arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵

سرشماری 95 آغاز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرحله اول سرشماری سال 1395، از امروز آغاز شد و افراد می‌توانند با شرکت در این مرحله از سرشماری که به صورت الکترونیکی انجام می‌شود در قرعه‌کشی 1000 جایزه یک میلیونی نیز شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، امروز (سوم مهر ۱۳۹۵)، هشتمین سرشماری کشور در سطح ملی آغاز شد و کسانی که تمایل به شرکت اینترنتی در سرشماری هستند، می‌توانند تا تاریخ ۲۴ مهر به سایت سرشماری الکترونیکی www.sarshomari۹۵.ir  مراجعه و داوطلبانه در ارایه اطلاعات لازم سرشماری سال ۱۳۹۵ همکاری کنند.

یکی از نکاتی که این افراد باید به آن توجه کنند، این است که در پایان پروسه ثبت نام الکترونیکی به این افراد کد ۱۲ رقمی ارایه می‌شود که باید آن را نگهداری کرده و با مراجعه مامور سرشمار به وی ارایه کنند.

گفتنی است از مزایای شرکت اینترنتی در سرشماری این است که افراد در قرعه‌کشی ۱۰۰۰ جایزه یک میلیون تومانی مرکز آمار ایران نیز شرکت خواهند کرد.

با این همه برای کسانی که امکان شرکت الکترونیکی در نظر سنجی را ندارند نیز تدابیری اندیشیده شده است. اطلاعات این افراد در مرحله بعدی یعنی از ۲۴ مهر تا ۲۵ آبان ماه توسط ماموران سرشماری جمع‌آوری خواهد شد.

کسانی که در این مرحله نیز امکان پاسخگویی به ماموران را نداشته باشند باید با توجه به کد ۱۲ رقمی که مامور سرشمار هنگام مراجعه به درب منزل اعلام می‌کند، در مرحله بعدی به صورت تلفنی یا الکترونیکی اقدام به ارایه اطلاعات خود کنند.
نظرات بینندگان