arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۰

احمدی نژاد: دزد‌هاي دنيا پرچم‌دار مبارزه با دزدي شده‌اند

رئيس جمهور به همكاري كشورمان با آژانس بين المللي انرژي اتمي اشاره و خاطرنشان كرد: با وجود بيشترين همكاري ما با آنها باز شاهد هستيم كه بازي درمي‌آورند چيزي به‏ نام آژانس درست كرده‌اند و يك مشت عروسك گذاشته‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: رئيس جمهور به همكاري كشورمان با آژانس بين المللي انرژي اتمي اشاره و خاطرنشان كرد: با وجود بيشترين همكاري ما با آنها باز شاهد هستيم كه بازي درمي‌آورند چيزي به‏ نام آژانس درست كرده‌اند و يك مشت عروسك گذاشته‌اند.

محمود احمدي نژاد رئيس جمهور پيش از ظهر امروز پنج‎شنبه طي سخناني در مراسم بهره برداري از بزرگترين تصفيه خانه فاضلاب خاورميانه و طولاني ترين تونل فاضلاب روي كشور در خصوص لزوم ساختن ايران گفت: دليل اصرار بنده بر ساختن ايران به خاطر اين است كه بهترين و بزرگترين كار ماندگاري كه يك نفر مي‌تواند انجام دهد تلاش در جهت ساختن ايران است.

وي ساختن ايران را كاري اعتقادي، انقلابي و آرماني دانست و اظهار داشت: نقطه اصلي تحول در دنيا ساختن ايران و ارائه الگويي متعادل از يك كشور پيشرفته است.

رئيس جمهور افزود: ملتي كه پيشرفته نباشد نمي‌تواند حرفي براي گفتن داشته باشد و اگر "توسري‎خور " نباشد كشوري دست دوم مي‌ماند و ديگران براي او تصميم گيرند كه اين از عزت ما به دور است كه ديگران برايمان تصميم بگيرند.

احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه ملت ايران هميشه در مناسبات جهاني اثرگذار است و در بسياري از مقاطع تعيين كننده بوده، گفت كه بايد به آن نقطه برگرديم كه شرطش ساختن ايران است.

وي ادامه داد: ما بايد حرفي متعالي براي بشريت داشته باشيم و در عرصه عمل آن را نشان دهيم چرا كه ممكن است ملتي حرف‌هاي خوب و درستي داشته باشد اما اگر به لحاظ اقتصادي و علمي در نقطه مناسبي قرار نگيرد حرف او خريداري نخواهد داشت.

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به مخالفت دشمنان بشريت با ساخته شدن ايران تاكيد كرد: تحريم‌هايي كه به بهانه بحث هسته‌اي عليه كشورمان صورت مي‌گيرد، پوشش و بهانه‌اي براي جلوگيري از ساخته شدن ايران است.

احمدي نژاد به سفر اخير خود به قزاقستان اشاره كرد و گفت: ما در آن جلسه گفتيم مستكبران 60 سال پيش در اين كشور كودتا كرده و ديكتاتور خشني را بر ملت حاكم كردند اما زماني كه ملت براي حاكميت ملي قيام كرد آنها تا روز آخر مقاومت كردند و الآن نيز همچنان بر عليه ما فعاليت مي‌كنند. بنابراين معلوم است آنها از بيدار شدن و حركت ملت ما ترس دارند و هرروز يك بازي درمي‌آورند.

وي در همين زمينه به همكاري كشورمان با آژانس بين المللي انرژي اتمي اشاره و خاطرنشان كرد: با وجود بيشترين همكاري ما با آنها باز شاهد هستيم كه بازي درمي‌آورند چيزي به نام آژانس درست كرده‌اند و يك مشت عروسك گذاشته‌اند.

رئيس جمهور كشورمان يادآور شد: ما در جلسه‌اي كه با برخي از مسئولان كشورها در قزاقستان داشتيم گفتيم چرا زماني كه نيروگاه ژاپن منفجر مي‌شود و اخبار غلطي به دنيا مي‌دهند صداي آژانس درنمي‌آيد و چرا سكوت مي‌كنند و معلوم است موضع‌گيري‌ها از سر دشمني است.

احمدي نژاد با بيان اينكه: "ما از اعلام مواضع‌مان حرفي نداريم "، گفت: كساني كه با برده‎داري و استعمارگري دنيا را متلاشي كردند الآن پرچم‏دار حقوق بشر شدند.

وي تصريح كرد: امروز دزد‌هاي دنيا پرچم‌دار مبارزه با دزدي شده‌اند.

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود اظهار داشت: هر امري كه ما را از ساختن ايران وادارد در جهت دشمن است و هر امري كه عزم ملت را در ساختن كشور سست كند حتما خواست دشمن است.

احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه: "دشمنان مي‌خواهند ما را به خودمان مشغول كنند كه در تاريخ نيز شاهد اين گونه اقدامات بوده‌ايم " ابراز داشت: همان‎هايي كه ملت را نسبت به ساختن ايران سست مي‌كنند 10 سال ديگر همان‌ها مدعي مي‌شوند و مي‌گويند شما چه‏كار كرده‌ايد براي ملت انقلاب چه كرد، البته بعضي‌ها هم از روي جهالت در خط آنها مي‌افتند.

وي تاكيد كرد: امروز ماموريت ساختن ايران است البته ساختن ايران نه نجات يك ملت يا آينده، بلكه نجات كل بشريت است.

رئيس جمهور يادآور شد: بنده ايمان دارم كه مي‌توانيم براي همه بشريت الگو شويم بنابراين هر ايراني هرچند كار شخصي كه مي‌كند بايد كار شخصي خود را در راستاي ساختن ايران قرار دهد و اين شدني است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
5
چقدر گل گفتی: امروز دزد‌هاي دنيا پرچم‌دار مبارزه با دزدي شده‌اند.
نظرات بینندگان