arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۰۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۰

قذافی: با این دروغ ها روی شیطان را سفید کردند/ شیطان نیز از چنین دروغپردازی هایی شرم دارد

من از اعضای شورای امنیت به جز سه عضو جنایتکار( فرانسه، انگلیس و آمریکا) می خواهم درباره حمله به منزل خویلدی تحقیق کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حاکم لیبی از حمله جنگنده های ناتو به مناطق مسکونی لیبی به شدت انتقاد کرد.
 
به گزارش انتخاب؛ معمر قذافی به دلیل هدف قرار گرفتن خویلدی الحمیدی از نزدیکان وی در بمباران جنگنده های ناتو گفت: الحمیدی در انقلاب ملت لیبی نقش داشت و یکی از قهرمانان آن بود .به این دلیل ناتو تصمیم گرفت وی را به قتل برساند همان طور که تلاش کرد قذافی رهبر انقلاب را به قتل برساند.

وی گفت: می گویند به یک ساختمان نظامی حمله کردند در حالی که به منازل مسکونی حمله کردند.حتی آنان با این دروغ ها روی شیطان را سفید کردند و شیطان نیز از چنین دروغپردازی هایی شرم دارد.

قذافی افزود: آنان چهار بار منزل خویلدی را با موشک هدف قرار دادند.ناتو در هدف قرار دادن منزل وی جنایت زشتی مرتکب شد.در این منزل خانواده و کودکان زندگی می کردند.

آیا منازل مسکونی ما، به عنوان اهداف نظامی قانونی هستند؟ آیا این مساله در قطعنامه شورای امنیت و منشور سازمان ملل آمده است؟
 
وی افزود: در کدام قانون آمده است باید به خانواده سیاستمداران و منازل آنان به عنوان اهداف نظامی قانونی حمله کرد. ناتو می دانست که در این منازل کودکان و خانواده خویلدی زندگی می کنند با این حال این ساختمان را هدف قرار داد.

قذافی گفت: این اقدام ناتو در حافظه ملت لیبی و کشورهای عربی از یاد نخواهد رفت.جنایتکاران بیست و هشت کشور به منازل مسکونی لیبیایی ها حمله کردند که کودکان در آن زندگی می کردند.

وی افزود: آیا منازل مسکونی در منطقه صرمان، یک پادگان نظامی یا پایگاه هوایی بوده که باید هدف موشکی ناتو قرار گیرد؟ این قانون جنگل، طاغوتیان و کفار است. آنان جهان را به جنگل تبدیل کردند.

شکی در این نیست که این اقدام ناتو، دامن آنان را نیز خواهد گرفت.غربی ها زمانی به یهودی سوزی و هولوکاست روی آوردند ولی همین یهودیان دارای بمب اتمی هستند.

من از اعضای شورای امنیت به جز سه عضو جنایتکار( فرانسه، انگلیس و آمریکا) می خواهم درباره حمله به منزل خویلدی تحقیق کنند.

قذافی افزود: آیا منزل وی یک هدف نظامی است؟ آیا مساجد، هدف نظامی است؟ البته تردیدی نیست که مساجد برای غربی ها هدف نظامی است چرا که آنان جنگی را علیه مسلمان به راه انداختند و این دومین جنگ صلیبی است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
2
ببند بابا
ماسال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
آقای قذافی مثل علی بابا دزد بغداد 43 ساله پول ملت لیبی رو دزدیدی و مثل نرون و استالین خون اونها رو مکیدی و مثل ضحاک مار دوش مغز اونا رو شستشو دادی و بلعیدی / حالا قانون شناس شدی و از انصاف و عدل و شورای امنیت دم میزنی تو که هیچ امنیتی رو حتی برای کودکان و زنان مملکت خودت به رسمیت نمشناختی تو و خونخوارانی مثل تو همیشه وقتی شمشیر قدرت مردم به حلقومشان میرسه همین حرفها رو میزنین اما وقتی سوار بر خر مراد هستین چرا فکر زمستانتان نیست مثل شاه مملکت ما که تا وقتی سوار تخت بود آنچنان غرور و چاپلوسی اطرافیان تحمیقش کرده بود که استغفرالله خدا رو هم به اندازه خودش نمیدید دیدی که چگونه به دست آفریدگان خدا به ضلالت افتاد / البته دیدی ولی پند نگرفتی هنوز هم پند نمیگیری / تو و امثال تورا باید در ملاء عام اعدام کنن تا دل مردم شاید خنک بشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
لیبی قبل از این حملات از کشورهای مرفه بود
ENSAF
|
FRANCE
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
1
2
کشتن افراد غیر نظامی مخصوصاً کودکان و سالمندان از طرف هر شخصی‌ جنایت جنگی محسوب میشود.....

حالا بگویید: سران ناتو را کسی میتواند محاکمه کند،؟
نظرات بینندگان