arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۰

احمدی‌نژاد: زیاد خودتان را خسته نكنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عصر امروز چهارشنبه مراسم روز ملی اصناف با حضور احمدی نژاد در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، رییس‌ دولت دهم در ابتدای سخنان خود با تبریك فرا رسیدن روز ملی اصناف به جامعه‌ی اصناف، گفت: در این جلسه چند نفر از عزیزان از اتحادیه‌ها، شوراها و مجامع مورد تقدیر قرار گرفتند و واقعا اگر فرصت بود و جا داشت دلم می‌خواست كه از تمام اتحادیه‌ها و شوراها و تك تك اصناف تشكر شود به خاطر زحمت فراوانی كه ارائه كرده‌اند.

وی با اشاره به مطالب مطرح شده از سوی برخی از اصناف در این جلسه گفت: مطالبی كه مطرح شد را پیگیری می‌كنیم و انشاءالله در جهت حل آن‌ها حركت می‌كنیم.

رییس‌جمهور با بیان این‌كه من صادقانه از جامعه اصناف تشكر می‌كنم، به خصوص در مشاركت و انجام چندین كار بزرگ، گفت: چندین سال است كه شما بازار شب عید را خوب مدیریت می‌كنید و آرامش را در بازار شب عید فراهم كرده‌اید و مردم نیز اطمینان خاطر پیدا كرده‌اند و این كار ارزشمندی است كه اتفاق افتاده است.

وی همچنین با تشكر از فعالیت اصناف در بحث ساماندهی جدید نظام توزیع و با تاكید بر اینكه این كار بزرگی است و باید نظام توزیع سامان پیدا كند، گفت: نظام توزیع ما در حال حاضر مناسب نیست و در این فرآیند انرژی، وقت، نیروی انسانی و منابع مالی اتلاف می‌شود و شما در بحث سازماندهی آن كار بزرگی را شروع كرده‌اید و انشاءالله ادامه می‌دهید و باید این كار را به آخر رساند. 

وی همچنین به فعالیت اصناف در بحث ساماندهی توزیع، نظارت و بازرسی اشاره كرد و بیان اینكه اصناف نقش مهمی در تولید و اقتصاد كشور دارند، خطاب به آنها گفت: شما خودتان دارید بازار را اداره می‌كنید و این اتفاق بزرگی است و آن مقدار مختصری كه دولت نیز در آن حضور دارد باید كنار برود. اعتقاد نداریم كه ما باید بالای سر اصناف باشیم، اصناف خود خوب مدیریت می‌كنند.

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به نقش اصناف در بحث هدفمند كردن یارانه‌ها و تشكر از آن‌ها به خاطر همراهی كه داشته‌اند،گفت: از نقشی كه اصناف در جلو بردن این طرح داشتند تشكر و قدردانی می‌كنم.

وی با اشاره به اهمیت اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها و تاثیر آن در اقتصاد و آینده كشور گفت: اجرای این طرح اینقدر زیبا بوده كه از مجامع جهانی آمدند و گفتند كه ایران جزو موفق‌ترین كشورها در اجرای این قانون بوده و گروه فرستادند و آمدند از نزدیك دیدند و بعد از آن دوباره اطلاعیه دادند و از مسئولان اقتصادی ما خواستند كه بیایند و در كنفرانس‌های بین‌المللی در این ارتباط توضیح دهند و این تجربه را شرح داده و در اختیار دیگران قرار دهند. 

وی با بیان اینكه اصناف از جمله اقشاری است كه بیشترین احساس مسئولیت را نسبت به كشور، نظام، انقلاب و آرمان‌ها و دین داشته است و همیشه این احساس مسئولیت را داشته است، گفت: برخی فكر می‌كنند كه وقتی بازار به هم بریزد اصناف خوشحال می‌شوند در صورتی كه این‌چنین نیست و من بعید می‌دانم كه در بین این دو میلیون واحد صنفی، صنفی پیدا شود كه از به‌ هم‌ریختگی بازار خوشحال شود. اصناف دوست دارند كه آرامش حاكم باشد.

احمدی‌نژاد گفت: به فضل الهی آن دوران تمام شده كه چند نفر می‌آمدند و بازار را آشفته می‌كردند و سود می‌بردند و اصناف را بدنام می‌كردند. آن دوران گذشته است و اصناف اجازه نمی‌دهند كه كسی بخواهد سوء استفاده كند و اصناف را بدنام كند.

وی با بیان اینكه امروز ملت ما حامل یك پیام، یك فرهنگ و یك شیوه زندگی انسانی برای تمام دنیاست و با اشاره به شكست مكتب‌های مادی غرب، گفت: بشر نیازمند یك راه و شیوه جدید است و تنها ملتی كه مایه و توانایی این را دارد كه بتواند یك زندگی متعالی‌تر به بشر هدیه كند، ملت ایران است.

