arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵

اعدام تعداد زیادی از سربازان و حشد الشعبی توسط داعش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی باعنوان 'جحیم المرتدین ' تصاویر دلخراشی از اعدام دهها سرباز و حشد الشعبی و سایر افراد توسط عناصر خود را همگانی کرد.

به گزارش انتخاب و به نقل از پایگاه خبری عربی 21 در این فیلم ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده داعش اعلام کرده که انتشار این تصاویر برای بطلان ادعای مسوولان دولت عراق درباره سیطره کامل بر مناطق شمال بغداد صورت گرفته است.

به رغم اینکه این گروه تروریستی اعتراف به اینکه شمال بغداد را در اختیار ندارد ولی دراین ویدئو به شدت تلاش کرده نشان دهد می تواند با انجام عملیات خاص ضربه های بسیار سنگینی به دولت عراق وارد کند.

در این تصاویر دیده می شود که داعش دهها سربازعراقی را از یک سربازخانه به اسارت گرفته ومانند جنایت اسپایکر چشمان آنها را بسته و به زور وارد یک کانال کرده سپس همه آنها را تیر باران می کند.

دراین تصاویر همچنین لحظه های یورش عناصر این گروه تروریستی به افرادی از مسئولان دولت و شوراهای شهر و.. . و نیز هدف قرار دادن آنها در منازلشان نشان داده شده است.

داعش همچنین دراین ویدیو نشان می هد که چگونه برخی نظامیان عراقی را با تک تیرانداز شکار کرده یا با کاتیوشاو سلاح های متوسط به مقرهای آنان حمله می کند.همچنین نحوه بمب گذاری خودروهاو دستگاه ها عراقی خودروهای بمب گذاری شده به نمایش گذاشته شده است.

داعش مدعی شده یکی از این اعدام های جمعی گسترده در جزیره النباعی و بقیه درمنطقه طارمیه انجام شده که به گفته این گروه، دولت می خواهد سنی ها را از آنجا براند و نام آنجا را تغییر دهد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان