arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۰

نیکزاد: یکشنبه آینده برای اخذ رأی اعتماد به مجلس می روم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: برنامه های خود را درباره وزارتخانه جدید راه و شهرسازی به مجلس تقدیم کرده ام و یکشنبه آینده برای کسب رای اعتماد به مجلس می روم.
   
به گزارش انتخاب؛  نیکزاد در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره برنامه هایش برای کسب رای اعتماد در مجلس گفت: همان طور که گفتم برنامه ها را به مجلس تقدیم کرده ام و یکشنبه نیز برای جلب اعتماد به مجلس می روم ؛ ان شاء الله خیر است و هرچه نظر مجلس باشد می پذیرم.

وی درباره ادغام وزارت ارتباطات در وزارت جدید راه و شهرسازی نیز گفت: بی تردید با مصوبه مجلس ، وزارت ارتباطات در وزارتخانه جدید راه و شهرسازی ادغام نمی شود و وزارت راه و شهرسازی از دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی و وزارت راه و ترابری تشکیل خواهد شد.

نیکزاد افزود: پیش از این برنامه خود را در خصوص وزارتخانه جدید به هیأت رئیسه مجلس داده بودم و آن طور که امروز در جلسه هیأت دولت به من گفتند یکشنبه برای کسب رأی اعتماد به مجلس می روم و ظاهراً قرار است رأی گیری همان روز برگزار شود.

وی گفت: همان برنامه را بعد از تصحیح دوباره به مجلس خواهم داد و در جلسه یکشنبه گزارش و برنامه کار خود را به نمایندگان خواهم داد و نمایندگان هر نظری داشته باشند برای من خیر و برکت است.
 

نظرات بینندگان