رییس‌جمهور با بیان اینكه یك فرهنگ زمانی می‌تواند در دنیا مطرح شود، ماندگار و اثرگذار باشد كه یك الگوی عملی موفق ارائه دهد، گفت: ما باید ایران را تبدیل به یك جامعه الگو و نمونه در تمام بخش‌ها بكنیم و امروز هر قدمی كه برای پیشرفت ایران برداشته می‌شود پشتوانه مكتب ما و اثبات حقانیت مكتب ماست.

احمدی‌نژاد با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملت ایران اظهار كرد: به لطف خداوند و هدایت الهی ما می‌توانیم به قله برسیم و موضوع اصلی كه باعث ناراحتی دشمنان است و آنها را نگران كرده این موضوع است كه آنها می‌دانند ملت ایران می‌تواند و آنها دیده‌اند كه ملت ایران هر وقت فرصتی پیدا كند با فكر، اخلاق و ادب می‌تواند دنیا را تحت تاثیر خود قرار بدهد. دشمن از اینكه ایران بالا بیاید و به قله‌ها برسد وحشت دارند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینكه دوران بمب تمام شده است و با اشاره به جوسازی‌های غربی‌ها علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌یی ایران و ادعاهای آن‌ها مبنی بر تلاش ایران جهت ساختن بمب اتم گفت: ما نمی‌خواهیم این كار را انجام بدهیم و آن را قبول نداریم. معتقدیم بمب از آن آدم‌های ترسوست و ملتی كه شجاع است احتیاجی به آن ندارد. دوران این موارد تمام شده و بمب ما اندیشه‌ی ملت ما و شما اصناف هستید و دشمنان از این ناراحت هستند كه ایران خود را به مراتب عالی برساند. 

احمدی نژاد با بیان اینكه آنها از ملت ایران عصبانی هستند، علت آن نیز این است كه می‌بینند كار و تلاش در ایران در حال صورت گرفتن است، گفت:‌ آنها می‌خواهند ما را از راه اصلی‌مان و انجام ماموریت‌مان غافل كنند در حالی كه هیچ ماموریتی برای ما مهمتر از كار و ساختن كشور نیست.

وی گفت: من به آن‌ها می‌گویم كه زیاد خودتان را خسته نكنید و در واقع آن‌ها هر چه تلاش‌شان را بكنند به لطف خدا آرزوی اینكه روزی كمر ملت ایران را به خاك برسانند به گور خواهند برد.

احمدی‌نژاد گفت: به لطف خدا ما هرگز فریب طراحی‌های دشمن را نخواهیم خورد و لحظه‌ای در نقشه‌ای كه دشمن كشیده، قدم نخواهیم گذاشت و با افتخار اعلام می‌كنیم در برابر زورگویی‌ها می‌ایستیم و ایران را می‌سازیم. 

وی با بیان اینكه پیشرفت‌های زیادی در كشور صورت گرفته است، با اشاره به طراحی‌های دشمنان جهت جلوگیری از پیشرفت ملت ایران گفت: آنها شبكه‌ها درست می‌كنند كه آسیب وارد كنند، در موضوع هسته‌یی در نطنز یك توطئه كردند كه در برخی از قطعات، هنگامی كه نصب كنیم از درون متلاشی شود، متخصصان ما فورا متوجه این موضوع شدند و پاكسازی كردند.

وی با اشاره به اهمیت هوشیاری ملت ایران گفت: امید به آینده درخشان و پیروزی متعلق به ملت ایران است و هیچ احدی قادر نیست كه ملت ایران را از دستیابی به هدف بزرگی كه در پیش دارد باز دارد.

در پایان این مراسم تعدادی از اصناف مشكلات خود را مطرح كردند واحمدی نژاد به این مشكلات گوش داد و بر حل آن‌ها تاكید كرد.

در این مراسم همچنین غضنفری، وزیر بازرگانی نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و همچنین به تعدادی از اصناف نمونه لوح‌های تقدیری اهدا شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
8
این را بخوانید : احمدی‌نژاد گفت: به فضل الهی آن دوران تمام شده كه چند نفر می‌آمدند و بازار را آشفته می‌كردند و سود می‌بردند و اصناف را بدنام می‌كردند. آن دوران گذشته است و اصناف اجازه نمی‌دهند كه كسی بخواهد سوء استفاده كند و اصناف را بدنام كند. !!!!!! ببینم پس این بازار طلا را کی آشفته کرده ؟ این اصناف بیچاره یا ......
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
10
این حرفها چقدر تکراری شده ... یه چیز جدید بگین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
1
چه عجب این جمله رو نگفت
ملت ایران به فضل الهی قله های افتخار را در حال طی کردن است
نکنه این جمله رو گفته و من نمیبینم
نظرات بینندگان