخل و چه از خارج کشور بارها من را شرمنده خودشان کردند.» بهزادی ادامه می دهد:«برومند اولین سرپرست تاریخ پرسپولیس چندی پیش درگذشت ولی مسئولان باشگاه هیچ کدام نه در مراسم تشییع جنازه او، نه سوم و نه هفتم او شرکت کردند اما در مراسم تشییع جنازه حجازی عزیز حضور پررنگی داشتند برای اینکه آنجا دوربین بود و مردم هم حضور داشتند. در حال حاضر و با این وضعیت فوتبال کشور بهترین آروزیم مرگ است،دیگر خسته شده ام.»

 

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
2
پرسپولیس واسه من مرد همین کن بود شیث رضایی کعبی 4 تا بازیکن بی اخلاقم دوباره بیان که اومدن
نظرات بینندگان